Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso Omena: Oikeus hylkäsi kaikkien vartijoiden syytteet!

Vierailija
12.06.2024 |

Vartijoita ei tuomittu. Kuolemaan arvioitiin vaikuttaneen naisen sairaus ja lääkitykset. Nainen ei kuollut tukehtumalla. 

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010474199.html 

Kommentit (1124)

Vierailija
1121/1124 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos vaikka itse selvität miten käynnyt ihmisille jotka pahaa tehneet toisille. Näet sen itse. Monesti pää ei kestä vaikka aluksi vetävät räkänaurut. Voivat ns joutua onnettomuuteen tai itsemurhaan tai käyttämään liikaa huumeita. Rankat asiat voivat alkaa kummittelemaan ihmisen mielessä liikaa ja elämän into voi kadota. Toivotaan pojille kuitenkin parasta

Yksi taisi jo kyssata

Se oli siitä Avarnin jutusta, joka kyssas...

Tämän jutun kaverit ovat kaikki hengissä

Vierailija
1122/1124 |
24.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos vaikka itse selvität miten käynnyt ihmisille jotka pahaa tehneet toisille. Näet sen itse. Monesti pää ei kestä vaikka aluksi vetävät räkänaurut. Voivat ns joutua onnettomuuteen tai itsemurhaan tai käyttämään liikaa huumeita. Rankat asiat voivat alkaa kummittelemaan ihmisen mielessä liikaa ja elämän into voi kadota. Toivotaan pojille kuitenkin parasta

Yksi taisi jo kyssata

en kysy oliko tehnyt kauheuksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1124 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi taisi jo kyssata

Kuorma on iso tekijöillä. Sekoavat lopuksi 

Vierailija
1124/1124 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi taisi jo kyssata

Kuorma on iso tekijöillä. Sekoavat lopuksi 

Toiveunissasi ehkä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi