Onko muut miehet joutuneet synnytykseen mukaan?
Minä kerran jouduin ja synnytyssalissa kätilö kysyi haluanko istua yläpäässä ja nähdä synnytyksen hyvin vai alapäässä ja nähdä todella hyvin? Sanoin että haluan istua käytävällä..muuse ei kuulemma ollut vaihtoehto joten valitsin yläpään. Antoivat minulle tuolin jossa ei ollut selkänojaa ja siinä oli todella raskasta ja kurjaa istua..ajattelin mainita siitä vaimollenikin, mutta hänellä oli muita kiireitä niin en häirinnyt häntä.
Kokemus oli todella raskas ja vei kyllä voimat. Älkää hyvät miehet vaan suostuko tuollaiseen.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin aloitus on vain osoitus siitä miten säälittäviä velliperseitä miehet ovat. Eipä tarvitse miettiä miksi luonto ei tehnyt miehistä synnyttäjiä. Täytyisi varmaan naisten alkaa hoitaa maanpuolustuskin. Ei nykyajan miehistä olisi edes sotaan. Onneksi naisten koulutustaso nousee ja miesten laskee. Kohta naiset johtavat yrityksiä ja koko maailmaa niin miehet voivat rauhassa inistä kotona epämukavuuttaan ja vaivojaan. Miehet kelpaavat vain yhteen hommaan ja siihenkin usein huonosti.
Sieltä pelmahti Suomi-filmien kulttinaishahmo Justiina kaulin kädessään valmiina tirvaisemaan kaksilahkeistaan!
Tehän aina haikailette niiden perinteisten naisten perään, niin olisit vain tyytyväinen.
En minä pahalla, olen leppoisa filosooffi vain. ))