Kyselytutkimus: Uusi kumppani löytyy viikossa 💘
Niillä naisilla ja miehillä, joilla oli ollut useampia seurustelusuhteita, suosituin vastaus oli alle kaksi viikkoa. 17,0 prosentilla naisista ja 20,6 prosentilla miehistä tämä oli pisin aika, jonka he olivat olleet sinkkuina.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/d908cd8d-485d-4f35-b2ec-038fcec63e4e
Onpas nopeaa toimintaa. Suhteiden laadusta ei tosin kysytty mitään.
Kommentit (41)
Heh
Pitkä suhde päättyi vuosi sitten ja en oo tehnyt elettäkään että olisi mitään kenenkään kanssa. Ja tämä on aivan mahtavaa.
Ihminen jonka on pakko saada saamisen takia, on heikko. Sukupuolesta riippumatta.
Nyt on tullut tilalle henkisen ja fyysisen kehityksen masterointi, sen teen koska haluan pitää huolta itsestäni ja sitä ei kukaan muu tee tässä maailmassa puolestasi. Nyt ei kaipaa mitään siihen tielle, vaan keskityn siihen maksimaalisesti.
On kylä todella yllättäviä vastauksia!!! Minä olen ollut yli 5 v sinkku
En kuulu tuohon ryhmään että heti löytyy. Ei löydy ollenkaan ja en voisi ottaa ketä vaan. Ilmankin voi olla.
Mitä järkeä ottaa kenet vaan joka sattuu olemaan kiinnostunut? En ymmärrä ihmisiä jotka ovat mieluummin kenen kanssa vaan, kuin yksin. Mä en edes pystyisi olemaan sellaisen kanssa ketä kohtaan en aidosti tuntisi vetoa. En todellakaan usko että toistuvasti sattumalta juuri kun on eronnut tapaa ihmisen jonka kanssa on aitoa tunnetta ja kemiaa.
Vierailija kirjoitti:
"20,6 prosenttia naisista ja 23,7 prosenttia miehistä kertoi pisimmän ajan ilman seksiä olleen yhdestä kolmeen kuukautta. "
Eikö suomalaiset nykyään muuta tee kuin hässii ja aloittelee uusia suhteita?
Missä ne lapset viipyy, kun kerran elämä on yhtä hässimistä?
Huh. Täytin 18 vuotta vuonna 2001, että jos aletaan ajanlasku siitä, niin 23 vuotta oon nyt omlut sinkkuna. Viitisen vuotta sitten oikeasti luovutin enkä tee enää elettäkään siihen suuntaan että seuraa hakisin. Mutta joo 18 vuotta siis etsin aktiivisesti. Että slle kahdessa viikossa, tosiaan 😂😂😂.
"En todellakaan usko että toistuvasti sattumalta juuri kun on eronnut tapaa ihmisen jonka kanssa on aitoa tunnetta ja kemiaa."
Tämä se näissä eniten ihmetyttää. Luulen ettei näillä ihmisillä ole mitään käryä mitä kemia oikeasti on ja miltä tuntuu rakastua. Yleensä ne kumppanit vaihtuvatkin sitten tiuhaan tahtiin.
Mä on 33v nainen. Pärjään hyvin ja miehet mua huomaa. 10 vuotta oon eläny ilman seksielämää tai ees mitään tunteita.
Aivan hemmetin yksinäistä. Mun kohalle miehet on vaa halunnu hengailla, pitää kaverina tai terapeuttina.
Vierailija kirjoitti:
Huh. Täytin 18 vuotta vuonna 2001, että jos aletaan ajanlasku siitä, niin 23 vuotta oon nyt omlut sinkkuna. Viitisen vuotta sitten oikeasti luovutin enkä tee enää elettäkään siihen suuntaan että seuraa hakisin. Mutta joo 18 vuotta siis etsin aktiivisesti. Että slle kahdessa viikossa, tosiaan 😂😂😂.
kilttimiehet ei kelpaa naisille
Olen pidemmän aikaa ollut sinkkuna. Oikeastaan pahinta mitä minulle voisi parisuhderintamalla tapahtua, olisi törmätä ja ihastua juuri tuollaiseen salamasuhteilijaan.
Mistä nuo löytävät noin nopeasti kumppanin? Eikö osata olla yksin, otetaan kuka tahansa, ettei vain tarvitse olla yksin? Uskomatonta. Minä olen ollut 20v yksin ja taidan elää loppuelämäni yksin. Ei se yksineläminen ole niin kamalaa, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Mä on 33v nainen. Pärjään hyvin ja miehet mua huomaa. 10 vuotta oon eläny ilman seksielämää tai ees mitään tunteita.
Aivan hemmetin yksinäistä. Mun kohalle miehet on vaa halunnu hengailla, pitää kaverina tai terapeuttina.
Taitaa olla ulkonäkökysymys. Ole iloinen kavereista, kohta ne alkaa kadota jos pysyt perheettömänä, kun ei ole yhdistävää tekijää, siis parisuhde ja lapset.
Täytyy sanoa että aika yllättäviä vastauksia. Kun 25-vuotiaana erosin 4 vuoden seurustelusuhteesta, olin sen jälkeen vuoden sinkkuna ja ilman seksiä. Tarjokkaita olisi ollut, mutta kukaan ei kiinnostanut tarpeeksi ja koen että tarvitsin tuon ajan erosta toipumiseen. Kukin tyylillään, mutta ihmettelen vähän tuollaista menoa että ei osata olla yksin tai ilman seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis haluaisit jotain, mutta tulet friendzonetetuksi? Mikä on rehellinen oma arviosi siitä, että mistä tämä johtuu? Se itsereflektio on edellytys sille, että löydät suhteen. Eli jotain on tehtävä eri tavalla kuin tähän saakka
15vuotiaana eka pitkä suhde, nykyisin 44. Eli liki 30v parisuhteita ja sinkkukuukausia välissä 6kk+3kk+6kk eli vähän reilu vuosi. Noina sinkkuaikoina oli toki kaikenlaista deittailuakin.
Kiltti mies ei löydä sitä ensimmäistäkään mistään...
Vierailija kirjoitti:
19 v etsinyt edellisen eron jälkeen, eipä ole löytynyt. Ehkä on kans aika luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli siis haluaisit jotain, mutta tulet friendzonetetuksi? Mikä on rehellinen oma arviosi siitä, että mistä tämä johtuu? Se itsereflektio on edellytys sille, että löydät suhteen. Eli jotain on tehtävä eri tavalla kuin tähän saakka
Syystä tai toisesta, jokainen voi arvioida omalla kohdallaan, miksi hän istuu baaripöydässä yksin ja kaverit parkkeeraa juomansa hänen vahdittavaksi.
"20,6 prosenttia naisista ja 23,7 prosenttia miehistä kertoi pisimmän ajan ilman seksiä olleen yhdestä kolmeen kuukautta. "
Eikö suomalaiset nykyään muuta tee kuin hässii ja aloittelee uusia suhteita?