1.5 vuotta sitten ostetusta 60.000€ teslasta tarjottiin vain 31.000€.
Miten kukaan voi sanoa että sähköautoilu olisi halpaa,ihan järkyttävä arvonalenema.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Vain idiootti laskee käyttöesineille jonkun jälleenmyyntiarvon. Minä lasken hankintahinnan koko käyttöajan kuluksi. Ei tule yllätyksiä. Ja kyllä, sähköauto minulla tulee halvemmaksi kuin aikaisempi dieselauto.
Siis kuukausittain menee vähemmän rahaa autoon (hankintahinnan kuoletukset huomioiden) kuin aikaisemmin meni polttoaineisiin kuukausittain. Auton arvo ostettaessa 66 000 ja suunnitellun käyttöiän jälkeen 0.
30 vuotta meinaat samalla ajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain idiootti laskee käyttöesineille jonkun jälleenmyyntiarvon. Minä lasken hankintahinnan koko käyttöajan kuluksi. Ei tule yllätyksiä. Ja kyllä, sähköauto minulla tulee halvemmaksi kuin aikaisempi dieselauto.
Siis kuukausittain menee vähemmän rahaa autoon (hankintahinnan kuoletukset huomioiden) kuin aikaisemmin meni polttoaineisiin kuukausittain. Auton arvo ostettaessa 66 000 ja suunnitellun käyttöiän jälkeen 0.
30 vuotta meinaat samalla ajaa?
Monihan se on ajellut 30vuotta, niin meni isäukkokin ennen kun kortti lähti. Naapureilla vaihtui autot aina uusiin, maatkin he möivät ja laitetiin se komea auto. Jotkut hakkasi metsänsä ja laitteli kommeita autoja, mutta nyt ei sitten enää olekaan mitään kuin vanha talo ja vanha auto pihalla. Nyt on sentään maata, sijoituskämppiä ja muuta kiinteää omaisuutta, joita pankkikin arvostaa tarvittaessa, ei ole mennyt autoihin, mutta toki senkin uuden saa tarvittaessa ihan käsirahalla.
Teslakuski = lippalakissa lippa takana, värikkäät linssit aurinkolaseissa ja valkoiset lenkkarit.
Räppimiehiä selkeästi, osaa sanoa "jou"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voishan Tesla olla ihan hyvä auto jos siinä olisi polttomoottori.
Onhan niitä, tehty. Tässäkin Chevyn V8 Teslassa:
Tässä prätkässä on 6.2 litran Chevyn moottori. Ei jää jalkoihin.
No mitä, eikö se paljon mainostettu halpa ajelu kompensoikaan kivasti hinnanalenemista?
Vierailija kirjoitti:
Auto on maailman huonoin sijoitus
Niin on totta,mutta liikkumiseen autoni ostan,en sijoittamiseen.
Onhan niitä, tehty. Tässäkin Chevyn V8 Teslassa:
https://www.youtube.com/shorts/evCzhSqfuKI