Kun laskin naisena rimaa
Ajattelin nyt jakaa oman kokemukseni siitä miten kävi kun luulin laskeneeni rimaa deittaillessa. Olin aina seurustellut perinteisesti hyvännäköisten supliikkien kanssa ja vähän innostunut jännämiehistä. Jatkuvaan paskanjauhantaan kyllästyneenä ajattelin kuitenkin että haluan rinnalleni ihmisen joka on yhtä kiltti kuin minä. Ainoa asia mistä en suostunut joustamaan on arvot ja samanlainen huumorintaju.
Noh, Tinderistä löytyi aivan ihana muita huomioiva ihminen joka oli parrakas, ylipainoinen, hieman arka ja kokematon naisten suhteen. Matalammin koulutettu ja pienituloisempi kuin minä. Meidän ensi suudelmamme oli aivan kamala, ekasta kerrasta makuuhuoneen puolella ei oikein tullut mitään. Kaikki oli alkuun aivan erilaista kuin kokeneiden hurmureiden kanssa.
Nyt kaksi vuotta myöhemmin odotan hänelle lasta. Hän on aivan mahtava suutelija ja varmaotteinen sängyssä. Hän laihtui ja ajoi parran. Olemme täysin hullaantuneita toisiamme. Tämä ei olisi ikinä ollut mahdollista jos olisin suorilta käsin hylännyt hänet vaikkapa kehnojen suutelutaitojen vuoksi.
Tässä yksi näkökulma kumppaninvalintaan. Pelottaa vieläkin ajatella miten kevyin perustein olisin aikaisemmin hylännyt ihanan parisuhteen. Tietenkään ei ole reilua odottaa että ihmiset muuttuvat toisen takia. Mutta hyvähän se on tiedostaa että niinkin voi myös käydä.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Fantasia
Eikö täällä saa kertoa kivojakin asioita välillä? Ja ei se nyt välttämättä ole kaikille fantastista jos saa opettaa aikuiselle ihmiselle ettei hampaiden pitäisi näytellä kovin suurta roolia suutelussa.
Niin varmaan. Katsoitko juuri jonkun amerikkalaisen hömppäleffan, jossa nörttipoju saa kaunottaren lopuksi?
Muuten tarina olisi voinut mennä läpi, mutta laihtuminen ja etenkin parran ajaminen oli vähän liikaa.
Vaikka yritit aloittaja. Tärkein puuttui. En kerro mikä se on.
Hyvä juttu että teillä onnistui. Itselläni lopahtaisi motivaatio suhteen syventämiseen, jos ei seksi sujuisi ja suutelu tuntuisi hyvältä. En syty ajatuksesta että olen toiselle opettaja näissä asioissa.
Niin. Kenen idea oli että ne samat pelkkää seksiä hakevat ja sen vuoksi siinä kokeneet miehet llisivat parisuhdemateriaalia vain sen vuoksi että ovat ulkonäkökeskeisinä laittaneet ulkonäön kuntoon. Heille tinderit on vain ilmaisen seksin kanavia ja opetelleet miten saa hetken näyttelyllä naisen hurmatuksi. Sitten siirtyvät seuraavaan kun totuus alkaa paljastua.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu että teillä onnistui. Itselläni lopahtaisi motivaatio suhteen syventämiseen, jos ei seksi sujuisi ja suutelu tuntuisi hyvältä. En syty ajatuksesta että olen toiselle opettaja näissä asioissa.
Sun ongelma onkin se että kaikki mistä välität on jokin syttyminen. Sulle sopii gigolo Manolo.
Vierailija kirjoitti:
Muuten tarina olisi voinut mennä läpi, mutta laihtuminen ja etenkin parran ajaminen oli vähän liikaa.
Siis miten voi olla että täällä menee vaikka mikä läpi mutta kun joku kertoo mitä on oikeasti tapahtunut niin luullaan satuiluksi? Eihän se minua haittaa jos joku ei usko mutta ihmettelen vaan. Eihän tämä ole edes mikään inceleiden etuja ajava provo kun kokematon olikin ihan prinssin näköinen kun vaan otti läskit ja karvat pois edestä. Ja joudun toki elämään jatkuvassa jännityksessä sen suhteen tuleeko ne joskus takaisin
Vierailija kirjoitti:
Tuon ymmärrän hyvin. Mies oppi onneksi aika nopeasti ja on ehkä kuitenkin niissä puuhissa hieman ns paha poika. En ehkä makkarin puolella itsekään jaksaisi pidemmän päälle säheltämistä ja anteeksipyytelyä.
Täällä epäillään kaikkea mikä on positiivista. Nämä ihmiset elävät oksennuksessa ja tulevat tänne hakemaan vahvistusta maailmankuvalleen jossa ei ole mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten voi olla että täällä menee vaikka mikä läpi mutta kun joku kertoo mitä on oikeasti tapahtunut niin luullaan satuiluksi? Eihän se minua haittaa jos joku ei usko mutta ihmettelen vaan. Eihän tämä ole edes mikään inceleiden etuja ajava provo kun kokematon olikin ihan prinssin näköinen kun vaan otti läskit ja karvat pois edestä. Ja joudun toki elämään jatkuvassa jännityksessä sen suhteen tuleeko ne joskus takaisin
Jos mies tykkää itsestään partaisena, niin hän ei aja partaansa vaikka nainen haluaisi. Sileäleukaisista miehistä tykkäävä ei valitse partaista miestä ja ala sitten vaatia, että parta pois tai minä lähden.
Olipa huono satu.
"Olin aina seurustellut perinteisesti hyvännäköisten supliikkien kanssa ja vähän innostunut jännämiehistä."
Tuossa vaiheessa alkoi haukotuttaa.
Mä toivoisin niin että voisin tehdä niin. Mutta jotenkin suorastaan ällöttää alkaa mihinkään seksuaaliseen, edes suutelemiseen, tyypin kanssa joka ei sytytä ollenkaan. Ja sen takia varmaan jään vanhaksipiiaksi, kun sytyn vain omaa tasoani komeammista miehistä, mutta ei voi mitään.
Itse tein toisinpäin. Olin kaksi ekaa kierrosta sellaisten ihan kivojen kanssa. Siis paperilla hyviä, niissä miehissä ei ollut mitään vikaa muuten kuin että he eivät herättäneet mussa mitään tunteita. Kiinnyin toki vuosien varrella mutta ei se lopulta kummallekaan meistä riittänyt, kummassakaan suhteessa. Kolmannelle kierrokselle sitten päätinkin että mieluummin on kokonaan ilman kuin missään puolivillaisessa. Eli nostin rimaa. Löysin niin hyvän miehen että aiemmin en olisi uskaltanut häneen päin katsokaan. Eikä ole jännä vaan on kunnollinen. On pitkä, komea, menestynyt, lämmin, hyväsydäminen, ihana mies. En olisi koskaan aiemmin uskonut että mun rahkeet riittää kaikkeen siihen mitä sain. Ja siis itsekin olen hyvä "saalis" mutta aiemmin tyydyin vähempään.
Joku Allu 2 tarinoi? Ihme kun ei leukalinjaa oltu mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Ai? Minua pisti silmään jo se kun ap väitti olevansa nainen ja tarina on niin selvästi miehen kirjoittamaa satuilua.
Fantasia