Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Riikka Purra ei kommentoi Rydman kohua?

Vierailija
12.06.2024 |

Petteri Orpo kommentoi jo. Rydman ei kokoomukseen kelpaa!!!

Kommentit (323)

Vierailija
181/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivi Räsäsen sanoin synti ja häpeä on nostettu ylpeilyn aiheeksi perussuomalaisessa puolueessa.

Riikka Purra kutsuikin kaikki viime kesänä syntisten pöytään.

Vierailija
182/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta helvetissä pitää vatvoa. Minä muiden veronmaksajien ohella maksan Rydmanin (aivan liian suuren) palkkion. Rydman esiintyy minun ja muiden Suomen kansalaisten edustajana myös ulkomailla. 

En halua, että verorahoilla palkataan Rydmanin kaltainen kuvotus, enkä halua, että Suomen edustajana heiluu pikkutyttöjen ahdistelija.

POTKUT JA SASSIIN!

Teini-ikäisiä olivat, (14-17) eivät pikkutyttöjä, eikä ole poliisin mukaan syyllistynyt ahdisteluun. Pysytään sentään asiassa. 

En ole perehtynyt juttuun, mutta jossakin luki jotain myös raiskauksesta? Mikä juttu toi oli? Tuli mieleen, ettei uhri olisi uskaltanut kertoa totuutta, koska vaikutusvaltainen kokoomuksen mies. Tietääkö joku enemmän? Syytettä ei nostettu.

Ei ollut raiskausta. Jossain keskustelupalstoilla panettelua. Toivottavasti Rydman nostaa kunnianloukkaussyytteen, jos tuollaisia vielä näkyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua enää yhtäkään Jari Vilén -tyylistä skandaalia, jossa joku suomalainen tampiopoliitikko pilaa koko Suomen maineen. Pitäisi olla itsestäänselvyys että valta-asemaansa seksuaaliseen vokotteluun käyttävä urpo ei voi toimia ministerinä tässä maassa! Vaikka vokottelisi oman ikäisiään niin sekin on jo liikaa minulle, mutta nuoren iän vuoksi haavoittuvassa asemassa oleviin sekaantuminen menee YKSISELITTEISESTI liian pitkälle!

Miettikää persut miten reagoisitte jos oma tytär olisi ollut tähän manipuloivaan ahdistelijaan ihastunut ja mennyt tämän mukaan ties minne ymmärtämättä itse tilanteen vakavuutta.

Tämä ei ole ok. Suomi ei voi väittää puolustavansa naisten ja lasten oikeuksia ja olevansa tasa-arvoinen maa jos kuitenkin pidämme ministerinä tuollaista pölvästiä!

Täh? Itse aloitin seksielämäni 15-vuotiaana, ja ihan omasta aloitteesta.

Oliko tuo 19-vuotias poika lähemmäs kolmikymppinen kansanedustaja vai miksi vertaat häntä Rydmaniin?

Vierailija
184/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua enää yhtäkään Jari Vilén -tyylistä skandaalia, jossa joku suomalainen tampiopoliitikko pilaa koko Suomen maineen. Pitäisi olla itsestäänselvyys että valta-asemaansa seksuaaliseen vokotteluun käyttävä urpo ei voi toimia ministerinä tässä maassa! Vaikka vokottelisi oman ikäisiään niin sekin on jo liikaa minulle, mutta nuoren iän vuoksi haavoittuvassa asemassa oleviin sekaantuminen menee YKSISELITTEISESTI liian pitkälle!

Miettikää persut miten reagoisitte jos oma tytär olisi ollut tähän manipuloivaan ahdistelijaan ihastunut ja mennyt tämän mukaan ties minne ymmärtämättä itse tilanteen vakavuutta.

Tämä ei ole ok. Suomi ei voi väittää puolustavansa naisten ja lasten oikeuksia ja olevansa tasa-arvoinen maa jos kuitenkin pidämme ministerinä tuollaista pölvästiä!

Niin, 19-vuotiaan pojan kanssa, jolla tuskin oli ministerin pestiä tai muuta yhtä vaikutusvaltaista asemaa, eikä myöskään huomattavasti vanhemman iän tuomaa valta-asemaa. Tuossa ei ole mitään ongelmaa, ja sinä kyllä ymmärtäisit miksi Rydmanin käytös on ongelma jos olisit oikeasti nainen.

t. Sama

Vierailija
185/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisit voinut saada 30-vuotiaan parisuhteessa elävän miehen ryhmäseksiin. Outoa

Vierailija
186/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri Orpo yrittää väistää vastuuta.

Vierailija
187/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? Itse aloitin seksi

"Oliko tuo 19-vuotias poika lähemmäs kolmikymppinen kansanedustaja vai miksi vertaat häntä Rydmaniin?"

Ei tietenkään, mutta missä menee ikäraja, mikä vielä sallitaan teini-ikäisen seksikumppaniksi? Entä mitkä ammatit ovat hyväksyttyjä ja mitkä eivät? Tähän toivoisin vastausta näiltä, joiden mielestä on tapahtunut ennenkuulumattoman törkeä vääryys.

N49

Vierailija
188/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin, 19-vuotiaan pojan kanssa, jolla tuskin oli ministerin pestiä tai muuta yhtä vaikutusvaltaista asemaa, eikä myöskään huomattavasti vanhemman iän tuomaa valta-asemaa. Tuossa ei ole mitään ongelmaa, ja sinä kyllä ymmärtäisit miksi Rydmanin käytös on ongelma jos olisit oikeasti nainen.

t. Sama"

Todennäköisesti tuo naisena esiintyvä on mies, jolla huono omatunto kun on aikoinaan tapaillut 13-vuotiasta tyttöä ollessaan itse parikymppinen. Että tytön aloitteesta jne

Vierailija
189/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ollut raiskausta. Jossain keskustelupalstoilla panettelua. Toivottavasti Rydman nostaa kunnianloukkaussyytteen, jos tuollaisia vielä näkyy. "

TAI jos oli, niin rikos oli jo vanhentunut 

Vierailija
190/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen taloudesta ja turvattomuudesta on syytä puhua.

Nämä PS mustamaalaamiset  voi jättää kahvipöytään keskusteltavaksi. eivät kuulu ministeille.

Vierailija
191/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään sinä et ole nainen, N49, vaan joku Niilo -49.

Toiseksi Rydmanin käytös ei ollut hänen ikäiselleen miehelle sopivaa, eikä varsinkaan kansanedustajalle.

Vierailija
192/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"missä menee ikäraja, mikä vielä sallitaan teini-ikäisen seksikumppaniksi? Entä mitkä ammatit ovat hyväksyttyjä ja mitkä eivät? Tähän toivoisin vastausta näiltä, joiden mielestä on tapahtunut ennenkuulumattoman törkeä vääryys"

Hyvä "N49", oletko autisti vai miten sinulta on mennyt näin pahasti ohi sosiaalisten valtasuhteiden merkitys suhteiden vahingollisuuteen? Vaikka olet melkein 50 v! Mies sinä olet ja sellaisenakin sosiaalisesti harvinaisen lahjaton.

Vierailija
193/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perehdy tapaukseen, ennen kun kommentoit. Idiootti!

Vierailija
194/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen se vaan haukkuu ja räksyttää yhtä puoluetta. Mutta kyllä se on niin, että puolue on hyvä ja hoitaa asiansa hyvin. Muutamia nostetaan pintaan ja tehdään koko puolue huonoksi ja nyt otettu hampaisiin Rydman, joka hoitaa työnsä hyvin.

Vierailija
195/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö persulta ohi, että nykyinen hallitus toi juuri Suomeen aikuisen miehen ISIS-leiriltä?

Siitä eivät persut tai attekalevat paljon ääntä pitäneet.

Vierailija
196/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petteri Orpo yrittää väistää vastuuta.

Jaa, oliko tuo nyt uutinen? Jotku kokoomusnaiset nosti tästä aikoinaan mekkalan ja Petteri Orpo oli jo tuolloin yllättynyt. Löytyy vanhoista lehtijutuista.

Vierailija
197/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen taloudesta ja turvattomuudesta on syytä puhua.

Nämä PS mustamaalaamiset  voi jättää kahvipöytään keskusteltavaksi. eivät kuulu ministeille.

Rydman aiheuttaa turvattomuutta alaikäisille tytöille, mutta se ei persumiehiä kiinnosta. Kun asia painetaan villaisella, Rydman voi rauhassa jatkaa toimintaansa.

Vierailija
198/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta, mitä enemmän minä tästä paskahallituksesta orposta, purrasta, ryydmanista luen, sitä vihaisemmaksi tulen.😡

Vierailija
199/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta helvetissä pitää vatvoa. Minä muiden veronmaksajien ohella maksan Rydmanin (aivan liian suuren) palkkion. Rydman esiintyy minun ja muiden Suomen kansalaisten edustajana myös ulkomailla. 

En halua, että verorahoilla palkataan Rydmanin kaltainen kuvotus, enkä halua, että Suomen edustajana heiluu pikkutyttöjen ahdistelija.

POTKUT JA SASSIIN!

Teini-ikäisiä olivat, (14-17) eivät pikkutyttöjä, eikä ole poliisin mukaan syyllistynyt ahdisteluun. Pysytään sentään asiassa. 

En ole perehtynyt juttuun, mutta jossakin luki jotain myös raiskauksesta? Mikä juttu toi oli? Tuli mieleen, ettei uhri olisi uskaltanut kertoa totuutta, koska vaikutusvaltainen kokoomuksen mies. Tietääkö joku enemmän? Syytettä ei nostettu.

"Ei ollut raiskausta. Jossain keskustelupalstoilla panettelua. Toivottavasti Rydman nostaa kunnianloukkaussyytteen, jos tuollaisia vielä näkyy. "

Mahtaako Wille Rydmanilla olla mitään kunniaa loukattavaksi?

Vierailija
200/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

POTKUT JA SASSIIN!

14 vuotias on lapsi. 

Niin, lapsi/varhaisteini. Viestissä puhuttiin pikkutytöistä kuin kyseessä olisivat olleet taaperosta leikki-ikäiseen. Hieman rajaa draamanhakuisuudellakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän