Minä olen köyhä, mutta en alistu
Enkä ole muuttamassa halvempaan asuntoon. En mieti, onko varaa sipuliin. En niinku ole yhtään tuossa hallituksen leikissä mukassa. En suostu omaksumaan sitä roolia, minkä hallitus köyhille haluaa. En muuta mihinkään homemurjuun, kun tuo hallitus kuitenkin vaihtuu viimeistään kolmen vuoden päästä.
Kommentit (6)
Asut sitten siinä ja haet ruokasi ruokajakelusta ja vaatteesi Uffista. Ongelma ratkaistu.
Hienoa! Oot mun sankari. Itsellä kovin lannistunut olo näistä kaikista toimista joilla pienipalkkaista yksinhuoltajaa litistetään.
Olet varmaan laskenut, että rahat riittää kitkutella tuon kolme vuotta. Ja mistä olet varma, että hallituspohja vaihtuu tai tukien tasoa nostetaan seuraavan hallituksen aikana.
Meitä on monia. Emme alistu raukoiksi. Kaikenlaista keinoa on. 😊👍Jos joku ei tiedä, niin suomesta löytyy kyllä kanavia ja ryhmiä joissa neuvotaan. On vain löydettävä.
Hyvä! Pahinta olisi alistua tälle hulluudelle. Se mitä tämä hallitus on tehnyt edistääkseen Suomen kahtiajakautumista on anteeksiantamatonta. Ei pidä alistua näiden nassejen ja rassejen aivopesulle.
Hyvä. Herääminen on käynnissä monilla ihmisillä, osa ollut jo vuosia hereillä.