Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1.5 vuotta sitten ostetusta 60.000€ teslasta tarjottiin vain 31.000€.

Vierailija
19.06.2024 |

Miten kukaan voi sanoa että sähköautoilu olisi halpaa,ihan järkyttävä arvonalenema.

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voishan Tesla olla ihan hyvä auto jos siinä olisi polttomoottori.

Onhan niitä, tehty. Tässäkin Chevyn V8 Teslassa:

https://www.youtube.com/shorts/evCzhSqfuKI

Vierailija
162/167 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain idiootti laskee käyttöesineille jonkun jälleenmyyntiarvon. Minä lasken hankintahinnan koko käyttöajan kuluksi. Ei tule yllätyksiä. Ja kyllä, sähköauto minulla tulee halvemmaksi kuin aikaisempi dieselauto.

Siis kuukausittain menee vähemmän rahaa autoon (hankintahinnan kuoletukset huomioiden) kuin aikaisemmin meni polttoaineisiin kuukausittain. Auton arvo ostettaessa 66 000 ja suunnitellun käyttöiän jälkeen 0.

30 vuotta meinaat samalla ajaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain idiootti laskee käyttöesineille jonkun jälleenmyyntiarvon. Minä lasken hankintahinnan koko käyttöajan kuluksi. Ei tule yllätyksiä. Ja kyllä, sähköauto minulla tulee halvemmaksi kuin aikaisempi dieselauto.

Siis kuukausittain menee vähemmän rahaa autoon (hankintahinnan kuoletukset huomioiden) kuin aikaisemmin meni polttoaineisiin kuukausittain. Auton arvo ostettaessa 66 000 ja suunnitellun käyttöiän jälkeen 0.

30 vuotta meinaat samalla ajaa?

Monihan se on ajellut 30vuotta, niin meni isäukkokin ennen kun kortti lähti. Naapureilla vaihtui autot aina uusiin, maatkin he möivät ja laitetiin se komea auto. Jotkut hakkasi metsänsä ja laitteli kommeita autoja, mutta nyt ei sitten enää olekaan mitään kuin vanha talo ja vanha auto pihalla. Nyt on sentään maata, sijoituskämppiä ja muuta kiinteää omaisuutta, joita pankkikin arvostaa tarvittaessa, ei ole mennyt autoihin, mutta toki senkin uuden saa tarvittaessa ihan käsirahalla.

Vierailija
164/167 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teslakuski = lippalakissa lippa takana, värikkäät linssit aurinkolaseissa ja valkoiset lenkkarit.

Räppimiehiä selkeästi, osaa sanoa "jou"

Vierailija
165/167 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voishan Tesla olla ihan hyvä auto jos siinä olisi polttomoottori.

Onhan niitä, tehty. Tässäkin Chevyn V8 Teslassa:

https://www.youtube.com/shorts/evCzhSqfuKI

Tässä prätkässä on 6.2 litran Chevyn moottori. Ei jää jalkoihin.

Vierailija
166/167 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä, eikö se paljon mainostettu halpa ajelu kompensoikaan kivasti hinnanalenemista?

Vierailija
167/167 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auto on maailman huonoin sijoitus

Niin on totta,mutta liikkumiseen autoni ostan,en sijoittamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän