Mitä töitä tekisit nyt jos saisit tehdä mitä vaan työtä?
Kommentit (201)
Alastonsiivooja . Sopimuksen mukaan käynti ja taksa , pyhänä tai arkena .
Rupeaisin rattopojaksi niin kuin Richard Gere elokuvassa American Gigolo. Ajaisin komealla MB SL 420:llä, pukeutuisin Armanin pukuihin ja hoitelisin hyvännäköisiä ja sivistyneitä myöhäiskeski-ikäisiä naisia joita voisi kuvata termillä GILF.
Olisin yrttipuutarhuri ja myisin yrttejä 20e / gramma.
Minä kanssa olisin eläintenhoitaja, olen niin valtavan eläinrakas.
Vierailija kirjoitti:
Olisin yrttipuutarhuri ja myisin yrttejä 20e / gramma.
Minä olisin kollegasi, voisin myös pienimuotoista kahvilatoimintaa pyörittää. Ohessa toimisin kissojen päivähoitajana.
Mitä vaan kunhan pääsisi pk-seudulta kauas pois!
Valtionpäämiehen henkivartija. En mikään suomalainen hupparijuntti, vaan sellainen tyylikäs bodyguard mitä ulkomailla näkee puku päällä ja aurinkolasit silmillä.
Sellainen rikas playboy jolta ei odoteta mitään ja rahaa riittää naisten vongatessa seksiä jatkuvasti.
Vois tehä aina mitä mieleen tulee eikä se vähentäis varallisuutta tai vientiä ollenkaan.
Poliisi, lääketieteen tutkija tai muusikko.
Olisin etätöissä koodailemassa... eikun minähän olen unelmatyössäni jo.
Etsisin aarrelaivojen hylkyjä. Rakastan smaragdeja, olispa ihana sukeltaa niitä meren pohjasta...ynnä muita aarteita.
Tätä samaa kuin nyttenkin.
Olen eläkkeellä ja olen työni jo tehnyt.
Nyt vain nautin työni hedelmistä ja elämän helppoudesta. Kerran kuukaudessa tililleni tipahtaa pieni eläke joka on vain vajaa 2400 euroa ja siihen pienenä lisänä vuokrat neljästä vaatimattomasta vuokra-asunnosta jotka suurimmalta osaltaan maksaa kela. Eihän se paljoa ole, mutta nuukasti eläen tässä nippa nappa pärjäilee ja onhan se hyvä antaa tilaa työmarkkinoille minua nuoremmille sillä olenhan jo lähes 47 vuotias vanha mies.
En vaihtaisi alaa koska yyhhoo vaan tienaa tykimmin.
Tekisin tuota työtä jonka aloitan ensi viikolla.
Biologi, tai joku villieläinhoitaja tms.
Yksikseen jossain metsässä kaataisin puita. Metsä ja luonto on lähellä sydäntä, mutta ihmisten kanssa asiakaspalvelu on sitten se inhokki. Kun olin nuori, äiti sanoi, ettei naiset voi olla metsäalalla.