Hei sirot ja hoikat naiset!
Kommentit (182)
Varmaan geenit. Suvussani kaikki naiset hoikkia ilman mitään himotreenaamista tai dieettejä.
Vierailija kirjoitti:
Itse kun menin tällä kropalla kesätyöpaikkaani koronan jälkeen, muistan sen tunteen, kun paikan naiset murhasivat minut jo katseillaan heti saapuessani. Miehet olivat aivan liekeissä, mikä sai nuo vanhemmat ja ei hoikat naiset ilmeisen kiukun ja kateuden valtaan. En viihtynyt, oletteko yllättyneitä. Aina sama vaivaantunut kiusaantunut kateuden ilmapiiri paitsi tosi kivojen miesten kanssa, joiden kanssa lounaat söin.
Mä niin nautin tuosta rupsahtaneempien ja lihavien naisten myrkyllisestä tuijotuksesta. Pitää usein pidätellä naurua, kun hoikka koetaan niin suurena uhkana ja vihollisena. Äärettömän lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaita. T. Mies :)
Tämmöiset naiset menee yhteen vastaavan miehen kanssa. Ei minkään suomalaisen kuulamörssärin kanssa.
Jep. Hauskaa, kun joku paskaiseen Sasta-metsästystakkiin pukeutuva takkutukkainen ja -partainen turvonnut ukonturjake luulee omaavansa mahdollisuuksia ja yrittää flirtata. On siinä naurussa pitelemistä. In your dreams!
Kyllä kai se sirous eli ruumiinrakenne on perittyä. Ja hoikkuus taas elämäntyylistä johtuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Siron ja hoikan naisen malli voi olla tuo unelma eli X-malli (misseillä klassikkomitat 90-60-90). Se tarkoittaa hyvin hoikkaa vyötäröä tuo 60 cm, vaatekokoja xs ja s.
Monella suomalaisella naisella on H, O, tai A - vartalo-tyyppi. X on aika harvalla. H on usein romuluinen hoikka eli tasapaksu, ei kapeaa uumaa. Joku uimarinainen voi olla Y-vartalo leveine hartioineen ja superkapeine lantioineen. Se on maskuliininen ihannemalli se, ei feminiininen.
Kim Kardashian on X-body suurten plastiikkakirurgisten operaatioidensa jälkeen. Luomuvartalon malli ennen rasvansiirteitä, takamusimplantteja ja rasvaimuja oli minun silmääni hoikka H.
Pidempänä hoikkana naisena 60-senttinen vyötärö tuntuu ihan utopialta. 70-senttisellä vyötärölläkin tuntuu jo että on jo saavutettu äärirajat. Ja en tod haluaisi tähän mittaan suhteutettuna X-vartalomallin levyistä ahteria, vaan olen tyytyväinen kapeaan pieneen takalistooni. Suora hoikka vartalomalli on oikein jees.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kai se sirous eli ruumiinrakenne on perittyä. Ja hoikkuus taas elämäntyylistä johtuvaa.
Joillain on sirot nilkat ja ranteet, toisella taas sääret mallia ratapölkky alhaisillakin kiloilla.
Itse olin siro ja hoikka ennen menopaussia. Mutta nyt käytän koon 38 vaatteita, ja rinnat ovat paisuneet d-kuppiin. Läski jumahtaa kiinni, vaikka syö ja liikkuu ihan saman verran kuin ennenkin. Todella ikävää. Kävin jo kilpirauhastesteissäkin, mutta sieltä ei mitään selitystä.
Naiset nuo, seksikkäät, pörröpäät.... Laittakaa soimaan.. Kai Hyttinen😂
Ai että, - 70-luku!!!
Vierailija kirjoitti:
Vesilasillinen ja yksi salaatinlehti per pvä. Ja sitten silmäripsiä räpytellen ja kainona piipittäen et oon ihan täynnä, en jaksa syödä enempää. Oih kuinka vitsamainen olo ja kapea uuma, vyötäröstä puhumattakaan. Taipuu miehen käsivarsille kuin heinänkorsi. Uuh, siinä vasta nainen! Malliksi kaikille naisille.
Tulee tästä mieleen ketjussa aiemmin kommentoinut 170-senttinen ja 50-kiloiseksi itseään mainostanut kirjoittaja. Jo 55 kiloa on tuon pituiselle aika hoikan ihmisen paino. 50 kiloa tuntuu jo anorektiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesilasillinen ja yksi salaatinlehti per pvä. Ja sitten silmäripsiä räpytellen ja kainona piipittäen et oon ihan täynnä, en jaksa syödä enempää. Oih kuinka vitsamainen olo ja kapea uuma, vyötäröstä puhumattakaan. Taipuu miehen käsivarsille kuin heinänkorsi. Uuh, siinä vasta nainen! Malliksi kaikille naisille.
Tulee tästä mieleen ketjussa aiemmin kommentoinut 170-senttinen ja 50-kiloiseksi itseään mainostanut kirjoittaja. Jo 55 kiloa on tuon pituiselle aika hoikan ihmisen paino. 50 kiloa tuntuu jo anorektiselta.
Hoikkia on hyväksi. Täytyy kuitenkin syödä järkevästi, ettei saa nuorena osteoporoosia tai sen esiastetta. Ei ole kivaa olla luut kipsissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikkia on hyväksi. Täytyy kuitenkin syödä järkevästi, ettei saa nuorena osteoporoosia tai sen esiastetta. Ei ole kivaa olla luut kipsissä.
*hoikkuus
Perin kotoa terveellisen ruokavalion ja liikkumisen ilon. Siinäpä se.
Vierailija kirjoitti:
Geenit. Olen hoikka ja hentorakenteinen. Syön ihan mitä sattuu enkä liiku nimeksikään.
Mä oon laiha koska syön aika vähän, koska ei oo vaan nälkä kun en liiku paljon. Jos liikun paljon niin yleensä sit ruokahalu kasvaa ja sit tulee lantiolle pömppis heti.
Parhaiten voin silloin kun liikunta ja syöminen on säännöllistä. Nyt olen laiha ja masentunut liikkumaton lahnus.
Joku ulkopuolinen voisi olla kateellinen, mutta ei kannata.
Tietoisuus päivittäisestä kalorikiintiöstäni, ja pysyminen suurin piirtein siinä. En mittaa tai punnitse ruokiani, vaan olen kertaalleen katsonut paljonko missäkin ruuassa on kaloreita, ja arvioin silmämääräisesti. Jos jollain päivällä on vaikka isot juhlat missä tulee herkuteltua enemmän, niin syön toisena päivänä hillitymmin. En ole kieltänyt itseltäni mitään muuta kuin alkoholin, mutta senkin siksi, että suvussa on alkoholismia, ja olen todennut ettei kyseinen aine sovi minulle. Olen välillä tylsyyksissäni naposteluun taipuvainen, joten en pidä kaapissa mitään keksejä, karkkia, jäätelöä tms. Pidän kaapissa kurkkua ja porkkanaa mitä voi pistää tikuiksi ja dipata. Ja kulutan paljon teetä. Se auttaa makean himoonkin kun nykyään on vaikka mitä marja- ja karamellitee-vaihtoehtoja. Kaksi kertaa viikossa salilla, muuten normaalia hyötyliikuntaa. Käyn tasaisin väliajoin vaa-alla. Jos paino näyttää nousevan, niin pienennän vähän annoksiani ja jätän hetkeksi herkut vähemmälle, kunnes lukema näyttää taas sitä mihin olen tyytyväinen.
Syön vasta, kun on oikeasti nälkä ja lopetan syömisen, kun alkaa tuntua kylläiseltä. Syön siis aika vähän ja liikun hyötyliikuntaa aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaita. T. Mies :)
Tämmöiset naiset menee yhteen vastaavan miehen kanssa. Ei minkään suomalaisen kuulamörssärin kanssa.
Jep. Hauskaa, kun joku paskaiseen Sasta-metsästystakkiin pukeutuva takkutukkainen ja -partainen turvonnut ukonturjake luulee omaavansa mahdollisuuksia ja yrittää flirtata. On siinä naurussa pitelemistä. In your dreams!
Et yhtään ilkeämmin osaa ihmisistä kirjoittaa? Pinnallisuus on rumaa ja tuntuu tosi ikävältä, kohdistuu se sitten vaimomatskuun tai ukonturjakkeisiin. Suomenkieltäkin olisi mukava lukea.
Ihan kuin olis kovakin meriitti ja tavoittelun aihe "kelvata" jollekin miehelle... hohhoijaa. No eipä ole. Ei voisi kikkelit vähempiä kiinnostella. Terveisin hoikka - ja hetero - nainen.