Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Kyselytutkimus: Uusi kumppani löytyy viikossa 💘

Vierailija
17.06.2024 |

NiillÀ naisilla ja miehillÀ, joilla oli ollut useampia seurustelusuhteita, suosituin vastaus oli alle kaksi viikkoa. 17,0 prosentilla naisista ja 20,6 prosentilla miehistÀ tÀmÀ oli pisin aika, jonka he olivat olleet sinkkuina.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/d908cd8d-485d-4f35-b2ec-038fcec63e4e

Onpas nopeaa toimintaa. Suhteiden laadusta ei tosin kysytty mitÀÀn.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh 

PitkĂ€ suhde pÀÀttyi vuosi sitten ja en oo tehnyt elettĂ€kÀÀn ettĂ€ olisi mitÀÀn kenenkÀÀn kanssa. Ja tĂ€mĂ€ on aivan mahtavaa. 

Ihminen jonka on pakko saada saamisen takia, on heikko. Sukupuolesta riippumatta. 

Nyt on tullut tilalle henkisen ja fyysisen kehityksen masterointi, sen teen koska haluan pitÀÀ huolta itsestÀni ja sitÀ ei kukaan muu tee tÀssÀ maailmassa puolestasi. Nyt ei kaipaa mitÀÀn siihen tielle, vaan keskityn siihen maksimaalisesti.

Olin melkein 2 vuotta ilman. Varmaan ikĂ€kausi vaikutti, mutta eron kĂ€sittely oli tĂ€ysin kesken. 

Vierailija
22/41 |
17.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies ei löydÀ sitÀ ensimmÀistÀkÀÀn mistÀÀn...

Ni haluatteko tosissaan satuttaa nÀillÀ puheilla, hÀ? Ilmeisesti. Todella ikÀvÀÀ ja loukkaavaakin lukea tÀmmöstÀ pÀivÀstÀ toiseen, kun ei juuri muuta haluaiskaan kuin yhtÀ kiltin ja herkÀn ihmisen mitÀ itse on. Varmaan hauska vitsi ja jankutus jollekin, mutta osalle tÀÀ on ihan arkipÀivÀÀ ettei löydÀ hyvÀÀ ja rauhallista seuraa.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MitÀ jÀrkeÀ ottaa kenet vaan joka sattuu olemaan kiinnostunut? En ymmÀrrÀ ihmisiÀ jotka ovat mieluummin kenen kanssa vaan, kuin yksin. MÀ en edes pystyisi olemaan sellaisen kanssa ketÀ kohtaan en aidosti tuntisi vetoa. En todellakaan usko ettÀ toistuvasti sattumalta juuri kun on eronnut tapaa ihmisen jonka kanssa on aitoa tunnetta ja kemiaa.

Ne on yleensÀ nuoria ja vÀhÀn hukassa itsensÀ kanssa. Tosin mun veli on vielÀ nelikymppisenÀkin ihan paniikissa heti etsimÀssÀ uutta naista kun tulee pershÀrönsÀ takia taas kerran jÀtetyksi. On ihan ok-nÀköinen ja osaa esittÀÀ tasapainoista ja kivaa, aina joku menee retkuun. Tosin aina ne naiset on jotain traumatisoituneita, ehkÀ tasapainoisemmille ei sitten menekÀÀn lÀpi.

Vierailija
24/41 |
17.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÀ on 33v nainen. PÀrjÀÀn hyvin ja miehet mua huomaa. 10 vuotta oon elÀny ilman seksielÀmÀÀ tai ees mitÀÀn tunteita.

Aivan hemmetin yksinÀistÀ. Mun kohalle miehet on vaa halunnu hengailla, pitÀÀ kaverina tai terapeuttina.

Taitaa olla ulkonÀkökysymys. Ole iloinen kavereista, kohta ne alkaa kadota jos pysyt perheettömÀnÀ, kun ei ole yhdistÀvÀÀ tekijÀÀ, siis parisuhde ja lapset.

Joo, on moni kaverisuhde laimentunut tuttavuudeksi, kun kavereista on tullut perheellisiÀ. JÀrjestÀvÀt pariskunta tai kaveriperhe tapaamisia. Ei sellaisiin sinkkuja kutsuta. -eri

Vierailija
25/41 |
17.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

LĂ€heisriippuvaiset ei pysty olemaan hetkeĂ€kÀÀn yksin. Kuka vaan kelpaa. Uusi suhde on vireillĂ€ jo ennen kuin edellinen pÀÀttyy. TyypillistĂ€ varsinkin miehillĂ€, mutta naisillakin. SyvĂ€llisiin tunnesuhteisiin eivĂ€t pysty. Kumppanilla on lĂ€hinnĂ€ vĂ€linearvo. Siksi silmĂ€ hakee koko ajan  uutta ja parempaa, vaikka senhetkinen on kainalossa. 

Vierailija
26/41 |
17.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En kyllÀ usko tuota. Taitaa tutkimus olla aika huono.

Vierailija
27/41 |
17.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ni haluatteko tosissaan satuttaa nÀillÀ puheilla, hÀ? Ilmeisesti. Todella ikÀvÀÀ ja loukkaavaakin lukea tÀmmöstÀ pÀivÀstÀ toiseen, kun ei juuri muuta haluaiskaan kuin yhtÀ kiltin ja herkÀn ihmisen mitÀ itse on. Varmaan hauska vitsi ja jankutus jollekin, mutta osalle tÀÀ on ihan arkipÀivÀÀ ettei löydÀ hyvÀÀ ja rauhallista seuraa.

Ooppa nyt kiltisti hiljaa.

Vierailija
28/41 |
17.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jonkin sortin lÀheisriippuvuus ja halu nÀyttÀÀ, ettÀ kyllÀ on vientiÀ. Tuttavani eroaa jatkuvasti, ei osaa olla yksin, aina on joku kierroksessa, kenestÀkÀÀn ei oikesti vÀlitÀ. TÀytyy vain nÀyttÀÀ, ettÀ vientiÀ riittÀÀ. Ihmettelee, kun minÀ elÀn onnellisesti yksin.

Vierailija
29/41 |
17.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh. TĂ€ytin 18 vuotta vuonna 2001, ettĂ€ jos aletaan ajanlasku siitĂ€, niin 23 vuotta oon nyt omlut sinkkuna. Viitisen vuotta sitten oikeasti luovutin enkĂ€ tee enÀÀ elettĂ€kÀÀn siihen suuntaan ettĂ€ seuraa hakisin. Mutta joo 18 vuotta siis etsin aktiivisesti. EttĂ€ slle kahdessa viikossa, tosiaan 😂😂😂.

kilttimiehet ei kelpaa naisille

Olen nainen.

Vierailija
30/41 |
17.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ÄlĂ€ nyt hermostu hyvĂ€ ihminen, tĂ€mĂ€ vitsi on suunnattu lĂ€hinnĂ€ vihervassuille jotka harrastavat sitĂ€ parinvaihtoa ja muita perversioita...

Vierailija
31/41 |
17.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuulu tuohon ryhmÀÀn ettÀ heti löytyy. Ei löydy ollenkaan ja en voisi ottaa ketÀ vaan. Ilmankin voi olla.

Sama. En pysty saamaan kumppania vaikka mitĂ€ tekisin. 

Vierailija
32/41 |
17.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei se nyt pelkkÀ lÀheisriippuvuus ole. Itsekin kuulun tuohon ryhmÀÀn, ettÀ ei-koskaan-sinkkuna, mutta nyt jo pitkÀÀn aviossa. Mutta mikÀhÀn vastaajien ikÀjakauma oli? Tuskinpa keski-ikÀinen tai sitÀ vanhempi noin vaan löytÀÀ/ sÀntÀÀ suhteeseen. Nuorena kyllÀ.

Vierailija
33/41 |
17.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt pelkkÀ lÀheisriippuvuus ole. Itsekin kuulun tuohon ryhmÀÀn, ettÀ ei-koskaan-sinkkuna, mutta nyt jo pitkÀÀn aviossa. Mutta mikÀhÀn vastaajien ikÀjakauma oli? Tuskinpa keski-ikÀinen tai sitÀ vanhempi noin vaan löytÀÀ/ sÀntÀÀ suhteeseen. Nuorena kyllÀ.

KyllÀ keski-ikÀisetkin TinderiÀ osaavat kÀyttÀÀ.

Vierailija
34/41 |
17.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen tÀllainen ujo maalaispoika, joten aina ei heti natsaa, mutta laivalla vaimo meni yksin syömÀÀn, niin uusi löytyi sillÀ aikaa.

Vierailija
35/41 |
17.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÀ on 33v nainen. PÀrjÀÀn hyvin ja miehet mua huomaa. 10 vuotta oon elÀny ilman seksielÀmÀÀ tai ees mitÀÀn tunteita.

Aivan hemmetin yksinÀistÀ. Mun kohalle miehet on vaa halunnu hengailla, pitÀÀ kaverina tai terapeuttina.

Eli siis haluaisit jotain, mutta tulet friendzonetetuksi? MikÀ on rehellinen oma arviosi siitÀ, ettÀ mistÀ tÀmÀ johtuu? Se itsereflektio on edellytys sille, ettÀ löydÀt suhteen. Eli jotain on tehtÀvÀ eri tavalla kuin tÀhÀn saakka

SyystÀ tai toisesta, jokainen voi arvioida omalla kohdallaan, miksi hÀn istuu baaripöydÀssÀ yksin ja kaverit parkkeeraa juomansa hÀnen vahdittavaksi.

No mÀ en kÀy baareissa lainkaan eikÀ mun kaveritkaan siellÀ pahemmin viitsi notkua. Parempaakin tekemistÀ nÀin nelikymppisenÀ. Olishan mullakin ollut jo mies vuosia. Useampikin ollut tuossa tyrkyllÀ. Mulle kun ei kelpaa ihan kuka tahansa. Viihdyn tosi hyvin yksinkin. FyysisiÀ tarpeita voi sitten tÀyttÀÀ Tinderin avulla.

Vierailija
36/41 |
18.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tuo nopeus vain osoittaa sen, ettÀ joku kelpaa. Toisen ei tarvitse olla spesiaali tai herÀttÀÀ erityisiÀ tunteita. RiittÀÀ, ettÀ on joku ihan kiva.

Vierailija
37/41 |
18.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"20,6 prosenttia naisista ja 23,7 prosenttia miehistÀ kertoi pisimmÀn ajan ilman seksiÀ olleen yhdestÀ kolmeen kuukautta. "

Eikö suomalaiset nykyÀÀn muuta tee kuin hÀssii ja aloittelee uusia suhteita?

Eli jos harrastat seksiÀ noin kerran kuussa, et tee muuta kuin harrastat seksiÀ? Ja tÀmÀkin koskee alle neljÀnnestÀ vÀestöstÀ. Kuinka pitkÀÀn sun aktit kestÀÀ, jos et tuolla frekvenssillÀ muuta ehdi?

Vierailija
38/41 |
18.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllÀ usko tuota. Taitaa tutkimus olla aika huono.

Kun on ollut yli kaksikymentÀ vuotta sinkku ei enÀÀ suostu vastaamaan tuollaisiin tutkimuksiin. Tuleehan tutkimuksesta vÀkisinkin tutkimus ihmisistÀ jotka vaihtavat kumppania tiheÀÀn, kun iki-sinkut eivÀt eivÀt tutkimukseen osallistu. TÀmÀn sanon siis vain omakohtaisena kokemuksena, mutta luulenpa, ettÀ aika moni parisuhteeton kokee asian nÀin.

Vierailija
39/41 |
18.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Haha. Itse laskun juuri, ettĂ€ syyskuussa tulee YHDEKSÄN vuotta sinkkuna. Olen etsinyt ja ollut etsimĂ€ttĂ€. Ei vain onnistu. En tiedĂ€, mikĂ€ on vialla. Olen nĂ€tti, huolehdin itsestĂ€ni, opiskelen työn ohella, olen hyvĂ€palkkaisessa työssĂ€, hauskakin. Mutta ei, vain kĂ€nniÀÀliöt lĂ€hestyvĂ€t minua. Mutta ei voi mitÀÀn. Lapseni ovat jo aikuisia, joten sinĂ€llÀÀn tĂ€ssĂ€ ei ole kiire minnekÀÀn. 

Vierailija
40/41 |
18.06.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha. Itse laskun juuri, ettĂ€ syyskuussa tulee YHDEKSÄN vuotta sinkkuna. Olen etsinyt ja ollut etsimĂ€ttĂ€. Ei vain onnistu. En tiedĂ€, mikĂ€ on vialla. Olen nĂ€tti, huolehdin itsestĂ€ni, opiskelen työn ohella, olen hyvĂ€palkkaisessa työssĂ€, hauskakin. Mutta ei, vain kĂ€nniÀÀliöt lĂ€hestyvĂ€t minua. Mutta ei voi mitÀÀn. Lapseni ovat jo aikuisia, joten sinĂ€llÀÀn tĂ€ssĂ€ ei ole kiire minnekÀÀn. 

LĂ€hesty itse. Miksi ulkoistat aloitteen miehille? Ei se toimi enÀÀ tĂ€nĂ€ pĂ€ivĂ€nĂ€. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kaksi seitsemÀn viisi