Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä olen köyhä, mutta en alistu

Vierailija
17.06.2024 |

Enkä ole muuttamassa halvempaan asuntoon. En mieti, onko varaa sipuliin. En niinku ole yhtään tuossa hallituksen leikissä mukassa. En suostu omaksumaan sitä roolia, minkä hallitus köyhille haluaa. En muuta mihinkään homemurjuun, kun tuo hallitus kuitenkin vaihtuu viimeistään kolmen vuoden päästä. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Herääminen on käynnissä monilla ihmisillä, osa ollut jo vuosia hereillä.

Vierailija
2/6 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut sitten siinä ja haet ruokasi ruokajakelusta ja vaatteesi Uffista. Ongelma ratkaistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Oot mun sankari. Itsellä kovin lannistunut olo näistä kaikista toimista joilla pienipalkkaista yksinhuoltajaa litistetään. 

Vierailija
4/6 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan laskenut, että rahat riittää kitkutella tuon kolme vuotta. Ja mistä olet varma, että hallituspohja vaihtuu tai tukien tasoa nostetaan seuraavan hallituksen aikana.

Vierailija
5/6 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on monia. Emme alistu raukoiksi. Kaikenlaista keinoa on. 😊👍Jos joku ei tiedä, niin suomesta löytyy kyllä kanavia ja ryhmiä joissa neuvotaan. On vain löydettävä.

Vierailija
6/6 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Pahinta olisi alistua tälle hulluudelle. Se mitä tämä hallitus on tehnyt edistääkseen Suomen kahtiajakautumista on anteeksiantamatonta. Ei pidä alistua näiden nassejen ja rassejen aivopesulle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän