Olen vaimoni kanssa työttömiä mutta meillä on onneksi omakotitalo ja kaksi upeaa Teslaa. Päivät kuluvat rauhallisesti, syömme ja nautimme
Olen vaimoni kanssa työttömiä, mutta meillä on onneksi omakotitalo ja kaksi upeaa Teslaa. Päivät kuluvat rauhallisesti, syömme herkullisia rapuja ja nautimme hienoista viineistä viinikellarista. Vaikka tilanteemme voi tuntua epävarmalta, pyrimme nauttimaan elämästä parhaamme mukaan. Ei ole helppoa, mutta ainakin meillä on toisemme ja neljä upeaa lasta, sekä kauniit asiat ympärillämme. Arvostan jokaista hetkeä, jonka saamme viettää yhdessä.
Kommentit (16)
Hei, minäkin tiedän mikä on trolli :)
Mielikuvitusvaimosi myös mielenterveysongelmainen?
Vierailija kirjoitti:
Hei, minäkin tiedän mikä on trolli :)
Metsän trolli on satuolento, joka asuu syvällä metsässä ja usein häiritsee tai peloittelee ohikulkijoita. Trolleja kuvataan usein rumina ja pelottavina olentoina, joilla on isoja neniä, isoja korvia ja isoja kynsiä. He saattavat asua luolissa tai piiloittautua puiden juurien alle. Metsän trollit ovat yleensä osa vanhoja kansantarinoita ja satuja.
Juuri näin, joudutte korkeintaan harkitsemaan joudutteko luopumaan puutarhurista, koska ilman kokkia, hovimestaria, kodinhoitajaa ja lastenhoitajaa ette varmastikaan pärjää.
Et sitten yhdestä Teslasta oppinut, Tesla ja upea eivät ihan välttämättä sovi samaan lauseeseen.
Kyllähän kuka tahansa työttömänä kehtaa olla, mutta nuo Teslat on kyllä noloja.
Miksi ihmeessä kaksi teslan romua pihassa? Arvo tippuu kokoajan. Minä ostin 300 hehtaaria metsää. Katson taloni ikkunasta kuinka puu kasvaa ja arvo nousee kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kaksi teslan romua pihassa? Arvo tippuu kokoajan. Minä ostin 300 hehtaaria metsää. Katson taloni ikkunasta kuinka puu kasvaa ja arvo nousee kokoajan.
Olemme työttömiä
Nyt on kyllä sellasta tarinaa että. Yritäkkö tehä ihmisistä kateellisia näillä unillas. Suosittelen terapiaa ja lääkkeitä
Sellainen satutuokio tällä kertaa!
Onpas paksua tekstiä ap:ltä. Onkohan sitten saanut perintöjä...
Tämä se vasta on elämää