Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muut miehet joutuneet synnytykseen mukaan?

Vierailija
19.06.2024 |

Minä kerran jouduin ja synnytyssalissa kätilö kysyi haluanko istua yläpäässä ja nähdä synnytyksen hyvin vai alapäässä ja nähdä todella hyvin? Sanoin että haluan istua käytävällä..muuse ei kuulemma ollut vaihtoehto joten valitsin yläpään. Antoivat minulle tuolin jossa ei ollut selkänojaa ja siinä oli todella raskasta ja kurjaa istua..ajattelin mainita siitä vaimollenikin, mutta hänellä oli muita kiireitä niin en häirinnyt häntä.

Kokemus oli todella raskas ja vei kyllä voimat. Älkää hyvät miehet vaan suostuko tuollaiseen.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh jaa, mun mies tuli enemmän kuin mielellään synnytyksiin mukaan. Leikkasi kummankin lapsen napanuorankin.

Mutta provohan tämä aloitus on.

Leikkasko välilihan myös?

Nekö aina leikkelee? ehkäpä jätän väliin koko äitiyden jos niin on.

Vierailija
22/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos synnyttäminen itsessään olisi kova tai vaativa homma niin naiset olisivat jo jollakin tavalla juonineet senkin miesten hommaksi.

Sehän on alkanutkin jo. Vai miksi ajattelit tämän ilmoitusluontoisen sukupuolen vaihdos ja voke homman saaneen alkunsa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kahdesti joutunut kokemaan synnytyksen ja en enää ikinä aio osallistua.

Et varmaan osallistu lastesi hoitoonkaan.

Älä enää ikinä pane ketään.

Miten tuo nyt lasten hoitoon liittyy millään tavalla? En minä ollut katsomassa silloinkaan kun avokille laitettiin silikoonitissit vaan olin hoitamassa lapsia kotona.

Vierailija
24/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos synnyttäminen itsessään olisi kova tai vaativa homma niin naiset olisivat jo jollakin tavalla juonineet senkin miesten hommaksi.

Sehän on alkanutkin jo. Vai miksi ajattelit tämän ilmoitusluontoisen sukupuolen vaihdos ja voke homman saaneen alkunsa?

saatiinhan me yksi woke huutelija tännekin...

Vierailija
25/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut synnytyksessä mukana ja täysin turhaa oli molemmilla kerroilla. En vaan kehdannut sanoa ettei kiinnosta, kun puoliso vaan oletti minun tulevan. Hyvänä miehenä esitin kiinnostunutta.

Vierailija
26/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kahdesti joutunut kokemaan synnytyksen ja en enää ikinä aio osallistua.

Et varmaan osallistu lastesi hoitoonkaan.

Älä enää ikinä pane ketään.

Miten tuo nyt lasten hoitoon liittyy millään tavalla? En minä ollut katsomassa silloinkaan kun avokille laitettiin silikoonitissit vaan olin hoitamassa lapsia kotona.

Jos ei halua olla puolisonsa tukena erittäin kivuliaassa, vammoja aiheuttavassa sekä naiselle ja lapselle vaarallisessa tapahtumassa, niin kyllähän se aika huonoa kumppanuutta ja vanhemmuutta indikoi.

Vierailija
27/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, en halunnut miestä mukaan synnytykseen, vain kätilö riittää.

Vierailija
28/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on väärin, jos mies pyytää saa odottaa käytävässä, niin tietysti siihen pitää antaa lupa. Mies ei pääse työstään synnytykseen liittyviä pelkoja niinkuin äiti ja kyllä niitä miehellä myös voi olla niin paljon että ei sinne saliin vaan pysty menemään. Jopa jotkut äidit saa sektion synnytyspelon takia.

Vierailija
29/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi mukaan, ellei synnyttävä osapuoli sitä ehdottomasti minulta vaatisi. Jo pelkät synnytyskohtaukset elokuvissa tai tai tv-sarjoissa saavat minut voimaan pahoin.

Samoin ja itse oon nainen joka on synnyttänyt kolmesti alateitse.

Vierailija
30/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on kolme neljä kertaa jo synnyttänyt niin se lapsihan vaan plopsahtaa sieltä ulos ja nainen voi jatkaa askareitansa siinä samalla. Pitää vain varoa ettei vahingossa klopsauta tulokasta imurilla.

Sun äitis taisi klopsauttaa sinua imurilla useamman kerran päähän.

Vierailija
31/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ap:n vaimolla ei lainkaan raskasta?! Voi, voi näitä tossuja, että on todella raskasta pitää vaikka kädestä vaimoaan, kun synnyttää? Terapiaako nyt täällä kerjäät?! 

Vierailija
32/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on väärin, jos mies pyytää saa odottaa käytävässä, niin tietysti siihen pitää antaa lupa. Mies ei pääse työstään synnytykseen liittyviä pelkoja niinkuin äiti ja kyllä niitä miehellä myös voi olla niin paljon että ei sinne saliin vaan pysty menemään. Jopa jotkut äidit saa sektion synnytyspelon takia.

Y-HYY

Vierailija
33/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hyvä. Tuli mieleen se Mankelin sketsi missä vaimo odotti lasta. En muista sen sketsin nimeä, mutta Heikki Silvennoinen siinä esitti hyvää miestä, kun nainen vaan kitisi turhasta.

Kuinka monta lasta sinä olet synnyttänyt? Tuskin mies tietää kivusta lainkaan? Naisia on kautta aikojen haukuttu hysteerisiksi  tai miksi tahansa. Gynekologin  tutkimukset naisia kohtaan myös kivuliaita toisille naisille. Ja mies kuvittelee harhapäissään, että se naisen on vain jokin sellainen olento, että ole hiljaa, älä valita mistään, vaikka sattuu ym!!  Mutta kun tulee se miesflunssa, niin heti ollaan kaipaamassa paljon empatiaa vaimolta, että voi, voi, kun olen niin SAIRAS JA MINUA PITÄÄ AUTTAA SEKÄ HELLIÄ YM.?! 

Vierailija
34/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan en ymmärrä mikä se miehen funktio siinä vieressä on olla?

Miksi pitää katsella verta ja suolenpätkiä kun siinä on kuitenkin ammattilaisia koko sali täynnä ja parhaimmillaan kymmenen kandiakin lisäksi pällistelemässä?

Vierailija
35/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse molempien lasten synnytyksessä mukana. En halunnut jättää vaimoa yksin ja halusin muutenkin olla mukana. Ei siinä paljon multa kyselty missä haluan seistä vaan olin vaimon vierellä aina kun hänen piti ponnistaa. Kävelin kummankin lapsen syntymän jälkeen jalkopään ohi ja eihän se näky mikään viehättävä ollut. Näky antoi eväät tulevien kipujen ymmärtämiseen ja vaimon palvelemiseen.... synnytykset eivät olleet millään tavalla oppikirjan mukaisia vaan hyvin vaikeita. 

Vierailija
36/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut synnytyksessä mukana ja täysin turhaa oli molemmilla kerroilla. En vaan kehdannut sanoa ettei kiinnosta, kun puoliso vaan oletti minun tulevan. Hyvänä miehenä esitin kiinnostunutta.

Se tuossa just onkin, että pitää leikkiä kiinnostunutta vaikka mieluummin olisi vaikka kalassa tai tekemässä vaikka autoremonttia. Typerää vaatia miestä noihin naisten juttuihin mukaan.

Vierailija
37/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ehkä ekalla kerralla olla mukana, mutta ne seuraavat voi jättää väliin kun ne menee naiselta jo ihan kokemuksella.

Vierailija
38/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei enää tuossa vaiheessa raskautta oikeasti tarvitse enää olla mukana kun riittää että on alkuvaiheessa aktiivinen.

Vierailija
39/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin siihen tekoprosessiin mukaan, koska avioerolla uhkailtiin.

M41

Vierailija
40/64 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin siihen tekoprosessiin mukaan, koska avioerolla uhkailtiin.

M41

Multa ei edes kysytty, vaan jätettiin e-pilsut ilmoittamatta pois.

M36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi