Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sirot ja hoikat naiset!

Vierailija
14.06.2024 |

Mikä on teidän salaisuus?

T. Epätoivoinen

Kommentit (182)

Vierailija
141/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painan 163kg , mutta mieleltäni olen siro ja hoikka. Nuorena halusin ballerinaksi ja missiksi. Ihan tyytyväinen olen ja elelen kissojen kanssa.

Sulla on oikeus identifioitua siroksi ja hoikaksi!

Vierailija
142/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo elämässä vissiin ollut sellaisia vastoinkäymisiä, jotka ois vieneet huomion kohtuullisen terveistä elintavoista ja suht tasaisesta elämänrytmistä. Viime vuonna oli avioero, muutto ja rahahuolet, äiti kuoli ja lapsi sairastui kroonisesti, ja nyt keväällä yhtäkkiä huomasin, etten enää mahdu kesävaatteisiini. Mutta jos elämä tästä tasautuu jälleen, niin ehkä sitten palaillaan aiempaan.

Olen 48-vuotias ja ollut hoikka koko ikäni. Minulla on ollut ainakin järkyttävän paljon vastoinkäymisiä ihan nuoresta asti. Itse asiassa tuntuu ettei normaalia, tasaista elämää ole olemassakaan kun koko ajan jotain negatiivista tapahtuu. Kuolemia, vakavia sairastapauksia lähimmillä ihmisillä, itsemurhia, hometaloja ja omaisuuden menetyksiä, omia terveyshuolia ym kun yhdestä pääsee yli toinen ongelma on jo vastassa. Minun tapani ei ole ratkaista elämän vastoinkäymisiä syömällä itseni ylipainoiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unenpuute, alkoholi ja neuroleptit lisäävät ruokahalua (esim. Ketipinor), niistä kun luopuu niin paino alkaa normalisoitua.

t. 164cm/58kg

Ihminen osaa kyllä halutessaan hallita syömänsä ruoan määriä. Ei ole mikään pakko syödä liikaa, vaikka ruokahalua riittäisikin (mistä tahansa noista luettelemistasi syistä johtuen).

Vierailija
144/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En syö kovin hyvin, ateriavälit venyvät aina hyvin pitkiksi. Minulla ei ole yhtään nälkä kolme tuntia syömisen jälkeen eikä mieleenikään tule syödä. Herkuistakin tykkään mutta en voi syödä paljoa kerralla, koska tulee huono olo.

Siis sehän on normaalia ettei kolmen tunnin päästä ole vielä nälkä??

Ei se ole kaikille normaalia. Toisilla on jatkuvasti nälkä ja aina pitää olla evästelemässä tai tulee nälkäkiukku eli verensokeri laskee. Yksi tuttavani on tuollainen, ja hänellä on sellainen lyhytraajainen paksurakenteinen vartalotyyppi. En tiedä vaikuttaako se siihen, vai onko tottumiskysymys. 

Olisi kauheaa tuollainen elämä jossa ruoka on koko ajan mielessä ja syöminen jatkuvaa puputusta. On tuossa jotain muutakin hämärää kuin nopeasti laskeva verensokeri.

Vierailija
145/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä moikku, vähänkö ärsyttää kun ei tyyppi osaa kirjottaa.

Vierailija
146/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös siro hoikka nätti nainen moikku! Liikuntaa 5 x vko, ei sokeria eikä valkoista vehnää. Opetellut tekemään erilaisia  herkullisia ruokia kotilieden äärellä eli ei todellakaan mitään tappotylsää viherpiiperrystä, vaan erittäin maittavaa kotiruokaa.. 

Juon 2 l vettä ja vähintään puoli kg hedelmiä/vihanneksia/marjoja per päivä.

#vaimomatskuu

Todellakin! Tuollaisen naisen vuoksi voisi alkaa varaaman kirkkoa ihan miellellään.

Parisuhde lihottaa. Siksi pysynkin sinkkuna. Terveisin hoikka ja sporttinen nainen.

Vierailija
147/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös siro hoikka nätti nainen moikku! Liikuntaa 5 x vko, ei sokeria eikä valkoista vehnää. Opetellut tekemään erilaisia  herkullisia ruokia kotilieden äärellä eli ei todellakaan mitään tappotylsää viherpiiperrystä, vaan erittäin maittavaa kotiruokaa.. 

Juon 2 l vettä ja vähintään puoli kg hedelmiä/vihanneksia/marjoja per päivä.

#vaimomatskuu

Todellakin! Tuollaisen naisen vuoksi voisi alkaa varaaman kirkkoa ihan miellellään.

Niin... miehet ihannoivat sporttista, terveellisesti elävää ja hoikkaa hyväkuntoista ja ulkonäöstään huolehtivaa naista. MIten kuvittelette, että hänellä olisi aikaa parisuhteelle? Ei aikaakaan, kun alkaisi äijän taholta se kitinä, että pitääkö jatkuvasti olla menossa (treenaamaan) ja miksei voi pitää sipsi-kalja-leffailtoja koko ajan? Ja miksi pitää puputtaa vaan jotain salaattia? Jne. jne. Hyvännäköisillä hoikilla urheilullisilla naisilla ei ole tilaa eikä aikaa passata ukkoa saati hankkia riesakseen lapsia. Eikä hyvin treenattua vartaloa haluta pilata raskauksilla ja synnytyksillä. Kiveen kosahtaa siis teidän aviohaaveet - miehet tyytykööt pullantuoksuisiin plösönaisiin.

Vierailija
148/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan vain peräsuoliyhdyntää, se pitää hoikkana.

Vierailija
149/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä alkoholia. Se vaikuttaa enemmän kuin moni ajattelee. Muutoin syön aina niin paljon kuin haluan ja mitä haluan. Huolehdin kyllä siitä, että saan kasvikunnan tuotteita ja hyviä öljyrasvoja tarpeeksi. Luuston rakenne on siro.

Luusto on kaikilla samanlainen. Jos vertaa samanpituisen lihavan ja laihan luustoa, niin ne ovat hyvin samanlaiset. Pieniä eroja voi olla pitkien luiden pituudessa. 

lihaksen ja rasvan määrä on se, joka vaikuttaa kehon ulkomuotoon, ei luusto. 

Vierailija
150/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön ihan liikaa sokeria, ihan liian vähän proteiinia ja liikunta on aika kevyttä. Mutta jostakin syystä olen +45 vuotiaana hoikka. Toki ikä on minunkin ulkoista olemusta muuttanut, mutta jostakin syystä minua luullaan edelleen +30 vuotiaaksi. Olen kyllä henkisesti niin täti kuin olla ja voi.

Millanen on henkisesti täti? Ku oon kuullut vain et ulkonäöllisesti voi näyttää tädille?

Vierailija
151/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
152/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastan vain peräsuoliyhdyntää, se pitää hoikkana.

Luulis, että päin vastoin turvottais entisestään, kun sonnat lykitään toistuvasti yhä uudelleen syvemmälle suoleen.

Vierailija
153/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta pysyy kuosissa ikänsä on pääsyy suoliston oikeat bakteerit. Se on tullut ilmi mm siinä, kun on tehty ulosteensiirto. Nainen alkoi lihoa heti kun siirto oli tehty. Tämä oli prisman ohjelmassa.

Vierailija
154/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Älkää sekoittako siroa ja hoikkaa. Siro on geneettinen ominaisuus: pienet, kapeat nilkat, polvet, ranteet, lantio. Rintakehä samoin. 

Isoluinen voi laihduttaa vaikka kuinka, mutta lantio säilyy silti leveänä. Kun se luu  nyt vaan ei laihdu. Rasva palaa ja lihaskudos voi mennä kataboliaan, kyllä..

Mutta siroa ei sellaisesta ihmisestä tule.

Sirosta sensijaan voi tulla ylipainoinen.

55cm rinnan alta?  No sitten on todella siro luusto tyttärellä! Liivien pienin ymp.koko on  Suomessa 70 cm, ja sitä saa harvoin mistään peruskaupoista, joissa peruskoot on alk. 75 cm. Suomessa sitä kokoa ei mene paljon, taitaa 85 cm olla tyypillisin meillä. Itse tilaan netistä liivini 65 cm ympärysmitalla, vyötäröni on 52 cm, vaatekokoni xxs / xs.

No sitä minä mietinkin, että kuulosti kyllä aika uskomattomalta, että tuollaisia mittoja oikeasti olisi jollain, vaikka olisi miten pienikokoinen yleisurheilija. Itse en tosiaan tunne ketään sellaista, joten en mene väittämään mitään, vaikka uskomattomalta kuulostaa.

Sellainen käsitys minullakin on ollut, että tuo 65cm on pienin? Itse olen normaalivartaloinen ja mulla 73cm tuo mitta, se on aika yleinen normaalivartaloisilla joilla ei ole ylipainoa, alipainoa tai erityisen siroa tai leveää luustoa. Itse kyllä olen hieman leveä harteista ja lantiolta, rinnanympärys myös melkein metrin mutta rinnan alta tuo 73cm. Eli en siro, enkä edes erityisemmin hoikka, vaan semmonen normie. 

Vierailija
155/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta pysyy kuosissa ikänsä on pääsyy suoliston oikeat bakteerit. Se on tullut ilmi mm siinä, kun on tehty ulosteensiirto. Nainen alkoi lihoa heti kun siirto oli tehty. Tämä oli prisman ohjelmassa.

Suolistobakteerit ilmeisesti heittää häränpyllyä jostain psyykelääkkeistä. 

Vierailija
156/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä alkoholia. Se vaikuttaa enemmän kuin moni ajattelee. Muutoin syön aina niin paljon kuin haluan ja mitä haluan. Huolehdin kyllä siitä, että saan kasvikunnan tuotteita ja hyviä öljyrasvoja tarpeeksi. Luuston rakenne on siro.

Luusto on kaikilla samanlainen. Jos vertaa samanpituisen lihavan ja laihan luustoa, niin ne ovat hyvin samanlaiset. Pieniä eroja voi olla pitkien luiden pituudessa. 

Ei kyllä ole! Ihan jo rintakehän ympäryksessä voi olla vaikka 10 cm ero muuten samankokoisten kesken.

Vierailija
157/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä täytänkö kriteerit, 158cm ja 43kg. En syö mitään eläinperäistä, pyrin syömään terveellisesti, mutta toisaalta painoa ei ole kertynyt vaikka olen herkutellut lähes päivittäinkin. Lapsena olin ylipainoinen :)

Vierailija
158/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä täytänkö kriteerit, 158cm ja 43kg. En syö mitään eläinperäistä, pyrin syömään terveellisesti, mutta toisaalta painoa ei ole kertynyt vaikka olen herkutellut lähes päivittäinkin. Lapsena olin ylipainoinen :)

Unohtui sanoa että olen nelikymppinen, vähän jännittää alkaako painoa kertymään menopaussin jälkeen

Vierailija
159/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää sama hullu on joka aina kyselee näistä siroista, hoikista ja keijukaismaisista naisista? Sekopää palstahullu? 

Vierailija
160/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen varsin harteikas. On niissä luissa eroa.