Hei sirot ja hoikat naiset!
Kommentit (182)
Monet nuoret ja hoikat, suht symmetriset ihmiset on ihan nättejä. Jos siitä ylpistyy ja alkaa luulemaan itsestään tai läheisestään liikoja, niin LOL.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla, sinulla on ollut mukavia sympaattisia työkavereita, aina ei nuorilla tytöillä ole todellakaan näin helppoa. Terv. poikkeuskauniin tytön äiti
Ei se tytön ulkonäkö, vaan minkä luontoisen tytön sinä olet kasvattanut ja millaista mallia naisena tyttärellesi antanut.
Tyttäreni on herkkä, taiteellinen, hiljainen, lempeä, sydämellinen, monilahjakas. Mutta hyvin kaunis. Se jostain syystä on ongelma joillekin. Hän ei ehosteita tai hiusvärejä juuri käytä, silti hän saa runsaasti ei-toivottuakin huomiota. Ja kateutta. Sitä nimenomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla, sinulla on ollut mukavia sympaattisia työkavereita, aina ei nuorilla tytöillä ole todellakaan näin helppoa. Terv. poikkeuskauniin tytön äiti
Ei se tytön ulkonäkö, vaan minkä luontoisen tytön sinä olet kasvattanut ja millaista mallia naisena tyttärellesi antanut.
Sieltä taisi löytyä yksi pullukka takakireä työpaikan hoikkaa tyttöä mulkoilija.
Ohis
Eli kolahtiko tämä sinuun jotenkin? Nimittäin hieman hassu kommentti.
Ei kolahtanut minuun, mutta tunnistan kyllä tyypin. Teitä on monilla työpaikoilla ja PALJON.
Ahaa. En ole työpaikoilla tuollaisiin törmännyt, ja itse vietän paljon aikaa parikymppisten kanssa, koska synkkaa hyvin ja he tykkäävät minusta.
Edelleen: hieman hassu kommentti, ei mitenkään hyvällä tavalla kyllä :D
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole salaisuus. Jos syöt liikaa, lihoat.
Lihot.
EI lihoAt!!!
Hän on opettajien suosikki, kuin myös poikien. Se on ilmeisesti liikaa luokan toisille tytöille. Hänen aurinkoinen hymynsä ja valoisuutensa on se juttu, joka hurmaa, ei meikit tai diivailukoreilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttäreni on herkkä, taiteellinen, hiljainen, lempeä, sydämellinen, monilahjakas. Mutta hyvin kaunis. Se jostain syystä on ongelma joillekin. Hän ei ehosteita tai hiusvärejä juuri käytä, silti hän saa runsaasti ei-toivottuakin huomiota. Ja kateutta. Sitä nimenomaan.
Ok, en sano etteikö tuollaista ongelmaa voisi jollain olla. Tunnen miehen joka on komea ja herkkä, hän on saanut kiusaamista osakseen muilta pojilta/miehiltä, mutta lähinnä ikäisiltään tai hieman vanhemmilta. Ilmeisesti juuri tuo herkkyys ja hyväluonteisuus ärsyttää joitain ihmisistä, ei niinkään ulkonäkö itsessään? Olen nimittäin törmännyt useamman kerran elämässä tilanteeseen, jossa sellaista "puhdassieluista" ihmistä kiusataan tai pilkataan, mutta yleensä niillä ei ole ollut mitenkään sen kauniimpi ulkonäkö, vaan ihan tavallinen. En siis tiedä kuinka paljon tuo liittyy nimenomaan siihen, että se tietynlainen puhdassydämisyys ja herkkyys ärsyttää joitain ihmisiä? Ihmiset, joilla on kovat arvot, ärsyyntyvät jostain syystä herkkyydestä ja sellaisesta tietynlaisesta puhtaudesta, ja Suomessa monilla on aika kovat arvot ja sellanen kova luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä taisi löytyä yksi pullukka takakireä työpaikan hoikkaa tyttöä mulkoilija.
Ohis
Eli kolahtiko tämä sinuun jotenkin? Nimittäin hieman hassu kommentti.
Ei kolahtanut minuun, mutta tunnistan kyllä tyypin. Teitä on monilla työpaikoilla ja PALJON.
Ahaa. En ole työpaikoilla tuollaisiin törmännyt, ja itse vietän paljon
Kyllä kyllä. Työpaikan parikymppiset tykkäävät sinusta, mutta palstalla heität tuntemattomasta tytöstä negatiivisen analyysin. Tykkäisivätkö ne työpaikan tytöt sellaisesta? Pullukoiden työpaikka? Jokainen hoikka tietää, että kateutta saa osakseen. Sillä ei ole väliä, onko itse ystävällinen, iloinen, avoin, auttavainen. Se kaikki kääntyy hoikkaa tyttöä vastaan ja syy on kateus, ei hoikan henkilön käytös tai luonteenpiirteet.
Vierailija kirjoitti:
Hän on opettajien suosikki, kuin myös poikien. Se on ilmeisesti liikaa luokan toisille tytöille. Hänen aurinkoinen hymynsä ja valoisuutensa on se juttu, joka hurmaa, ei meikit tai diivailukoreilu.
Puhutko nyt edelleen ah niin superkauniista pajunvitsatyttärestäsi? Sori mutta äärimmäisen noloa ja myös häiritsevää. Tyttäresi häpeäisi sinua jos tietäisi mitä kirjoittelet tänne.
"Kyllä kyllä. Työpaikan parikymppiset tykkäävät sinusta, mutta palstalla heität tuntemattomasta tytöstä negatiivisen analyysin. Tykkäisivätkö ne työpaikan tytöt sellaisesta? Pullukoiden työpaikka? Jokainen hoikka tietää, että kateutta saa osakseen. Sillä ei ole väliä, onko itse ystävällinen, iloinen, avoin, auttavainen. Se kaikki kääntyy hoikkaa tyttöä vastaan ja syy on kateus, ei hoikan henkilön käytös tai luonteenpiirteet."
Mikä ihmeen pullukoiden työpaikka? :D Taidat itse elää piireissä joissa pullukat on normi, jos kerran hoikkuudesta saa automaationa jotain kateutta.
Edelleen: hassut jutut sulla, ei millään hyvällä tavalla :D
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä kyllä. Työpaikan parikymppiset tykkäävät sinusta, mutta palstalla heität tuntemattomasta tytöstä negatiivisen analyysin. Tykkäisivätkö ne työpaikan tytöt sellaisesta? Pullukoiden työpaikka? Jokainen hoikka tietää, että kateutta saa osakseen. Sillä ei ole väliä, onko itse ystävällinen, iloinen, avoin, auttavainen. Se kaikki kääntyy hoikkaa tyttöä vastaan ja syy on kateus, ei hoikan henkilön käytös tai luonteenpiirteet."
Mikä ihmeen pullukoiden työpaikka? :D Taidat itse elää piireissä joissa pullukat on normi, jos kerran hoikkuudesta saa automaationa jotain kateutta.
Kyllä se pullukka on normi, kuten hyvin tiedät. :D Ja sen vuoksi hoikka on poikkeus, jota pitää karsastaa ja porukalla painaa alas. Senkin hyvin tiedät.
Ja se että et tätä ymmärrä, kertoo selkeästi, että et tiedä, minkälaista hoikan elämä on. Pullukan näkövinkkelistä se on juuri tuollaista, mutta muista, että lihavat on sanonnan mukaan lupsakoita. (Paitsi että ette ole.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se pullukka on normi, kuten hyvin tiedät. :D Ja sen vuoksi hoikka on poikkeus, jota pitää karsastaa ja porukalla painaa alas. Senkin hyvin tiedät.
Ja se että et tätä ymmärrä, kert
Ei se pullukka ole kaikkien piireissä normi. Että se siitä. Tämänkin opin tänään palstalta, että on olemassa piirejä, joissa hoikkuus on erikoista ja joku kateuden aihe josta karsastetaan ja painetaan porukalla alas.
Itse vaihtaisin kyllä tuollaisista piireistä vähän fiksumpiin porukoihin, mutta mikäs siinä jos tuollaisissa piireissä viihdyt - varmaan olet itse samaa tasoa, siis henkisesti?
En tiedä mistä johtuu, mutta olen 170 cm pitkä ja painan 52 kg. Siroksi ei ehkä voi kuvailla, pikemminkin olen kaitaluinen. Mikään syöminen ei vaikuta painooni. Joskus olen sanonut, että energiaa kuluu koko ajan johonkin touhuamiseen. En osaa oikein olla paikallani.
Sirous tulee edelleenkin geeneistä, eikä liity elintapoihin. Ruumiinrakenne on erittäin merkittävässä määrin perinnöllinen, mutta kuka tahansa voi lihota, jos syö/juo liikaa ja liikkuu liian vähän. Ruuan laatukaan ei merkitse niin paljoa, jos yksinkertaisesti syö ja juo (kaloripitoisia juomia) l i i k a a.
Vierailija kirjoitti:
Sirous tulee edelleenkin geeneistä, eikä liity elintapoihin. Ruumiinrakenne on erittäin merkittävässä määrin perinnöllinen, mutta kuka tahansa voi lihota, jos syö/juo liikaa ja liikkuu liian vähän. Ruuan laatukaan ei merkitse niin paljoa, jos yksinkertaisesti syö ja juo (kaloripitoisia juomia) l i i k a a.
Kuka tahansa voi LIHOA. EI lihoTa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutko nyt edelleen ah niin superkauniista pajunvitsatyttärestäsi? Sori mutta äärimmäisen noloa ja myös häiritsevää. Tyttäresi häpeäisi sinua jos tietäisi mitä kirjoittelet tänne.
Nämä pari av-kommenttia tyttärestäni tänään (ilman paikkakuntatietoja, ikää tai mitään) ovat elämäni ainoat lapsiani kommentoivat lauseet julkisina yhtään missään, että älä nyt viitsi hysteeriseksi heittäytyä. Kiitos!
Ei se pullukka ole kaikkien piireissä normi. Että se siitä. Tämänkin opin tänään palstalta, että on olemassa piirejä, joissa hoikkuus on erikoista ja joku kateuden aihe josta karsastetaan ja painetaan porukalla alas.
Itse vaihtaisin kyllä tuollaisista piireistä vähän fiksumpiin porukoihin, mutta mikäs siinä jos tuollaisissa piireissä viihdyt - varmaan olet itse samaa tasoa, siis henkisesti?
Aina sitä oppii uutta, tyhmempikin. =)
Vaikuttaa siltä, että pidät omaa työyhteisöäsi jotenkin henkisesti korkealla olevien tyyppien paikkana (sinä ja ne muut työntekijät jotain +20-v... ei ole koulut sullakaan menneet hukkaan). Ja silti "osasit" tyttärestään ylpeälle äidille kertoa, että tytär on huonosti kasvatettu...
Sailaisuus on se, että en ole ikinä syönyt niin paljoa, että paino alkaa nousta. Elimistö ei ole tottunut liikaan määrään kaloreita. Päivä rasvaista roskaruokaa, niin elimistö vaatii seuraavana päivänä kevyempää ruokaa. Olen 50 v, 168 cm ja 55 kg.
Eivätkä edes ole poikkeuskauniita. Palstallakin usein todettu, että aidosti luonnonkauniit ihmiset on usein ystävällisiä - ja ystävällisillä ihmisillä harvemmin on tuollaisia ongelmia ja asenteita muihin naisiin nuorena. Päinvastoin nuita ongelmia on niillä keskinkertaisen näköisillä jotka vaan puunaavat itsestään näyttävämmän, ja sitten ylpistyvät turhasta. Saunasta tullessaan eivät herätä mitään huomiota.