Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyselytutkimus: Uusi kumppani löytyy viikossa 💘

Vierailija
17.06.2024 |

Niillä naisilla ja miehillä, joilla oli ollut useampia seurustelusuhteita, suosituin vastaus oli alle kaksi viikkoa. 17,0 prosentilla naisista ja 20,6 prosentilla miehistä tämä oli pisin aika, jonka he olivat olleet sinkkuina.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/d908cd8d-485d-4f35-b2ec-038fcec63e4e

Onpas nopeaa toimintaa. Suhteiden laadusta ei tosin kysytty mitään.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh 

Pitkä suhde päättyi vuosi sitten ja en oo tehnyt elettäkään että olisi mitään kenenkään kanssa. Ja tämä on aivan mahtavaa. 

Ihminen jonka on pakko saada saamisen takia, on heikko. Sukupuolesta riippumatta. 

Nyt on tullut tilalle henkisen ja fyysisen kehityksen masterointi, sen teen koska haluan pitää huolta itsestäni ja sitä ei kukaan muu tee tässä maailmassa puolestasi. Nyt ei kaipaa mitään siihen tielle, vaan keskityn siihen maksimaalisesti.

Olin melkein 2 vuotta ilman. Varmaan ikäkausi vaikutti, mutta eron käsittely oli täysin kesken. 

Vierailija
22/41 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies ei löydä sitä ensimmäistäkään mistään...

Ni haluatteko tosissaan satuttaa näillä puheilla, hä? Ilmeisesti. Todella ikävää ja loukkaavaakin lukea tämmöstä päivästä toiseen, kun ei juuri muuta haluaiskaan kuin yhtä kiltin ja herkän ihmisen mitä itse on. Varmaan hauska vitsi ja jankutus jollekin, mutta osalle tää on ihan arkipäivää ettei löydä hyvää ja rauhallista seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä ottaa kenet vaan joka sattuu olemaan kiinnostunut? En ymmärrä ihmisiä jotka ovat mieluummin kenen kanssa vaan, kuin yksin. Mä en edes pystyisi olemaan sellaisen kanssa ketä kohtaan en aidosti tuntisi vetoa. En todellakaan usko että toistuvasti sattumalta juuri kun on eronnut tapaa ihmisen jonka kanssa on aitoa tunnetta ja kemiaa.

Ne on yleensä nuoria ja vähän hukassa itsensä kanssa. Tosin mun veli on vielä nelikymppisenäkin ihan paniikissa heti etsimässä uutta naista kun tulee pershärönsä takia taas kerran jätetyksi. On ihan ok-näköinen ja osaa esittää tasapainoista ja kivaa, aina joku menee retkuun. Tosin aina ne naiset on jotain traumatisoituneita, ehkä tasapainoisemmille ei sitten menekään läpi.

Vierailija
24/41 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä on 33v nainen. Pärjään hyvin ja miehet mua huomaa. 10 vuotta oon eläny ilman seksielämää tai ees mitään tunteita.

Aivan hemmetin yksinäistä. Mun kohalle miehet on vaa halunnu hengailla, pitää kaverina tai terapeuttina.

Taitaa olla ulkonäkökysymys. Ole iloinen kavereista, kohta ne alkaa kadota jos pysyt perheettömänä, kun ei ole yhdistävää tekijää, siis parisuhde ja lapset.

Joo, on moni kaverisuhde laimentunut tuttavuudeksi, kun kavereista on tullut perheellisiä. Järjestävät pariskunta tai kaveriperhe tapaamisia. Ei sellaisiin sinkkuja kutsuta. -eri

Vierailija
25/41 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvaiset ei pysty olemaan hetkeäkään yksin. Kuka vaan kelpaa. Uusi suhde on vireillä jo ennen kuin edellinen päättyy. Tyypillistä varsinkin miehillä, mutta naisillakin. Syvällisiin tunnesuhteisiin eivät pysty. Kumppanilla on lähinnä välinearvo. Siksi silmä hakee koko ajan  uutta ja parempaa, vaikka senhetkinen on kainalossa. 

Vierailija
26/41 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko tuota. Taitaa tutkimus olla aika huono.

Vierailija
27/41 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ni haluatteko tosissaan satuttaa näillä puheilla, hä? Ilmeisesti. Todella ikävää ja loukkaavaakin lukea tämmöstä päivästä toiseen, kun ei juuri muuta haluaiskaan kuin yhtä kiltin ja herkän ihmisen mitä itse on. Varmaan hauska vitsi ja jankutus jollekin, mutta osalle tää on ihan arkipäivää ettei löydä hyvää ja rauhallista seuraa.

Ooppa nyt kiltisti hiljaa.

Vierailija
28/41 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin sortin läheisriippuvuus ja halu näyttää, että kyllä on vientiä. Tuttavani eroaa jatkuvasti, ei osaa olla yksin, aina on joku kierroksessa, kenestäkään ei oikesti välitä. Täytyy vain näyttää, että vientiä riittää. Ihmettelee, kun minä elän onnellisesti yksin.

Vierailija
29/41 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh. Täytin 18 vuotta vuonna 2001, että jos aletaan ajanlasku siitä, niin 23 vuotta oon nyt omlut sinkkuna. Viitisen vuotta sitten oikeasti luovutin enkä tee enää elettäkään siihen suuntaan että seuraa hakisin. Mutta joo 18 vuotta siis etsin aktiivisesti. Että slle kahdessa viikossa, tosiaan 😂😂😂.

kilttimiehet ei kelpaa naisille

Olen nainen.

Vierailija
30/41 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt hermostu hyvä ihminen, tämä vitsi on suunnattu lähinnä vihervassuille jotka harrastavat sitä parinvaihtoa ja muita perversioita...

Vierailija
31/41 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuulu tuohon ryhmään että heti löytyy. Ei löydy ollenkaan ja en voisi ottaa ketä vaan. Ilmankin voi olla.

Sama. En pysty saamaan kumppania vaikka mitä tekisin. 

Vierailija
32/41 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt pelkkä läheisriippuvuus ole. Itsekin kuulun tuohon ryhmään, että ei-koskaan-sinkkuna, mutta nyt jo pitkään aviossa. Mutta mikähän vastaajien ikäjakauma oli? Tuskinpa keski-ikäinen tai sitä vanhempi noin vaan löytää/ säntää suhteeseen. Nuorena kyllä.

Vierailija
33/41 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt pelkkä läheisriippuvuus ole. Itsekin kuulun tuohon ryhmään, että ei-koskaan-sinkkuna, mutta nyt jo pitkään aviossa. Mutta mikähän vastaajien ikäjakauma oli? Tuskinpa keski-ikäinen tai sitä vanhempi noin vaan löytää/ säntää suhteeseen. Nuorena kyllä.

Kyllä keski-ikäisetkin Tinderiä osaavat käyttää.

Vierailija
34/41 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällainen ujo maalaispoika, joten aina ei heti natsaa, mutta laivalla vaimo meni yksin syömään, niin uusi löytyi sillä aikaa.

Vierailija
35/41 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä on 33v nainen. Pärjään hyvin ja miehet mua huomaa. 10 vuotta oon eläny ilman seksielämää tai ees mitään tunteita.

Aivan hemmetin yksinäistä. Mun kohalle miehet on vaa halunnu hengailla, pitää kaverina tai terapeuttina.

Eli siis haluaisit jotain, mutta tulet friendzonetetuksi? Mikä on rehellinen oma arviosi siitä, että mistä tämä johtuu? Se itsereflektio on edellytys sille, että löydät suhteen. Eli jotain on tehtävä eri tavalla kuin tähän saakka

Syystä tai toisesta, jokainen voi arvioida omalla kohdallaan, miksi hän istuu baaripöydässä yksin ja kaverit parkkeeraa juomansa hänen vahdittavaksi.

No mä en käy baareissa lainkaan eikä mun kaveritkaan siellä pahemmin viitsi notkua. Parempaakin tekemistä näin nelikymppisenä. Olishan mullakin ollut jo mies vuosia. Useampikin ollut tuossa tyrkyllä. Mulle kun ei kelpaa ihan kuka tahansa. Viihdyn tosi hyvin yksinkin. Fyysisiä tarpeita voi sitten täyttää Tinderin avulla.

Vierailija
36/41 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nopeus vain osoittaa sen, että joku kelpaa. Toisen ei tarvitse olla spesiaali tai herättää erityisiä tunteita. Riittää, että on joku ihan kiva.

Vierailija
37/41 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"20,6 prosenttia naisista ja 23,7 prosenttia miehistä kertoi pisimmän ajan ilman seksiä olleen yhdestä kolmeen kuukautta. "

Eikö suomalaiset nykyään muuta tee kuin hässii ja aloittelee uusia suhteita?

Eli jos harrastat seksiä noin kerran kuussa, et tee muuta kuin harrastat seksiä? Ja tämäkin koskee alle neljännestä väestöstä. Kuinka pitkään sun aktit kestää, jos et tuolla frekvenssillä muuta ehdi?

Vierailija
38/41 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko tuota. Taitaa tutkimus olla aika huono.

Kun on ollut yli kaksikymentä vuotta sinkku ei enää suostu vastaamaan tuollaisiin tutkimuksiin. Tuleehan tutkimuksesta väkisinkin tutkimus ihmisistä jotka vaihtavat kumppania tiheään, kun iki-sinkut eivät eivät tutkimukseen osallistu. Tämän sanon siis vain omakohtaisena kokemuksena, mutta luulenpa, että aika moni parisuhteeton kokee asian näin.

Vierailija
39/41 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Itse laskun juuri, että syyskuussa tulee YHDEKSÄN vuotta sinkkuna. Olen etsinyt ja ollut etsimättä. Ei vain onnistu. En tiedä, mikä on vialla. Olen nätti, huolehdin itsestäni, opiskelen työn ohella, olen hyväpalkkaisessa työssä, hauskakin. Mutta ei, vain känniääliöt lähestyvät minua. Mutta ei voi mitään. Lapseni ovat jo aikuisia, joten sinällään tässä ei ole kiire minnekään. 

Vierailija
40/41 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha. Itse laskun juuri, että syyskuussa tulee YHDEKSÄN vuotta sinkkuna. Olen etsinyt ja ollut etsimättä. Ei vain onnistu. En tiedä, mikä on vialla. Olen nätti, huolehdin itsestäni, opiskelen työn ohella, olen hyväpalkkaisessa työssä, hauskakin. Mutta ei, vain känniääliöt lähestyvät minua. Mutta ei voi mitään. Lapseni ovat jo aikuisia, joten sinällään tässä ei ole kiire minnekään. 

Lähesty itse. Miksi ulkoistat aloitteen miehille? Ei se toimi enää tänä päivänä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä