Iso Omena: Oikeus hylkäsi kaikkien vartijoiden syytteet!
Vartijoita ei tuomittu. Kuolemaan arvioitiin vaikuttaneen naisen sairaus ja lääkitykset. Nainen ei kuollut tukehtumalla.
Kommentit (1124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos vaikka itse selvität miten käynnyt ihmisille jotka pahaa tehneet toisille. Näet sen itse. Monesti pää ei kestä vaikka aluksi vetävät räkänaurut. Voivat ns joutua onnettomuuteen tai itsemurhaan tai käyttämään liikaa huumeita. Rankat asiat voivat alkaa kummittelemaan ihmisen mielessä liikaa ja elämän into voi kadota. Toivotaan pojille kuitenkin parasta
Yksi taisi jo kyssata
Se oli siitä Avarnin jutusta, joka kyssas...
Tämän jutun kaverit ovat kaikki hengissä
en kysy oliko tehnyt kauheuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos vaikka itse selvität miten käynnyt ihmisille jotka pahaa tehneet toisille. Näet sen itse. Monesti pää ei kestä vaikka aluksi vetävät räkänaurut. Voivat ns joutua onnettomuuteen tai itsemurhaan tai käyttämään liikaa huumeita. Rankat asiat voivat alkaa kummittelemaan ihmisen mielessä liikaa ja elämän into voi kadota. Toivotaan pojille kuitenkin parasta
Yksi taisi jo kyssata
Kuorma on iso tekijöillä. Sekoavat lopuksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi taisi jo kyssata
Kuorma on iso tekijöillä. Sekoavat lopuksi
Toiveunissasi ehkä