Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sirot ja hoikat naiset!

Vierailija
14.06.2024 |

Mikä on teidän salaisuus?

T. Epätoivoinen

Kommentit (182)

Vierailija
181/182 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietoisuus päivittäisestä kalorikiintiöstäni, ja pysyminen suurin piirtein siinä. En mittaa tai punnitse ruokiani, vaan olen kertaalleen katsonut paljonko missäkin ruuassa on kaloreita, ja arvioin silmämääräisesti. Jos jollain päivällä on vaikka isot juhlat missä tulee herkuteltua enemmän, niin syön toisena päivänä hillitymmin. En ole kieltänyt itseltäni mitään muuta kuin alkoholin, mutta senkin siksi, että suvussa on alkoholismia, ja olen todennut ettei kyseinen aine sovi minulle. Olen välillä tylsyyksissäni naposteluun taipuvainen, joten en pidä kaapissa mitään keksejä, karkkia, jäätelöä tms. Pidän kaapissa kurkkua ja porkkanaa mitä voi pistää tikuiksi ja dipata. Ja kulutan paljon teetä. Se auttaa makean himoonkin kun nykyään on vaikka mitä marja- ja karamellitee-vaihtoehtoja. Kaksi kertaa viikossa salilla, muuten normaalia hyötyliikuntaa. Käyn tasaisin väliajoin vaa-alla. Jos paino näyttää nousevan, niin pienennän vähän annoksi

Onko elämäsi sitten ainaista kalorinkyttäystä?

Vierailija
182/182 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös siro hoikka nätti nainen moikku! Liikuntaa 5 x vko, ei sokeria eikä valkoista vehnää. Opetellut tekemään erilaisia  herkullisia ruokia kotilieden äärellä eli ei todellakaan mitään tappotylsää viherpiiperrystä, vaan erittäin maittavaa kotiruokaa.. 

Juon 2 l vettä ja vähintään puoli kg hedelmiä/vihanneksia/marjoja per päivä.

No mitä tää kotiruoka sit on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan