Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen lapsen pitää kuolla ennen kuin skuutteihin saadaan kypäräpakko?

Vierailija
13.06.2024 |

Nuo ovat vaarallisia laitteita, nopeita ja vaikeasti hallittavia.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on siinä että lainsäädäntö koskien myös noita ajoneuvoja  on jäljessä.  (niin pahasti ettei sitä ole vielä ollenkaan)

Ensinnäkin lähtien jo siitä että kaikki välineet joilla jollain ajoradoilla liikutaan ovat AJONEUVOJA (eivätkä siis leluja)

Liikennesääntöjen tulisi siis koskea myös niitä .

Vierailija
62/67 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skuutit pitäisi kieltää kokonaan. Paljon onnettomuuksia, likipiti tilanteita todella paljon , sairaalakäyntejä. Ajetaan kiellettyyn ajosuuntaan kun mennään kadulla , useimmiten ajetaan jalkakäytävillä jossa ei saisi ajaa. Pariisi kielsi , muut voisivat tehdä saman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat vastuussa, eikä akaikäiset tarvi ajella sähköskuutilla

Vierailija
64/67 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä  korvakuulokkeet päähän  ja skuutilla lujaa, niin sillä liikkujan  liikenneturvattomuus onkin jo täydellinen

Vierailija
65/67 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisten kuolemista ei niin väliä?

Minusta aikuisen käytöstä käyttää tai olla käyttämättä kypärää ei pitäisi lailla ohjata. Laitteiden vuokraehdoissa ja vakuutusten korvausvastuissa sitten joo, niin kuin yritykset itse parhaaksi näkevät. Vapaassa maassa on saatava ajaa skuutilla ilman kypärää, jos niin haluaa.

Sitten vapaassa maassa tällainen henkilö maksaa ITSE kaiken tarvitsemansa kirurgian ja neurologisen vuosien kuntoutuksen, joka on edessä jos kaadut tai joudut kolariin. Minua veronmaksajana ei kiinnosta maksaa pennin latia sinun vapaudestasi. 

Vierailija
66/67 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua surettaa lasten lisäksi se autoilija, jonka elämää tämä vaikeuttaa todella paljon. Jos siis lapset syypäitä ja ilmeisesti ovat, kun heidän viattomuuttaan ei mainita jutussa.

Kaikkihan me ollaan nähty aivan totaalisen hirveää sekoilua lapsilta ja teineiltä näillä, juuri kolme päällä ja TÄYSIN yössä säännöistä, joskus jopa tahallista uhkarohkeutta. Asettavat muutkin kuin itsensä vaaraan.

Kieltoon koko vempele. Tarpeeton turhake, joka kuormittaa luontoa ja ensiapupoliklinikoita. Onnettomuuksiinsa viattomat kituu jonoissa kun skuuttityyppejä kursitaan kokoon.

Vierailija
67/67 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevintä olisi luopua noista tappovehkeistä kokonaan. Kypärä ei riitä, pitäisi olla kokovartalopanssari.

Tarkoitat tappovehkeillä varmaan katumaastureita. Naulan kantaan! Myös kokovartalopanssarista kevyen liikenteen edustajille olen samaa mieltä. Ei tässä vähemmin varustein enää ulos uskalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi