Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sirot ja hoikat naiset!

Vierailija
14.06.2024 |

Mikä on teidän salaisuus?

T. Epätoivoinen

Kommentit (182)

Vierailija
81/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö kovin hyvin, ateriavälit venyvät aina hyvin pitkiksi. Minulla ei ole yhtään nälkä kolme tuntia syömisen jälkeen eikä mieleenikään tule syödä. Herkuistakin tykkään mutta en voi syödä paljoa kerralla, koska tulee huono olo.

Vierailija
82/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kun menin tällä kropalla kesätyöpaikkaani koronan jälkeen, muistan sen tunteen, kun paikan naiset murhasivat minut jo katseillaan heti saapuessani. Miehet olivat aivan liekeissä, mikä sai nuo vanhemmat ja ei hoikat naiset ilmeisen kiukun ja kateuden valtaan. En viihtynyt, oletteko yllättyneitä. Aina sama vaivaantunut kiusaantunut kateuden ilmapiiri paitsi tosi kivojen miesten kanssa, joiden kanssa lounaat söin.

Olen tähän mennessä elämääni törmännyt vain pari kertaa tällaisiin juttuihin, että muut  naiset ja etenkin vanhemmat naiset suhtautuvat jotenkin tylysti ja ovat kateellisia jne.

Molempia näitä naisia on yhdistänyt nuoruuden ja keskinkertaisen perusnätin ulkonäön lisäksi korostunut huomion tarve, korostunut laittautuneisuus ulkonäössä (ei voi mennä edes roskia viemään ilman meikkiä jne), ylimielisyys ja kilpailunhalu muiden naisten kanssa sekä se etteivät osaa olla aidosti ystävällisiä ja mukavia muille naisille, ja sivusta kaverina seuraten olen sitä mieltä, että ongelma on ollut nuiden naisten omassa päässä eikä siinä, että heidän ulkonäkönsä olisi niin ihmeellinen tai kateutta muissa naisissa herättävä. 

Itselläni ei ole ollut koskaan mitään ongelmia vanhempien naisten kanssa tai ei-hoikkien naisten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siron ja hoikan naisen malli voi olla tuo unelma eli  X-malli (misseillä klassikkomitat 90-60-90). Se tarkoittaa hyvin hoikkaa vyötäröä tuo 60 cm, vaatekokoja xs ja s.

Monella suomalaisella naisella on H, O,  tai  A - vartalo-tyyppi. X on aika harvalla. H on usein romuluinen hoikka eli tasapaksu, ei kapeaa uumaa. Joku uimarinainen voi olla Y-vartalo leveine hartioineen ja superkapeine lantioineen. Se on maskuliininen ihannemalli se, ei feminiininen.

Kim Kardashian on X-body suurten plastiikkakirurgisten operaatioidensa jälkeen. Luomuvartalon malli ennen rasvansiirteitä,  takamusimplantteja ja rasvaimuja oli minun silmääni  hoikka H.

Vierailija
84/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö kovin hyvin, ateriavälit venyvät aina hyvin pitkiksi. Minulla ei ole yhtään nälkä kolme tuntia syömisen jälkeen eikä mieleenikään tule syödä. Herkuistakin tykkään mutta en voi syödä paljoa kerralla, koska tulee huono olo.

Siis sehän on normaalia ettei kolmen tunnin päästä ole vielä nälkä??

Vierailija
85/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kun menin tällä kropalla kesätyöpaikkaani koronan jälkeen, muistan sen tunteen, kun paikan naiset murhasivat minut jo katseillaan heti saapuessani. Miehet olivat aivan liekeissä, mikä sai nuo vanhemmat ja ei hoikat naiset ilmeisen kiukun ja kateuden valtaan. En viihtynyt, oletteko yllättyneitä. Aina sama vaivaantunut kiusaantunut kateuden ilmapiiri paitsi tosi kivojen miesten kanssa, joiden kanssa lounaat söin.

Olen tähän mennessä elämääni törmännyt vain pari kertaa tällaisiin juttuihin, että muut  naiset ja etenkin vanhemmat naiset suhtautuvat jotenkin tylysti ja ovat kateellisia jne.

Molempia näitä naisia on yhdistänyt nuoruuden ja keskinkertaisen perusnätin ulkonäön lisäksi korostunut huomion tarve, korostunut laittautuneisuus ulkonäössä (ei voi mennä edes roskia viemään ilman meikkiä jne), ylimielisyys ja kilpailunhalu muiden naisten

Kiva kuulla, sinulla on ollut mukavia sympaattisia työkavereita, aina ei nuorilla  tytöillä ole todellakaan näin helppoa. Terv. poikkeuskauniin tytön äiti 

Vierailija
86/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siron ja hoikan naisen malli voi olla tuo unelma eli  X-malli (misseillä klassikkomitat 90-60-90). Se tarkoittaa hyvin hoikkaa vyötäröä tuo 60 cm, vaatekokoja xs ja s.

Monella suomalaisella naisella on H, O,  tai  A - vartalo-tyyppi. X on aika harvalla. H on usein romuluinen hoikka eli tasapaksu, ei kapeaa uumaa. Joku uimarinainen voi olla Y-vartalo leveine hartioineen ja superkapeine lantioineen. Se on maskuliininen ihannemalli se, ei feminiininen.

Kim Kardashian on X-body suurten plastiikkakirurgisten operaatioidensa jälkeen. Luomuvartalon malli ennen rasvansiirteitä,  takamusimplantteja ja rasvaimuja oli minun silmääni  hoikka H.

Kyllä mä ainakin olen siro vaikka en olekaan tiimalasi vaan tuo haukkumasi H. Kapeat nilkat, ranteet, rintakehä ja kaula. Muut mitat 86-68-96.

Vierailija
87/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole kaikille normaalia. Toisilla on jatkuvasti nälkä ja aina pitää olla evästelemässä tai tulee nälkäkiukku eli verensokeri laskee. Yksi tuttavani on tuollainen, ja hänellä on sellainen lyhytraajainen paksurakenteinen vartalotyyppi. En tiedä vaikuttaako se siihen, vai onko tottumiskysymys. 

Vierailija
88/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin minustakin, mutta jos yrittää syödä sen suositellun 5 kertaa päivässä niin ateriavälit pitäisi olla 3-4 tuntia suunnilleen ja monet syövätkin tuollaisilla ateriaväleillä. Itse syön pari kertaa päivässä ja väli saattaa olla enemmänkin 6 tai 8 tuntia.

Vierailija
89/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin olen siro vaikka en olekaan tiimalasi vaan tuo haukkumasi H. Kapeat nilkat, ranteet, rintakehä ja kaula. Muut mitat 86-68-96.

Olen eri, ja eri mieltä tuon lainaamasi kanssa. Luonnostaan sirot naiset on usein nimenomaan H-tyyppiä tai H ja X sekoitus. X-malliset on yleensä lihaksikkaampia rakenteeltaan, ei linnunluisia. Ja hoikilla, siroilla H-tyypeillä rinta ja lantio reilustikin alle 90cm. 

Vierailija
90/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin minustakin, mutta jos yrittää syödä sen suositellun 5 kertaa päivässä niin ateriavälit pitäisi olla 3-4 tuntia suunnilleen ja monet syövätkin tuollaisilla ateriaväleillä. Itse syön pari kertaa päivässä ja väli saattaa olla enemmänkin 6 tai 8 tuntia.

No joo en ole koskaan tajunnut viiden aterian ohjetta, kolme ehtii just ja just puputtamaan. Miksi pitäisi olla jatkuvasti laiduntamassa.

Vierailija
91/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mutta monessa ketjussa tälläkin palstalla on melkein pyörrytty heikotuksesta kun ei ole kahteen tai kolmeen tuntiin saanut kunnon ruokaa (hääketju, vieraisilla-ketju, mitä näitä nyt on :D).

Ohis

Vierailija
92/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, sinulla on ollut mukavia sympaattisia työkavereita, aina ei nuorilla  tytöillä ole todellakaan näin helppoa. Terv. poikkeuskauniin tytön äiti 

Ei se tytön ulkonäkö, vaan minkä luontoisen tytön sinä olet kasvattanut ja millaista mallia naisena tyttärellesi antanut. 

Vierailija
93/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aina hoikka ja jos on uskomista uusimpiin tutkimuksiin, niin salaisuus on juuri siinä, ettei ole koskaan ollut lihava, tai laihduttanut. Jos laihduttaa, niin lihoo.

Vierailija
94/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesilasillinen ja yksi salaatinlehti per pvä. Ja sitten silmäripsiä räpytellen ja kainona piipittäen et oon ihan täynnä, en jaksa syödä enempää. Oih kuinka vitsamainen olo ja kapea uuma, vyötäröstä puhumattakaan. Taipuu miehen käsivarsille kuin heinänkorsi. Uuh, siinä vasta nainen! Malliksi kaikille naisille.

Vierailija
95/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tytön ulkonäkö, vaan minkä luontoisen tytön sinä olet kasvattanut ja millaista mallia naisena tyttärellesi antanut. 

Sieltä taisi löytyä yksi pullukka takakireä työpaikan hoikkaa tyttöä mulkoilija.

Ohis

Vierailija
96/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein nämä nuoret "poikkeuskauniit" on jo lähtökohtaisesti itse tylyjä ja ylpeitä, ja kuvittelevat muiden ihmisten kylmyyden johtuvan ulkonäkökateudesta.

Vierailija
97/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolistohormonit ja hyvä suoliston bakteerikanta

Vierailija
98/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä taisi löytyä yksi pullukka takakireä työpaikan hoikkaa tyttöä mulkoilija.

Ohis

Eli kolahtiko tämä sinuun jotenkin? Nimittäin hieman hassu kommentti.

Vierailija
99/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkä!

Vierailija
100/182 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Eli kolahtiko tämä sinuun jotenkin? Nimittäin hieman hassu kommentti.

Ei kolahtanut minuun, mutta tunnistan kyllä tyypin. Teitä on monilla työpaikoilla ja PALJON.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme