Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi miehet haluavat "työssäkäyvän naisen"

Vierailija
20.06.2024 |

eivätkä kotivaimoa ja -äitiä? ymmärtävätkö he, että naisen biologia on vauvojen tekemistä ja hoivaamista varten, ei sotaa ja rahan tekemistä? jos he haluavat rahasammon, miksi eivät nai ja muuta yhteen toistensa kanssa?

Kommentit (142)

Vierailija
1/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin että jos mies sanoo haluavansa töissä käyvän naisen, hän todennäköisesti tarkoittaa sillä sitä että hän ei halua työtöntä sossupummia.

Vierailija
2/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettaisin että jos mies sanoo haluavansa töissä käyvän naisen, hän todennäköisesti tarkoittaa sillä sitä että hän ei halua työtöntä sossupummia.

naisethan ovat aina eläneet "miehen armolla" eli mies on vastannut perheen taloudesta ja nainen kodinhoidosta sekä lasten kasvatuksesta. miksi tämä on yhtäkkiä ongelma? kuka sen kodin hoitaa ja lapset kasvattaa sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen nelikymppinen mies, lapset jo kohta muuttamassa omilleen. Ihan kiva jos mahdollinen naisystävä kävis töissä ja tulotaso, elämäntilanne yms olisivat edes suunnilleen samanlaisia.

Vierailija
4/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen nelikymppinen mies, lapset jo kohta muuttamassa omilleen. Ihan kiva jos mahdollinen naisystävä kävis töissä ja tulotaso, elämäntilanne yms olisivat edes suunnilleen samanlaisia.

Ja mitä tarkalleen kuvittelet naisen saavan suhteesta sinuun? Yleensä naiset ja miehet haluavat käyttää aikansa ja rahansa huomattavan erilaisiin asioihin. Mitä tarjottavaa sinulla on naiselle, jos ei elintasoa?

Vierailija
5/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaimo on töissä,hän voi tuoda kopan kaljaa työpäivän päätteeksi ja ukko voi hyvin,se on rakkautta.

Vierailija
6/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

naisethan ovat aina eläneet "miehen armolla" eli mies on vastannut perheen taloudesta ja nainen kodinhoidosta sekä lasten kasvatuksesta. miksi tämä on yhtäkkiä ongelma? kuka sen kodin hoitaa ja lapset kasvattaa sitten?

Miten niin yhtäkkiä ongelma. Meinaatko, että vasta lähivuosina naiset ovat siirtyneet työelämään :D

Vierailija
7/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan elellä kotona jonkun vosun siivellä. Olen jännis, niin se onnistuu kyllä...

Vierailija
8/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He haluavat vaimon, joka tienaa miehille kalja- ja röökirahaa ja hoitaa yhteisen kodin ja lapset ilmaiseksi työpäivänsä jälkeen.

Vierailija
9/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö muka huomaa nykymenosta mitään? Ei kukaan niitä lapsia ainakaan hoida tai kasvata. Suurin osa jättää lapset tekemättä, niin miehet kuin naiset.

Vierailija
10/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja herää myös kysymys, mikset ole yhdessä lasten äidin kanssa? Mitä kuvittlet seuraavalla naisella olevan, mitä hänellä ei ollut? Vaaditko häneltäkin "samanlaista tulotasoa", vai huolehditko perheen taloudesta, kun hän huolehti lapsista?

Vierailija
11/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samasta syystä kuin naiset haluavat työssäkäyvän miehen.

Ennen oli itsestäänselvää, että käydään töissä ja saadaan siitä rahaa elämiseen. Vuonna 2024 sellainen herättää ihmetystä. Niin ne ajat muuttuu.

Vierailija
12/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei nainen ole koskaan käynyt töissä, epäilyttää vähän miten sen kodinhoidon kanssa sitten sujuu. Hänhän voi vaikka velttoilla sohvalla somea selaamassa päivät pitkät.

Tosin selviäähän moni asia tutustuessa, kuten ymmärsin tapaillessani työtöntä naista ollessani itsekin työtön. Antoi itsestään ihan toimeliaan kuvan ja haki mm. opiskelemaan kasvatustieteitä.

Vierailija
13/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa tienaavan kotirouvan

Vierailija
14/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP taas. Millä rahalla siellä kotona pitäisi maata? Oma ammatti ja työura on paljon parempi vaihtoehto, ei tarvitse rahan vuoksi katsella mitään perseilyä.

Vierailija
15/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole väliä onko nainen työtön vai töissä, olen itse erittäin pitkäaikaistyötön. Mutta hyvännäköinen pitää olla kuten itsekin olen.

Vierailija
16/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin yhtäkkiä ongelma. Meinaatko, että vasta lähivuosina naiset ovat siirtyneet työelämään :D

Suurimmassa osassa maailmaa naiset eivät ole vieläkään työelämässä. Ja siellä missä ovat, ovat sekä suhteet että syntyvyys loppuneet. Ei nainen saa mieheltä mitään, joten mielestäni tämä miesten vaatimus työssäkäyvästä naisesta on outo ja delusionaalinen, todellisuudesta vieraantunut. Naisella ei ole mitään syytä olla miehen kanssa, jos mies ei hoida omaa osuuttaan perheestä, eli huolehdi taloudesta

Vierailija
17/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trololoo sulle vaan.

Ite haluan naisen joka ei pihtaa eikä ole maksullinen eli hänen on tienattava omat rahansa töissä.

Vierailija
18/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä tarkalleen kuvittelet naisen saavan suhteesta sinuun? Yleensä naiset ja miehet haluavat käyttää aikansa ja rahansa huomattavan erilaisiin asioihin. Mitä tarjottavaa sinulla on naiselle, jos ei elintasoa?

Miksi nainen muka tarvitsisi miestä hyvään elintasoon? Miksei nainen vaan käy kouluja ja etene työelämässä sellaiseen asemaan, joka mahdollistaa hyvän elintason? Niin minä ainakin tein.

Vierailija
19/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö muka huomaa nykymenosta mitään? Ei kukaan niitä lapsia ainakaan hoida tai kasvata. Suurin osa jättää lapset tekemättä, niin miehet kuin naiset.

Totta kai, jos ei ole taloudellista turvaa. Aika moni nainen varmaan ihan mielellään jäisi hoitamaan ne lapset itse, jos ei tarvitsisi heittäytyä kadulle, kun mies loisii perheessä kerryttäen vain omaa eläkettään

Vierailija
20/142 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole väliä onko nainen työtön vai töissä, olen itse erittäin pitkäaikaistyötön. Mutta hyvännäköinen pitää olla kuten itsekin olen.

Olet kaunis poika? Ehkä olis enemmän vientiä homo/bi piireissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme