Kemian puute ekoilla treffeillä
Jos sitä kemiaa ei ole ekoilla treffeillä, tuleeko sitä myöhemminkään?
Kokemuksia?
Kommentit (74)
No ei tule. Jos tuntuu että siinä treffikumppanissa ei kertakaikkiaan ole mitään sellaista mitä etsit kumppanilta niin miksi jatkaa.
Ensin kemia, sitten yritetään aikaansaada treffejä 😃
Se riippuu ihan sinusta. Mitkä ominaisuudet ihmisestä tekee sinulle sen "kemian". Itse esimerkiksi on ole nopeasti ihastuvaa tyyppiä. Tarvitsen vähintään kolmet treffit että voin sanoa itselleni onko sitä kemiaa vai ei.
"Ei ollut kemiaa" on nätimpi tapa sanoa: olet liian lihava/ruma/sivistymätön...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse siitä, vaikka näyttäisi hyvälle ja juttukin luistaa niin se jokin puuttuu.
Siksi mietin että pitääkö antaa enemmän mahdollisuuksia jos sitä kemiaa löytyisi vai eikö sitä sit vaan tule myöhemminkään.
Ap
Itselläni tulee, mutta kuulun varmaan vähemmistöön. Sytyn todella hitaasti uusista ihmisistä, koska pelkkä ulkonäkö ei riitä. Ulkonäön pitää kuitenkin myös sillä tavalla miellyttää ettei toinen ällötä, eli jos heti tulee fiilis että hyi, niin sitten on kyllä turha hakata päätä seinään. Neutraalin tunteen kanssa voi kokeilla jos toinen olisikin kiinnostava.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ensin kemia, sitten yritetään aikaansaada treffejä 😃
Niin ei sitä treffeille lähdetä, jos ei jotain jo toisesta tiedä. Mutta pelkän kirjoittelun perusteella ei voi tietää onko kemiaa kun kohtaa. Kirjoittamalla voi saada ihmisestä ihan eri kuvan.
Jos se jokin puuttuu, niin se puuttuu. Ei sitä väkisin mistään voi kaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse siitä, vaikka näyttäisi hyvälle ja juttukin luistaa niin se jokin puuttuu.
Siksi mietin että pitääkö antaa enemmän mahdollisuuksia jos sitä kemiaa löytyisi vai eikö sitä sit vaan tule myöhemminkään.
Ap
Tarvitset itsetuntemusta saadaksesi vastauksen tuohon. Kukaan ei voi kertoa sinulle miten sinun ihastumisesi käynnistyy.
Ota vaikka joku kemiankirja mukaan. Siinähän sitä kemiaa olisi kerrakseen.
Tästä syystä kannattaa pitää ensitreffit ilmaisina, ettei harmita jälkeenpäin hukattua rahaa ja aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos se jokin puuttuu, niin se puuttuu. Ei sitä väkisin mistään voi kaivaa.
Toisissa ihmisissä se jokin ei vaan ole heti nähtävillä. Itsekin kuulun noihin ihmisiin. Miehet ihastuu minuun vasta kun olen oma rento itseni ja siihen voi mennä kuukausia. Ymmärrettävästi en etsi ketään mistään tindereistä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystä kannattaa pitää ensitreffit ilmaisina, ettei harmita jälkeenpäin hukattua rahaa ja aikaa.
Tai sitten kannattaa suhtautua niin että ihmisiä on ihan kiva tavata, syödä kakkua ja juoda kahvia, vaikka siitä ei mitään seuraisikaan. Ylipäätään aika turha kalkuloida kaikkea noin, ellei sitten ole konkurssin partaalla.
Jotkut ovat uusien tuttavuuksien kanssa varautuneempia, joten kyllä "kemia" voi syttyä myöhemminkin kun rentoutuu. Jos tuo epäilyttää niin voihan treffejä pitää muutamat ennen kuin antaa rukkaset. Jos vielä muutamien treffien jälkeen ei ole kemiaa niin sitten sitä tuskin tulee olemaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten kannattaa suhtautua niin että ihmisiä on ihan kiva tavata, syödä kakkua ja juoda kahvia, vaikka siitä ei mitään seuraisikaan. Ylipäätään aika turha kalkuloida kaikkea noin, ellei sitten ole konkurssin partaalla.
Aina kannattaa optimoida ajan ja rahan käyttö. Jos treffeillä ei ole kemiaa, se on hukkaan heitettyä aikaa. Jälkikäteen ajatellen sen ajan olisi voinut käyttää järkevämminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta tutustua uusiin ihmisiin, jos se tarkoittaa yhtä tapaamiskertaa jossain kahvilassa. Pitää olla täysin varma, että tapaamiset jatkuu sen ensitapaamisen jälkeen.
Itse voisin kyllä käydä toisillakin treffeillä jos tyyppi ok ja on mukavaa ilman että sydän heittää volttia. Jotenkin oon ajatellut että toiseen tutustumalla se luonnekin tulee paremmin esiin ja ihastus voi tulla sitä myöten. Mutta harvemmin miehet vaan haluaa mun kanssani toisia treffejä
En tiedä, kerran kokenut sen että mies vei jalat alta ja sillä tiellä ollaan edelleen.
Luulisin että ei se kemia synny jos ei sitä ole alkujaankaan.