Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso Omena: Oikeus hylkäsi kaikkien vartijoiden syytteet!

Vierailija
12.06.2024 |

Vartijoita ei tuomittu. Kuolemaan arvioitiin vaikuttaneen naisen sairaus ja lääkitykset. Nainen ei kuollut tukehtumalla. 

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010474199.html 

Kommentit (1061)

Vierailija
261/1061 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko enää mihinkään kauppaan mennä , kun nyt kaikki vartijat tietää, että asiakkaan voi tappaa ilman seuraamuksia?

Lopetat häiriköinnin, varastelun ja järjestystä ylläpitävien henkilöiden vastustamisen niin on ihan turvallista.

Opetetaanko teille, että kaikki varastelijat ja häiriköt on tapettava?

Soita 112. Olet psykoottinen. 

Vierailija
262/1061 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovaa öyhötystä pitää Pietarin trollit tästäkin aiheesta. Eiköhän se riippumaton oikeudenkäynti ole tämän tapauksen arvioinut kuten se on.

Tällaista tulosta itse uumoilin jo alussa. Uhrin ollessa nainen tästä vaan alkoi melkoinen misinformaatioöyhötys.

Haitallinen tämä joidenkin tapa leimata kaikki eri mieltä olevat Pietarin trolleiksi. Ovat oikeastaan itse sitä, mitä väittävät muiden olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1061 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Käräjäoikeus totesi, että jäi näyttämättä, että naista olisi pidetty maassa vatsallaan kädet selän taakse raudoitettuna useiden minuuttien ajan, vaikka hänet olisi voitu laittaa parempaan asentoon."

???

Eikö tuosta muka saatu video- ja tallennekamerakuvaa? 

Jäi näyttämättä vaikka paikalla oli useita henkilöitä koko ajan ja useat kuvasivat.

Eli silloin on ihan poikkeuksellisen varmaa että näin ei tapahtunut. 

Vierailija
264/1061 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonta hullulla on hullun voimat pitää todellakin paikkansa. Olen jo työni puolesta nähnyt useita kertoja kun neljä poliisia tai vartijaa joutuu viemään mielipuolisesti raivoavan potilaan maahan. 

Taluttamalla ei sekavassa mielentilassa raivoavaa henkilöä siirretä yhtään mihinkään. Valitettavasti esimerkiksi psykoosissa olevat saattavat pahimmillaan olla  juuri tässä tilanteessa.

Valitettavasti tiedän tästä tapauksesta enemmän kuin moni muu palstalla, mutta minua sitoo vaitiolovelvollisuus.

Vierailija
265/1061 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanonta hullulla on hullun voimat pitää todellakin paikkansa. Olen jo työni puolesta nähnyt useita kertoja kun neljä poliisia tai vartijaa joutuu viemään mielipuolisesti raivoavan potilaan maahan. 

Taluttamalla ei sekavassa mielentilassa raivoavaa henkilöä siirretä yhtään mihinkään. Valitettavasti esimerkiksi psykoosissa olevat saattavat pahimmillaan olla  juuri tässä tilanteessa.

Valitettavasti tiedän tästä tapauksesta enemmän kuin moni muu palstalla, mutta minua sitoo vaitiolovelvollisuus.

5/5

Vierailija
266/1061 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan videon perusteella asia todettiin. Ihan tarpeeksi paskanjauhantaa ja "silminnäkijöitä" täällä onkin ollut koko tämän ajan kertomassa miten asiat muka menivät. Video kertoo miten meni. Ja nainen ei myöskään kuollut tukehtumalla kuten täällä on joku "tietäjä" kertonut tapahtuneen. Vartijat ovat kauppakeskuksissa varmistamassa että normaalisti käyttäytyvät ihmiset saavat olla siellä rauhassa. Tämä nainen häiritsi muita asiakkaita vaikka oli monta kertaa jo kielletty. Pisti vielä vastaan ja rimpuloi kun häntä yritettiin poistaa paikalta. 

Vierailija
267/1061 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ruumiinavauksen mukaan puristus tai tukehtuminen ei ollut kuolinsyy.

Ei niin ole väitettykään, vaan tuo kovaa rinnalleen maahan iskeminen. Kova isku rintaan voi aiheuttaa sydämenpysähdyksen.

Maahan vieminen oli syyttäjänkin mielestä ok.

Syyttäjä vaihtoon

Vierailija
268/1061 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan tuota asennetta mikä noilla aina on kaikissa keskusteluissa. Ollaan niin helvetin katumattomia ja epäempaattisia. Tuo tuomio vaan lisäsi sitä. 

Vierailija
269/1061 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi vaiti olet kun tänne kirjoittelet 🤣

Vierailija
270/1061 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ihan tarkoituksellinen tappo. Ei olisi ollut vaikeaa taluttaa ulos kädestä pitäen.

Ei vartijat sitäkään voi tehdä montaa kertaa päivässä. Selän kun kääntää, häirikkö on takas sisällä.

Voiko olla suurempaa tyhmyyttä,soitto poliisille..sitä sitten eteenpäin,ilmeisti nämä tyhmät vartiat eivät tiedä mitenkä pitää toimia.......pitäiskö opetella lukemaan sääntöjä ja lakia.

Vierailija
271/1061 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ruumiinavauksen mukaan puristus tai tukehtuminen ei ollut kuolinsyy.

Ei niin ole väitettykään, vaan tuo kovaa rinnalleen maahan iskeminen. Kova isku rintaan voi aiheuttaa sydämenpysähdyksen.

Maahan vieminen oli syyttäjänkin mielestä ok.

Syyttäjä vaihtoon

No sitähän ei täällä oikeusvaltiossa päätetä puolikrimien huutoäänestyksellä.

Vierailija
272/1061 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartijathan eivät tappaneet naista vaan tämä kuoli sairauskohtaukseen. videolla nuakyy että vartijat ovat heti alkaneet asianmukaisesti elvyttämään. Onko sinulla ymmäryksessä vikaa?

Vierailija
273/1061 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todellakin, että kyseiset vartijat kokisivat omantunnon tuskia loppu elämänsä. Totuus taitaa kuitenkin olla se, että naureskelevat koko asialle...tapettiin nainen eikä saatu edes tuomiota...tyyliin

Vierailija
274/1061 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AVARN saa tappaa jälleen rauhassa.

Se firma on erikoistunut lähijunissa kulkevien teinien, huonostiliikkuvien ja laitapuolen kulkijoiden pahoinpitelyihin. Tämä toinen laji on ostoskeskuksissa.

Vierailija
275/1061 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aiheutat sydänsairaalle kohtalokkaan sydänkohtauksen, niin se on oikeulaitoksen mielestä ihan ok. Monia perinnön odottelijoita varmasti kiinnostaa tämä tieto.

Niin, jos aiheutat sen niin sitten se tappo tai murha mutta tässä tapauksessa niin ei ollut vaan "asiakas" aiheutti toiminnallaan tilanteen jossa hänet oli rauhoitettava ja kukaan ei olisi arvannut että se johtaa kuolemaan.

Vierailija
276/1061 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin iloinen, että vartijoita ei rangaistu siitä, että he tekivät työtään. Nainenhan oli häiriköinyt, ja hänen uhrinsa pyysi vartijoilta apua. Nainen ryhtyi vielä vartijoidenkin kanssa rettelöimään, jolloin maahanvienti oli ainoa oikea teko. Onneksi me tavalliset ihmiset voimme vielä luottavaisin mielin käydä kauppakeskuksessa, kun siellä saa vartijoilta tarvittaessa apua!

Vierailija
277/1061 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli ihan tarkoituksellinen tappo. Ei olisi ollut vaikeaa taluttaa ulos kädestä pitäen.

Ei vartijat sitäkään voi tehdä montaa kertaa päivässä. Selän kun kääntää, häirikkö on takas sisällä.

Voiko olla suurempaa tyhmyyttä,soitto poliisille..sitä sitten eteenpäin,ilmeisti nämä tyhmät vartiat eivät tiedä mitenkä pitää toimia.......pitäiskö opetella lukemaan sääntöjä ja lakia.

Vartijat toimivat ohjeistuksen mukaan ja pitivät naista aloillaan juuri poliisia odottaen. Ei ole vartijoiden vika jos nainen ottaa ja kuolee.

Vierailija
278/1061 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ison Omenan tapaus ei ole tuohon verattavissa! Nainen ei olllut psykoottinen, oli muuten todella paljon silminnäkijöitä ja videomateriaalia ja ihan vieressä silminnäkijöitä ja kuvaajia niin että mitä yrität ?

Vierailija
279/1061 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinko jatkossa ampua tontilleni tulevat? Eihän se luoti ole missään yhteydessä kuolemaan. Verta olisi saattanut muutenkin vuotaa ihan luotiin liittymättömistä syistä.

Saat ampua jatkossa kaikki. Ole hyvä vaan.

Vierailija
280/1061 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen vammaisten kanssa töitä tehnyt voi vahvistaa tämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan