Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Riikka Purra ei kommentoi Rydman kohua?

Vierailija
12.06.2024 |

Petteri Orpo kommentoi jo. Rydman ei kokoomukseen kelpaa!!!

Kommentit (323)

Vierailija
161/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän riikkuli kommentoinut edes vaalitappiota Ylelle

Sehän tässä naurattaa. Nyt leikataan! Persujen äänestäjistä!

Vierailija
162/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kummassakin tapauksessa asia nousee esille aika ajoittain. En hyväksy myöskään Näkkäläjärven tekoa. Sen minkä taakseen jättää, sen edestään löytää!"

Demarit voi vaan syyttää itseään jos eduskuntavaalit ei menekään hyvin. Niin paskat on keulakuvat.

Mielellään äänestäisin demareita, mutta tekevät sen mahdottomaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta helvetissä pitää vatvoa. Minä muiden veronmaksajien ohella maksan Rydmanin (aivan liian suuren) palkkion. Rydman esiintyy minun ja muiden Suomen kansalaisten edustajana myös ulkomailla. 

En halua, että verorahoilla palkataan Rydmanin kaltainen kuvotus, enkä halua, että Suomen edustajana heiluu pikkutyttöjen ahdistelija.

POTKUT JA SASSIIN!

Teini-ikäisiä olivat, (14-17) eivät pikkutyttöjä, eikä ole poliisin mukaan syyllistynyt ahdisteluun. Pysytään sentään asiassa. 

Vierailija
164/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs Gradu, sikaVilen? Ellun erityissuojeluksessa, koska on Häkämiehen vanha saunakaveri. Sasi? Kokoomuksessa osataan nämä hommat.

Kokoomukseen on kokoontunut kovin vastenmielistä ja häpeällistä porukkaa.

Vierailija
165/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Petterille ei kelpaa Ryydmanni mutta Ilkka Sasi kelpaa?

Ilkka on vaan pikkuinen paikallispoliitikko, ei se haittaa jos vähän tykkää nuorista tytöistä

Tykkääkö Sasi nuorista tytöistä vai naisista?

Vierailija
166/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua enää yhtäkään Jari Vilén -tyylistä skandaalia, jossa joku suomalainen tampiopoliitikko pilaa koko Suomen maineen. Pitäisi olla itsestäänselvyys että valta-asemaansa seksuaaliseen vokotteluun käyttävä urpo ei voi toimia ministerinä tässä maassa! Vaikka vokottelisi oman ikäisiään niin sekin on jo liikaa minulle, mutta nuoren iän vuoksi haavoittuvassa asemassa oleviin sekaantuminen menee YKSISELITTEISESTI liian pitkälle!

Miettikää persut miten reagoisitte jos oma tytär olisi ollut tähän manipuloivaan ahdistelijaan ihastunut ja mennyt tämän mukaan ties minne ymmärtämättä itse tilanteen vakavuutta.

Tämä ei ole ok. Suomi ei voi väittää puolustavansa naisten ja lasten oikeuksia ja olevansa tasa-arvoinen maa jos kuitenkin pidämme ministerinä tuollaista pölvästiä!

Vierailija
167/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta helvetissä pitää vatvoa. Minä muiden veronmaksajien ohella maksan Rydmanin (aivan liian suuren) palkkion. Rydman esiintyy minun ja muiden Suomen kansalaisten edustajana myös ulkomailla. 

En halua, että verorahoilla palkataan Rydmanin kaltainen kuvotus, enkä halua, että Suomen edustajana heiluu pikkutyttöjen ahdistelija.

POTKUT JA SASSIIN!

Teini-ikäisiä olivat, (14-17) eivät pikkutyttöjä, eikä ole poliisin mukaan syyllistynyt ahdisteluun. Pysytään sentään asiassa. 

14 vuotias on lapsi. 

Vierailija
168/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs Gradu, sikaVilen? Ellun erityissuojeluksessa, koska on Häkämiehen vanha saunakaveri. Sasi? Kokoomuksessa osataan nämä hommat.

Ja se myös näkyy politiikassa, jota ajavat.

Vierailija
169/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

POTKUT JA SASSIIN!

14 vuotias on lapsi. 

Seitsämännellä tai kahdenneksella luokalla. Vasta alakoulun päättänyt. 😞

Vierailija
170/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

POTKUT JA SASSIIN!

Pikkutyttöjen omasta mielestä Rydmanin käyttäytyminen oli kovin ahdistelevaa ja Rydman pyrki juottamaan pikkutyttöjä humalaan. 

Vierailija
171/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

POTKUT JA SASSIIN!

En ole perehtynyt juttuun, mutta jossakin luki jotain myös raiskauksesta? Mikä juttu toi oli? Tuli mieleen, ettei uhri olisi uskaltanut kertoa totuutta, koska vaikutusvaltainen kokoomuksen mies. Tietääkö joku enemmän? Syytettä ei nostettu.

Vierailija
172/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on, kun on rahaa, millä mällätä. Kokoomuksesta siirtyvät persuihin. Rikkaiden puolueeseen 

Vierailija
173/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua enää yhtäkään Jari Vilén -tyylistä skandaalia, jossa joku suomalainen tampiopoliitikko pilaa koko Suomen maineen. Pitäisi olla itsestäänselvyys että valta-asemaansa seksuaaliseen vokotteluun käyttävä urpo ei voi toimia ministerinä tässä maassa! Vaikka vokottelisi oman ikäisiään niin sekin on jo liikaa minulle, mutta nuoren iän vuoksi haavoittuvassa asemassa oleviin sekaantuminen menee YKSISELITTEISESTI liian pitkälle!

Miettikää persut miten reagoisitte jos oma tytär olisi ollut tähän manipuloivaan ahdistelijaan ihastunut ja mennyt tämän mukaan ties minne ymmärtämättä itse tilanteen vakavuutta.

Tämä ei ole ok. Suomi ei voi väittää puolustavansa naisten ja lasten oikeuksia ja olevansa tasa-arvoinen maa jos kuitenkin pidämme ministerinä tuollaista pölvästiä!

En ole persu, mutta jos tyttäreni olisi ihastunut johonkin kitukasvuiseen wannabe-porvaripoliitikkoon, niin ensimmäiseksi katsoisin peiliin ja miettisin, mikä meni kasvatuksessa pieleen. Mahdotonta kuvitella että (nyt jo 19-vuotias) tyttäreni olisi ikinä ollut osallisena missään tuollaisessa kuviossa. 

Vierailija
174/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petteri ulkoistaa Rydman-ongelman persuille, vaikka pääministeri on vastuussa koko hallituksesta.

Pääministeri Petteri Orpo: Wille Rydman ei voisi olla kokoomuksen ministeri

https://yle.fi/a/74-20093554

Vierailija
175/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

POTKUT JA SASSIIN!

14 vuotias on lapsi. 

Niin, mutta teini-ikäinen, ei pikkutyttö. Kokeilepa kutsua 14-vuotiasta tytärtäsi pikkutytöksi ja katso mitä tapahtuu :D

Vierailija
176/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

POTKUT JA SASSIIN!

Pikkutyttöjen omasta mielestä Rydmanin käyttäytyminen oli kovin ahdistelevaa ja Rydman pyrki juottamaan pikkutyttöjä humalaan. 

Jopa 18-vuotias poika, jonka syntymäpäiville Ryydman oli vääntynyt oli ahdistunut tapauksesta, vaikka kuuli tästä vasta jälkeenpäin. Ryydman meni hänen juhliinsa, koska tiesi siellä olevan teinityttöjä.

Vierailija
177/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ole persu, mutta jos tyttäreni olisi ihastunut johonkin kitukasvuiseen wannabe-porvaripoliitikkoon, niin ensimmäiseksi katsoisin peiliin ja miettisin, mikä meni kasvatuksessa pieleen. Mahdotonta kuvitella että (nyt jo 19-vuotias) tyttäreni olisi ikinä ollut osallisena missään tuollaisessa kuviossa"

Grooming on kavalaa. 

Vierailija
178/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs se rydmanin kimppakiva tyttöystävä, miksi nosti kunnianloukkaussyytteen?

Vierailija
179/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Itse aloitin seksielämäni 15-vuotiaana, ja ihan omasta aloitteesta. Eka kumppani oli 19-vuotias poika. En varmaankaan ymmärtänyt "tilanteen vakavuutta" kun en vieläkään osaa nähdä siinä mitään väärää?

N49

Vierailija
180/323 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole persu, mutta jos tyttäreni olisi ihastunut johonkin kitukasvuiseen wannabe-porvaripoliitikkoon, niin ensimmäiseksi katsoisin peiliin ja miettisin, mikä meni kasvatuksessa pieleen. Mahdotonta kuvitella että (nyt jo 19-vuotias) tyttäreni olisi ikinä ollut osallisena missään tuollaisessa kuviossa. 

Ahaa, eli kun oma tyttäresi on erehtymätön niin muita nuoria saa vapaasti manipuloida, niinkö? (Olet siis kokoomuslainen.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan