Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette löytäneet itsellenne FWB:n?

Vierailija
09.06.2024 |

Eli mistä/miten, minkälaisessa elämäntilanteessa, minkä ikäisen, miehen vai naisen, jne?

Kiinnostaisi, kun pitkä suhde päättyi, uuteen ei vielä ole valmis, mutta panettaa kovasti.

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW löytyy autokaupasta.

Vierailija
62/111 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BMW löytyy autokaupasta.

Kuulemma joku pienimunaisten juttu. Itse ajan polkupyörällä tai käytän julkisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naisena voin vihjata kiinnostukseni FWB kuviosta? Jokin koru tietyssä paikassa? Tai jotenkin muuten? Ihan itsestään ajautua...

Vierailija
64/111 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olispa ihana löytää sellainen FWB, jonka kanssa voisi edetä hitaasti. Eli oletuksena ei olisi heti sänkyyn hyppääminen, vaan että kyse todella olisi myös hyvästä ystävyydestä, joka sitten saisi omalla painollaan edetä sinne "benefits-puolelle" jos siltä tuntuisi. Tällaista ei vaan taida nykymaailmassa olla? Keksisin heti vaikka kuinka paljon yhteistä tekemistä, mut parisuhde ei välttis oo mulle se juttu. Siksi tällaista mietin :)

N32

Mulle kelpaisi hyvin tuollainen juttu. Tosin olet vähän nuori...

M51

Oletko se old school -mies?

Olen sitäkin, mutta en tiedä olenko "Se old school mies"?

Miten meni Mummotunnelin kanssa?

Vierailija
65/111 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BMW löytyy autokaupasta.

Kuulemma joku pienimunaisten juttu. Itse ajan polkupyörällä tai käytän julkisia.

Polkupyöräily surkastuttaa munat.

Vierailija
66/111 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummotunnelissa oli sateisena iltana autiota. Päädyin Vltavaan ja kaveri tuli sinne moikkaamaan.

Vierailija
67/111 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummotunnelissa oli sateisena iltana autiota. Päädyin Vltavaan ja kaveri tuli sinne moikkaamaan.

Minäkin hyydyin artistin odotteluun ja viileäksi muuttuneeseen iltaan. Parempi onni (ja hotellivaraus) ensi kerralla. 

Siellä oli ihan siistiä väkeä, joka oli liikkeellä musiikkimielessä tai illastamassa. Paheellinen känni/iskujengi puuttui. Ihan hyvä. Ilmeisesti asiakaspaikkoja on vähennetty. 

Vierailija
68/111 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko mennä mummotunneliin? Oon Bbw N29 vai oonko sinne liian nuori?

Vierailija
69/111 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinko mennä mummotunneliin? Oon Bbw N29 vai oonko sinne liian nuori?

Et ole.

Vierailija
70/111 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten naisena voin vihjata kiinnostukseni FWB kuviosta? Jokin koru tietyssä paikassa? Tai jotenkin muuten? Ihan itsestään ajautua...

Laita näin kesällä avoimesti näkyvään oikeaan nilkkaan sellainen nilkkakoru. Se tosin tarkoittaa sellaista aisuri-cuckold-hot wife -viestiä, jota tuo koru symboloi.

Vaikkei tuon nilkkakorun viestiä toki kaikki tiedä tai tunnista, niin tuolla tavalla saat ainakin joiltain miehiltä lähestymisiä, jotka voi avata oikein maukkaat pelehtimisen mahdollisuudet 😊

Vierailija
71/111 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että oli kyse hevosesta.

Vierailija
72/111 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää raskasta. Kuuma kesä, ohuita ja niukkoja kesävaatteita kaikkialla aiheuttamassa visuaalista ärsykettä ja antamalla bensaa mielikuvituksen liekkeihin.... ja seksiä ollut viimeksi joskus  helmi-maaliskuussa, en edes muista enää.

Ajattelin, että nyt kun on ensimmäinen sinkkukesä sitten 90-luvun alun niin tästä tulee meikäläisen Woodstock. Vielä mitä, ihan omin käsin menty kohta puoli vuotta.985

M51

Vierailija
73/111 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tää raskasta. Kuuma kesä, ohuita ja niukkoja kesävaatteita kaikkialla aiheuttamassa visuaalista ärsykettä ja antamalla bensaa mielikuvituksen liekkeihin.... ja seksiä ollut viimeksi joskus  helmi-maaliskuussa, en edes muista enää.

Ajattelin, että nyt kun on ensimmäinen sinkkukesä sitten 90-luvun alun niin tästä tulee meikäläisen Woodstock. Vielä mitä, ihan omin käsin menty kohta puoli vuotta.985

M51

Onko sulla hakua missään? On muitakin kuin Tinder. 

Vierailija
74/111 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M51

Ei ole. Mietin kyllä ensin ensin jotain Valoa tms, mutta päädyin Tinderiin.

Vierailija
75/111 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin tyylikkäästä kommentistasi. Olen jo 65 mutta vietti ei ole kuollut. Työssä pääkaupunkiseudulla, koulutettu ja kokenut. En käytä alkoholia enkä tupakoi. Arvostan naisia ja etsinkin kaveria erotiikkaan. Olen kyllä naimisissa mutta se elämä eletään torstaista sunnuntaihin. Mikäli sinua kiinnostaa olisi mukava tavata. BR J.

Vierailija
76/111 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M51

Ei ole. Mietin kyllä ensin ensin jotain Valoa tms, mutta päädyin Tinderiin.

Tässä on asian ydin: ulos ei lähdetä flirtille. Ihmiset ovat Tinderissä. Vain pikkujoulukausi tms tekee poikkeuksen. 

Vierailija
77/111 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin tyylikkäästä kommentistasi. Olen jo 65 mutta vietti ei ole kuollut. Työssä pääkaupunkiseudulla, koulutettu ja kokenut. En käytä alkoholia enkä tupakoi. Arvostan naisia ja etsinkin kaveria erotiikkaan. Olen kyllä naimisissa mutta se elämä eletään torstaista sunnuntaihin. Mikäli sinua kiinnostaa olisi mukava tavata. BR J.

Keneltä kysyt?

Vierailija
78/111 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalta. Työpaikan risteilyllä päädyttiin sänkyyn ja alkuun näytti että se jäi siihen. Pikkujouluista taas päädyttiin sänkyyn. Todettiin että voidaan kait näin nähdä useammminkin. Suhdetta on kestänyt nyt viisi vuotta ja tavataan satunnaisesti, ehkä kerran kuukaudessa ja välillä harvemmin välillä tiheämmin. Nainen on varattu. Itse en ollut suhteen alkuaikoina mutta nykyisin olen myös. Puhuttu paljon näistä meidän suhdekuvioista mutta ollaan toistaiseksi jatkettu.

Vierailija
79/111 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vakipano tuli itse ovelle, sokeria lainaamaan. Sain pullaa ja sitten siitä kehkeytyi vakipanosuhde. Olen ollut nyt aviossa vakipanoni kanssa 8 vuotta. Viime viikolla sain taas tuoretta pullaa.

Vierailija
80/111 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä löysin 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi