Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sirot ja hoikat naiset!

Vierailija
14.06.2024 |

Mikä on teidän salaisuus?

T. Epätoivoinen

Kommentit (182)

Vierailija
121/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ei ole siroja vaikka olisivat hoikkia. Tunnen vain itseni ja pari muuta siroa naista.

Vierailija
122/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se pullukka ole kaikkien piireissä normi. Että se siitä. Tämänkin opin tänään palstalta, että on olemassa piirejä, joissa hoikkuus on erikoista ja joku kateuden aihe josta karsastetaan ja painetaan porukalla alas.

Itse vaihtaisin kyllä tuollaisista piireistä vähän fiksumpiin porukoihin, mutta mikäs siinä jos tuollaisissa piireissä viihdyt - varmaan olet itse samaa tasoa, siis henkisesti?

Ketjun aloittaa nimim. "Epätoivoinen", joka kysyy vinkkejä hoikilta ja siroilta naisilta.

Yksi vastailee "asiantuntevana" (tsihih) ja lopulta yllättyy siitä, että hoikkuus ei ole normi vaan kateuden aihe. - Petteri, sinäkö siellä yllättymässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se pullukka ole kaikkien piireissä normi. Että se siitä. Tämänkin opin tänään palstalta, että on olemassa piirejä, joissa hoikkuus on erikoista ja joku kateuden aihe josta karsastetaan ja painetaan porukalla alas.

Itse vaihtaisin kyllä tuollaisista piireistä vähän fiksumpiin porukoihin, mutta mikäs siinä jos tuollaisissa piireissä viihdyt - varmaan olet itse samaa tasoa, siis henkisesti?

Aina sitä oppii uutta, tyhmempikin. =)

Vaikuttaa siltä, että pidät omaa työyhteisöäsi jotenkin henkisesti korkealla olevien tyyppien paikkana (sinä ja ne muut työntekijät jotain +20-v... ei ole koulut sullakaan menneet hukkaan). Ja silti "osasit" tyttärestään ylpeälle äidille kertoa, että tytär on huonosti kasvatettu...

Ei ollut kyse edes yhdestä työyhteisöstä, vaan koko elinpiiristäni eli isosta joukosta erilaisia ihmisiä. Silti en ole tuollaiseen törmännyt, eikä hoikkuus ole elinpiirissäni mitenkään harvinaista! Kuten jo kirjoitin, vaihtaisin asap piirejä hieman parempiin, jos joutuisin jostain syystä tuollaisiin porukoihin missä sinä elät. Ei nimittäin ole ainoa vaihtoehto maailmassa kuluttaa elämäänsä tuollaisessa ympäristössä, ellet sitten tosiaan ole itse henkisesti samaa kaliiberia?

Itselleni esim. hoikkuus, luonnonkauneus, taiteellisuus, sivistyneisyys, luovuus, herkkyys ym. on normaaleja asioita joita on jatkuvasti ympärilläni. 

Vierailija
124/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun aloittaa nimim. "Epätoivoinen", joka kysyy vinkkejä hoikilta ja siroilta naisilta.

Yksi vastailee "asiantuntevana" (tsihih) ja lopulta yllättyy siitä, että hoikkuus ei ole normi vaan kateuden aihe. - Petteri, sinäkö siellä yllättymässä?

Niin, piirejä on monenlaisia. Useinhan asiat kasaantuu, ja jotkut ilmeisesti elää piireissä joihin on kasaantunut ilkeitä luonteita ja ihmisiä joille hoikkuus on erikoista ja kateuden aihe?

Vierailija
125/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se nuori nainen, jonka työpaikassa heti eka päivänä oli minua vastaanottamassa joukko komeita hymyileviä miehiä sekä sitten vielä isompi joukko eri-ik. naisia, jotka miesten hymyt ja loistavat silmät nähdessään silminnähden minuun närkästyivät. Näin sen  selvästi heidän kasvoiltaan. Tämä hämmästytti minut, koska hymyilin ja juttelin aurinkoisesti ja ystävällisesti tasapuolisesti sekä miesten että naisten kanssa. Mistä moinen suoranainen 40-naisten inho, en käsitä. En aiemmin ruotsinkiel. lukiovuosinani mitään tällaista ollut kokenut naisten tai kenenkään taholta, vaan ollut suosittu oppilaskuntatyyppi. Olisiko suomenruots. nimeni ollut jokin ärsyke, tiedä sitten.

Se oli duunarikesätyöpaikka, motiivina raha..

Se on mennyttä, mitäpä noista.

Nyt valmistaudun lääkiksen seuraav. pääsykokeisiin ihan tosissani.

Vierailija
126/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen se nuori nainen, jonka työpaikassa heti eka päivänä oli minua vastaanottamassa joukko komeita hymyileviä miehiä sekä sitten vielä isompi joukko eri-ik. naisia, jotka miesten hymyt ja loistavat silmät nähdessään silminnähden minuun närkästyivät. Näin sen  selvästi heidän kasvoiltaan. Tämä hämmästytti minut, koska hymyilin ja juttelin aurinkoisesti ja ystävällisesti tasapuolisesti sekä miesten että naisten kanssa. Mistä moinen suoranainen 40-naisten inho, en käsitä. En aiemmin ruotsinkiel. lukiovuosinani mitään tällaista ollut kokenut naisten tai kenenkään taholta, vaan ollut suosittu oppilaskuntatyyppi. Olisiko suomenruots. nimeni ollut jokin ärsyke, tiedä sitten.

Se oli duunarikesätyöpaikka, motiivina raha..

Se on mennyttä, mitäpä noista.

Nyt valmistaudun lääkiksen seuraav. pääsykokeisiin ihan tosissani.

Hauskaa, kun paskapiireissä elävällä mammalla meni tunteisiin ja keksi tämmösen kötöstyksen :D Ei suomenruotsalaisuus ja lääkiskään niin ihmeellistä ole, kuten ei hoikkuuskaan. Tule joskus sieltä tynnyristä pois, niin saatat kohdata muutakin kuin tuollaisia piirejä joissa ilkeys, ylipaino ja naisten keskinen kyräily on normi..

Vierailija
127/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea aineenvaihdunta enkä syö hirveesti höttöhiilareita. 

Vierailija
128/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

126: Olipa ilkeä kommentti, ihan deja vu iski. Kuin normi päivä siinä pullukkamama-paikassa..

Oletko ex-työ"kaveri"- tunnistitko minut siitä 4 kk kestäneestä työsuhteesta ja tulit jatkamaan samalla kateushäijyyslinjalla, finsk wt kanttura..?

Tuu mun yksityisvastaanotolle 10 vuoden päästä, lämpimästi tervetuloa! 😁

Vierailija
129/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unenpuute, alkoholi ja neuroleptit lisäävät ruokahalua (esim. Ketipinor), niistä kun luopuu niin paino alkaa normalisoitua.

t. 164cm/58kg

Vierailija
130/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirous tulee edelleenkin geeneistä, eikä liity elintapoihin. Ruumiinrakenne on erittäin merkittävässä määrin perinnöllinen, mutta kuka tahansa voi lihota, jos syö/juo liikaa ja liikkuu liian vähän. Ruuan laatukaan ei merkitse niin paljoa, jos yksinkertaisesti syö ja juo (kaloripitoisia juomia) l i i k a a.

Kuka tahansa voi LIHOA. EI lihoTa. 

Kuule sinä elämään kyllästynyt kielipoliisi. Autocorrect tekee korjauksia nykyään usein myös huomaamatta ja vaihtaa tilalle virheellisiä sanamuotoja ja mitä oudoimpia sanoja. Joten sinun kannattaa lopettaa harrastuksesi. Se on turhaa ajanhukkaa.

Vierailija
131/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ei ole siroja vaikka olisivat hoikkia. Tunnen vain itseni ja pari muuta siroa naista.

Eli minkä maalaisia olette - kirjoitat ihan sujuvasti suomea?

Vierailija
132/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi työkaveria on sellaisia todella petit kokoisia. Siroja ja pieniä. Sitten meille on sattunut myös pitkiä ja hoikkia naisia, neljä 180-senttistä. Loput sitten perus suomalaisia maatuskia.

Vierailija
133/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sirous tulee edelleenkin geeneistä, eikä liity elintapoihin. Ruumiinrakenne on erittäin merkittävässä määrin perinnöllinen, mutta kuka tahansa voi lihota, jos syö/juo liikaa ja liikkuu liian vähän. Ruuan laatukaan ei merkitse niin paljoa, jos yksinkertaisesti syö ja juo (kaloripitoisia juomia) l i i k a a.

Kuka tahansa voi LIHOA. EI lihoTa. 

Kuule sinä elämään kyllästynyt kielipoliisi. Autocorrect tekee korjauksia nykyään usein myös huomaamatta ja vaihtaa tilalle virheellisiä sanamuotoja ja mitä oudoimpia sanoja. Joten sinun kannattaa lopettaa harrastuksesi. Se on turhaa ajanhukkaa.

Kyseessä ei ole "autocorrect" Tuo väärä muoto on jostain syystä pesiytynyt ihmisten kirjoituksiin ja puheisiin. Samaa porukkaa taitavat olla ne, jotka sanovat "mun täytyy tekstaa nopee" ja muuta älytöntä. Se on väärin ja saa kirjoittajan/puhujan kuulostamaan älyvapaalta. T. eri

Vierailija
134/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on opettajien suosikki, kuin myös poikien. Se on ilmeisesti liikaa luokan toisille tytöille. Hänen aurinkoinen hymynsä ja valoisuutensa on se juttu, joka hurmaa, ei meikit tai diivailukoreilu.

Puhutko nyt edelleen ah niin superkauniista pajunvitsatyttärestäsi? Sori mutta äärimmäisen noloa ja myös häiritsevää. Tyttäresi häpeäisi sinua jos tietäisi mitä kirjoittelet tänne. 

Nämä pari av-kommenttia tyttärestäni tänään (ilman paikkakuntatietoja, ikää tai mitään) ovat elämäni ainoat lapsiani kommentoivat lauseet julkisina yhtään missään, että älä nyt viitsi hysteeriseksi heittäytyä. Kiitos!

Kyse ei ole siitä että kukaan sinua tunnistaisi vaan siitä että kirjoituksesi ovat äärimmäisen noloja. Ah tyttäreni on niin kaunis ja kaikkien suosikki, paitsi kateellisten ja vähemmän kauniiden - sori siitä. Okei kiitos tiedosta 😂.

Vierailija
135/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on opettajien suosikki, kuin myös poikien. Se on ilmeisesti liikaa luokan toisille tytöille. Hänen aurinkoinen hymynsä ja valoisuutensa on se juttu, joka hurmaa, ei meikit tai diivailukoreilu.

Puhutko nyt edelleen ah niin superkauniista pajunvitsatyttärestäsi? Sori mutta äärimmäisen noloa ja myös häiritsevää. Tyttäresi häpeäisi sinua jos tietäisi mitä kirjoittelet tänne. 

Nämä pari av-kommenttia tyttärestäni tänään (ilman paikkakuntatietoja, ikää tai mitään) ovat elämäni ainoat lapsiani kommentoivat lauseet julkisina yhtään missään, että älä nyt viitsi hysteeriseksi heittäytyä. Kiitos!

Kyse ei ole siitä että kukaan sinua tunnistaisi vaan siitä että kirjoituksesi ovat äärimmäisen noloja. Ah tyttären

Tämä kirjoittaja on juuri sitä porukkaa työpaikalla, joka kateuksissaan mulkoilee ja puhuu pahaa nätistä ja hoikasta tytöstä työpaikalla. Ja naamioi kateutensa siihen, että tyttö on tyhmä/ylpeä/ylemmyydentuntoinen/ mitä tahansa, millä oikeuttaa oman pahan olonsa purskauttelun viattoman nuoren naisen päälle. Hyi olkoon! Käyhän ottamassa vähän hiukopalaa, ettet pääse laihtum--- eikun jotta mieli kohenee.

Vierailija
136/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit ja ns linnun luut.

Vierailija
137/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, piirejä on monenlaisia. Useinhan asiat kasaantuu, ja jotkut ilmeisesti elää piireissä joihin on kasaantunut ilke

Tajuatko sinä, missä ketjussa olet nyt kääntämässä omia sanojasi toisinpäin? :D

Vierailija
138/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Hahhah, kylläpä nyt sivalsit. Minä ihan mieleni pahoitin 🤷🏼.

Vierailija
139/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Hahhah, kylläpä nyt sivalsit. Minä ihan mieleni pahoitin 🤷🏼.

Haukkaa vähän palanpainiketta, niin kyllä se taas siitä. <3

Vierailija
140/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 163kg , mutta mieleltäni olen siro ja hoikka. Nuorena halusin ballerinaksi ja missiksi. Ihan tyytyväinen olen ja elelen kissojen kanssa.