Stubbi haluaa rakentaa rauhaa, on fiksu ja rakentava
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Puhuu yhtä sinne ja toista tänne.
Skitsofreenikko
Hän on erinomaista peeärrää Suomelle. Toisin kuin Orpo tai ilkeä Purra..
Olen duunari ja voin kyllä sanoa, että enemmän Stubbista on hyötyä Suomelle kuin tästä tavallista kansaa vihaavasta kyykyttäjä-hallituksesta.
Orposta ei ole yhtään mihinkään, ei ole saanut muuta aikaan kuin massatyöttömyyden Suomeen
Stubb antoi taas tänään mielipiteen, josta ei naapurissa pidetä. Niinistö ei olisi tuollaisia laukonut ääneen ja provosoinut tilannetta.
Stuppi tajuaa, että meidän on tultava toimeen myös itänaapurimme kanssa. Venäjäpakotteet ovat pitkällä tähtäyksellä viemässä Suomen köyhyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Stuppi tajuaa, että meidän on tultava toimeen myös itänaapurimme kanssa. Venäjäpakotteet ovat pitkällä tähtäyksellä viemässä Suomen köyhyyteen.
ja tajuaa että Trump on maailmanhistorian tärkein presidentti
Vierailija kirjoitti:
Lietsomalla sotaa pidetään hyvät suhteet naapuriin? Olet sekaisin.
Stubbi on koulukirjan sivuja ääneen toistava . Toistaa mitä on opiskellut . Ei mitään omaa mielipidettä. Palkka juoksee. Trumpetti samoin Hollywood ja virtuaalinen ohjelmisto . Surkein maa on USA sitten Kuuba . Kiina korea Vietnam. Ihmisiltä puuttuu vapaus vihasta ja uskontofanaatikoista. Ihan mikä uskonto mutta fanaattisuus on vihaamista.
Eikö tuolla Töölössä ole se kirjaston puisto mihin voi rakentaa vaikka maauimalan tai asuintaloja . Entä Eestin saari joka tosin on osa suomea voiko sen rakentaa vaikka armeijan tähystys valvonta saareksi ja muuttaa nimen Suomen Saari. Sinne voi rakentaa kyllä. Entä Töölön lahti kyllä mahtuu. Entä kallion puistot ja Sörnäisten eikö mahdu selvästi uutta ! On likaisia puistoja tyhjillään mihin mahtuu rakentaa . Kuppa lähtee töölöstä myös luteet kun uutta rakentaa. Jopa Seurasaaren voi hiukan tiivistää ja rakentaa vaikka se on museo saari . Uimapaikka. Vanhojen matalien kerrostalojen kunnan tonteille mahtuu rakentaa joko korkean tai rivitaloja missä tiloja kauppa tai parturi tai kioski kahvila. Kaatopaikan viereen mahtuu Vuosaaressa rakentaa. Satamasta puuttuu hotelli. Ja metro ratikka pysäkki. Ratikka tulee Vantaalta metro keskustasta. Herätkää . Vuosaareen täytyy saada henkilöristeily laivoille ajat ja tilat kunnolla. Eikä vain näitä rahti aluksia. Huumekauppa käyttää tätä . Vuosaaren satama on se päättäri mikä ei vielä toimi. Sinne mahtuu myös rakentaa vanhusten talo halpa vuokra muuten jää väliin taas ne jotka on vanhoja mutta kävelee itse. Vain esteettömiä tarvitsevat pääsee +55 ja seniori. Kun nämä vanhat kurpat kuolee kaksimieliset rintajutut Hollywoodissa niin alkaa sitten uusi aikakausi.
Nuorisolle tiedoksi , tekin olette kohta vanhuksia !!
Ei muuten olisi Haavistolla mitään asiaa noihin tapaamisiin. Väistettiin kyllä ns. luotia.
Ukrainan tilanne on sama kuin jos Meksiko liittoutuisi Kiinan/Venäjän kanssa. Jenkit laittaisi armotta koko maan kivikaudelle.
Kuubaankin kun tuli venäläisohjuksia niin USA uhkasi lopettaa elämän koko maapallolta. Kiova on Moskovan luonnollinen satelliitti samoin kuin vaikka EU on Washingtonille.
Jos pitää uussuomettumisesta ja oranssin hirviön mielistelystä niin silloin Stubb on hyvä valinta. Itse en pidä tätä hyvänä kehityskulkuna.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää uussuomettumisesta ja oranssin hirviön mielistelystä niin silloin Stubb on hyvä valinta. Itse en pidä tätä hyvänä kehityskulkuna.
Kaksoiskansalaiset ne jaksaa. Pakkohan se onkin.
Vierailija kirjoitti:
Juoppo persu siellä kommentoi, kyllä Stubb on Suomelle erinomainen myyntivaltti
Puhuu yhtä sinne ja toista tänne.