Miksi miehet lopettivat kravatin käytön
puvun kanssa? Kenen idea tämä on ollut? Ei ole tyylikästä. Nuorille suotakoon tuo vapaus, ei muille.
Kommentit (54)
Kravatit kehitettiin aikoinaan rahastukseksi, koska vaatetehtaalta jäi kangaspaloja yli ja niille piti keksiä käyttöä. Kehitettiin miesten kuristusvälineet.
Niistä tehtiin muotia ja lampaat osti kalliilla kankaanriekaleen kaulaansa :D
Vierailija kirjoitti:
Kravatit kehitettiin aikoinaan rahastukseksi, koska vaatetehtaalta jäi kangaspaloja yli ja niille piti keksiä käyttöä. Kehitettiin miesten kuristusvälineet.
Niistä tehtiin muotia ja lampaat osti kalliilla kankaanriekaleen kaulaansa :D
Kravatin historia on sota-asujen historiaa.
Yhtä hyvin voisi kysyä, miksi naiset lopettivat sukkanauhojen ja sukkien käytön?
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hyvin voisi kysyä, miksi naiset lopettivat sukkanauhojen ja sukkien käytön?
Tässä ollaan itse asiassa hyvin asian äärellä. Muoti vaihtuu joko muodin vuoksi tai käytännöllisyyden ohjaamana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset eivät käytä enää mekkoja?
Koska farkut on. Ne ovat ns uniseks vaate. Hyvä niin. Mekot ovat epämukavia.
Ahdistava kapine, olen aina inhonnut kravatin käyttöä, onneksi siitä ollaan pääsemässä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Tosi huono asuste tappelussa. Toinen tarttuu kravatista kiinni, niin se on menoa. Tappelu hävitty.
Jos olet mies ja otat Ilkka Nummistoa kiinni kravatista niin häviät varmasti.
On muuten venään katukuvassa paremmissa vaatteissa kulkevia kauttaaltaan kuin meillä. Meidän on melko rääsyistä porukkaa. Miksi.
Koska ravintolaan pääsee ilmankin. Pukutilaisuudet erikseen.
Voiko joku kertoa mikä solmiossa on tarkkaan ottaen epämukavaa? Siis olettaen, että on oikean kokoinen paita.
Vierailija kirjoitti:
Tosimiehet käyttää kravattia. Rusetit on homopojuille.
Kyllähän esimerkiksi smokkiin ja frakkiin kuuluu rusetti. Ja normi puvun kanssa lähinnä makuasia. Helkkarin heikko itsetunto, jos pitää miettiä mitkä vaatteet on homoja ja mitkä heteroita.
Vierailija kirjoitti:
Niiinpä!
Vierailija kirjoitti:
Kravatti viimeistelee puvun. Nuorille on sopivaa olla ilman kravattia, rentoa. Mutta 30+ iässä pitäisi kyllä olla kravatti kaulassa, jos on puku.
Meille tuli koronan jälkeen yhtiötason ohjeistus, että kravatin käyttö töissä loppuu nyt.
Mieki oon persu!