HS : Uusi tutkimus - feminiiniset miehet parisuhdeainesta
"HIEMAN feminiinisillä miehillä on paremmat mahdollisuudet päästä naisen kanssa pitkäaikaiseen suhteeseen kuin miehekkäillä miehillä, kertoo uusi tutkimus.
Lyhytaikaisiin suhteisiin feminiininen mies kelpaa siinä missä miehekäskin.
Molemmat havainnot tukevat niin sanottua haluttava isä -hypoteesia. Se selittää, miksi homoseksuaalisuutta jatkuvasti esiintyy.'
Tutkimuksen teki wokeryhmä.
Kommentit (293)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sitähän me naiset olemme jo ties kuinka kauan hokeneet, että tasa-arvoiset, empaattiset ja huolehtivat miehet ovat sitä parisuhdemateriaalia, eivät mitkään äijistelijät.
Ai, ei minua kukaan ole halunnut katsoa alkuhuuman jälkeen, kun olen juuri tuollainen mainitsemasi. Itselleni juuri se pysyvä parisuhde on ollut aina haaveena, mutta minut on todettu siihen liian tylsäksi.
Miten tämä keskustelu on niiiden naisten kanssa mennyt? Vai veditkö itse johtopäätöksen miksi suhteet ei ole jatkunut?
Vierailija kirjoitti:
Niin, sitähän me naiset olemme jo ties kuinka kauan hokeneet, että tasa-arvoiset, empaattiset ja huolehtivat miehet ovat sitä parisuhdemateriaalia, eivät mitkään äijistelijät.
Jep, ja miehet hokee että naiset muka haluavat jonkun macho-äijän :D
En tiedä, mitä feminiinisillä miehillä tässä tarkoitetaan, mutta olen varma, että meikkaavat Janne Naakan tai maajussi-Janin kaltaiset miehet eivät kiinnosta naisia. Tai ainakaan en ole koskaan nähnyt tällaisia pariskuntia kävelemässä esimerkiksi käsi kädessä kaupungilla. Omat havainnot siis ovat ristiriidassa tämän tutkimuksen kanssa. Jos taas feminiinisellä miehellä tarkoitetaan tunteistaan puhuvaa miestä, niin tämä on eri asia, mutta samaan aikaan harhaanjohtavaa. Feminiinisyys ei tarkoita lähtökohtaisesti sitä, että on empaattinen ja herkkä vaan sen määrittelee ulkonäkö ja olemus.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistopiireissä on pilvin pimein soijapartaisia päihtyneitä naisia saalistavia feministimiehiä. Senkun käyt hakemassa, mutta kysymys kuuluu, miksi et ole vielä sellaista huolinut?
Ei niitä feministimiehiä kaikille halukkaille naisille yksinkertaisesti riitä. Vapaista yksilöistä on kova kilpailu.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mitä feminiinisillä miehillä tässä tarkoitetaan, mutta olen varma, että meikkaavat Janne Naakan tai maajussi-Janin kaltaiset miehet eivät kiinnosta naisia. Tai ainakaan en ole koskaan nähnyt tällaisia pariskuntia kävelemässä esimerkiksi käsi kädessä kaupungilla. Omat havainnot siis ovat ristiriidassa tämän tutkimuksen kanssa. Jos taas feminiinisellä miehellä tarkoitetaan tunteistaan puhuvaa miestä, niin tämä on eri asia, mutta samaan aikaan harhaanjohtavaa. Feminiinisyys ei tarkoita lähtökohtaisesti sitä, että on empaattinen ja herkkä vaan sen määrittelee ulkonäkö ja olemus.
Otin nyt ihan vaan Wikipediasta.
Vaikka naisellisina pidetyt piirteet eivät ole täysin samat kaikkialla, tyypillisimmin niihin kuuluvat lempeys, empatia, sensitiivisyys, huolehtivuus, herttaisuus, myötätunto, suvaitsevaisuus, hoivaavuus, kunnioittavuus ja halu saada huolenpitoa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä juuri tarkoitetaan, että nainen haluaa sisäisesti feminiinisen mutta ulkoisesti maskuliinisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistopiireissä on pilvin pimein soijapartaisia päihtyneitä naisia saalistavia feministimiehiä. Senkun käyt hakemassa, mutta kysymys kuuluu, miksi et ole vielä sellaista huolinut?
Ei niitä feministimiehiä kaikille halukkaille naisille yksinkertaisesti riitä. Vapaista yksilöistä on kova kilpailu.
Niistä jokainen on sinkku. Käy poimimassa niistä se iljettävin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä jokainen on sinkku. Käy poimimassa niistä se iljettävin.
Ihme riidan lietsomista taas.
Feminiinissä miehissä on piilonarsisteja. Voi ilmentyä sen jälkeen kun käynyt terapiassa läheisriippuvuutensa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Sitten heistä tehdään aisureita ja kasvattavat maskuliinisien miehen lapset.
Tiesithän, että maskuliiniset miehet ovat hyvin haluttua tavaraa miesten kesken? Inhottavia, kamalia, petollisia naisia ei tarvitse tavata ollenkaan, vaan jakaa rakkautta toisten miesten kanssa.
Kehotan Sinua lämpimästi homoseksuaalisuuteen, onhan vieläpä pride-kuukausi 😇🏳🌈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa samanlaiset arvot omaavan miehen, ja etenkin nuoret naiset ovat poliittisesti yleensä vasemmalla. Nuoret miehet taas ovat usein oikealla, mikä vaikeuttaa parien syntymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä juuri tarkoitetaan, että nainen haluaa sisäisesti feminiinisen mutta ulkoisesti maskuliinisen miehen.
Minä ainakin haluaisin juuri tuollaisen miehen. Kirjaimellisesti juuri tuollaisen.
Vierailija kirjoitti:
Eli kiltillä miehellä on sittenkin mahdollisuuksia?
Toki, mutta kiltti ei ole synonyymi feminiiniselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, mutta kiltti ei ole synonyymi feminiiniselle
Niin. Jos se kiltti mies olisi myös maskuliinen, niin varmasti kelpaisi tosi monelle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Kunnes naista rupeaa panettamaan, kun saatu aviomies, omakotitalo ja lapset. Sitten petetään sitä omaa miestä isomunaisen ja maskuliinisen panomiehen kanssa.
Tiedätkö, että usein se feminiinen, tasa-arvoinen mies on myös hyvä panomies, eikä feminiinisyys sulje pois myöskään isomunaisuutta. Voi tulla yllätyksenä tämäkin palstan miehille, että mutta ne naisiin alentuvasti suhtautuvat maskuliiniset miehet ovat huonoja sängyssä kun taas oikeasti naisista pitävä, tasa-arvoinen mies hyvä sängyssä.
Itse olen saanut parasta seksiä feministiksi itsensä luokittelevalta vegaanimieheltä. Ja itse asiassa saan edellee
Melkein uskottava juttu 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vertaa naisen ja miehen tätä sisäistä feminiinisyyttä niin kyllä miehet on maskuliinisempia selvästi, mitä naiset. Tämä kahtiajako antaa nyt jotenkin ymmärtää, että sisäisen maskuliinisuus olisi jotenkin haitallinen asia, mitä se ei todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia on varma, "mies", joka vänisee vauva-palstalla "wokettajista" lentää mappi ö:hön ääntäkin nopeammin. Universumin suurin turn off.
Joo teillä rillipää violettitukilla onkin kova kysyntä miesten kesken 🤭
Vierailija kirjoitti:
Elättäjäksi kyllä, siittäjäksi ei!
Ulkonäkö ja vauhti korjaa virheet, näin luontodokumentistä.
Moi, wokettaja.