Miten olette löytäneet itsellenne FWB:n?
Eli mistä/miten, minkälaisessa elämäntilanteessa, minkä ikäisen, miehen vai naisen, jne?
Kiinnostaisi, kun pitkä suhde päättyi, uuteen ei vielä ole valmis, mutta panettaa kovasti.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä
Tinderistä minäkin FWB suhteen löysin
Vierailija kirjoitti:
Työkaverista eli töistä löyty
Juu. Yksi lounas muuttui panemiseksi. Lounaita onkin ollut usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulisin mielelläni miten joku olisi löytänyt itselleen fwb reaalimaailmassa ilman nettiä. Tapahtuuko tällaista enää tällä vuosikymmenellä?
Tämä kiinnostaisi itseäkin. Löytää nainen kahvilasta, museosta, terassilta, bussista, meren rannalta tms.
T. Old school m51
Mulla on pian kesäloma. N51.
Laita koordinaatteja jos olet tulossa tänne ison kirkon nurkille. Tavataan terassilla.
Old school m51
Mummotunnelia olen harkinnut, uteliaan turistin roolissa.
Sinne minäkin suuntaan, viimeistään heinäkuussa kun on lomaa.
Old school m51
Ajattelin testata Jore Marjarannan keikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulisin mielelläni miten joku olisi löytänyt itselleen fwb reaalimaailmassa ilman nettiä. Tapahtuuko tällaista enää tällä vuosikymmenellä?
Tämä kiinnostaisi itseäkin. Löytää nainen kahvilasta, museosta, terassilta, bussista, meren rannalta tms.
T. Old school m51
Laita koordinaatteja jos olet tulossa tänne ison kirkon nurkille. Tavataan terassilla.
Old school m51
Sinne minäkin suuntaan, viimeistään heinäkuussa
Se on 3.7.
Työkaverin kanssa välillä paneskelllaan ja toinen on entinen työkaveri, johon törmäsin baarissa. Eka on sinkku, toka naimisissa.
Liityin tinderiin ja alastonsuomeen, mutta vaikeata siitä taitaa tulla kun ei ole kasvokuvaa profiilissa. Erohakemus on vasta sisällä, enkä halua että sisarukset, työkaverit tai asiakkaat minut sieltä bongaavat. Paljon luontevammalta tuntuisi ensin kirjoitella tai jutella puhelimessa. Jos tuntuu, että synkkaa, niin sitten nähdä ja katsoa mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään? Joku varmaan ihmettelee, että mitä väliä jos vaan seksiä on hakemassa, mutta haussa ennemminkin FWB kuin pelkkä FB / ONS.
Ihan vaan treffeillä huomattiin, että seksi sujuu, vaikka muuten ei ole juuri mitään yhteistä. Mutta lopulta tunteet pilasi sen kuvion.
Lisäksi yhden exän kanssa päädyttiin "lämmittämään" vanhaa juttua seksin merkeissä, mutta siinäkin tuli tunteita ja samat vanhat riidat pilasivat senkin jutun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Old school m51
Old school m51
Oli ja meni, enkä päässyt paikalle...jospa Olli Herman 10.7.
Jos hyvin käy.
En päässyt minäkään, mutta ensi viikolla alkaa loma, ja ainakin mummotunneliin on tarkoitus mennä. Todennäköisesti 9.7. kun olen muutenkin Stadissa.
M51Espoo
Vierailija kirjoitti:
En päässyt minäkään, mutta ensi viikolla alkaa loma, ja ainakin mummotunneliin on tarkoitus mennä. Todennäköisesti 9.7. kun olen muutenkin Stadissa.
M51Espoo
Se Ollin keikka on juuri seuraavana päivänä...tuon 9.7. esiintyjä ei nyt oikein sytytä. Sen on nähnyt laivoilla useasti.
Vierailija kirjoitti:
M51Espoo
Olen tulossa 10.7. ja menossa myös. En varaa hotellia.
Jos törmäämme, niin hyvä. Jos emme, niin ok.
N.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Old school m51
kahvilasta, museosta, terassilta, bussista, meren rannalta tms. löytyy vain metoo miehelle
Itse olen löytänyt Tinderistä, kun olen etsinyt FWB:tä ihan avoimesti. Samoin olen joskus löytänyt Suomi24:stä lähestymällä erästä kevyttä suhdetta etsivää naista, vaikka oma profiili olikin vakavaa etsien. Suoraan toki hänellekin kerroin, että nyt kelpaisi kevytsuhdekin.
Sitten pari kertaa on päädytty oikeilta, vakavaa etsivien treffeiltä FWB-kamuiksi, kun on todettu ettemme ole sopivia parisuhdemielessä, mutta panna huvittaisi kyllä.
Auttaa tietysti, kun itse on ok-näköinen eikä ole turhan kranttu toisen ulkonäön suhteen. Kunhan on pitänyt itsestään huolta, niin ei sillä naamalla niin väliä kevyemmissä jutuissa.
m
Ei vaan pysty Tinderiin laittamaan omaa naamakuvaa kun olen virallisesti naimisissa vaimoni kanssa. Suhde on avoin, vaimollani on tahollaan miesystävä mutta eihän muut, tutut, sukulaiset, työkaverit jne tiedä.
Eilenkin kun Tinderiä selailin, niin ainakin neljä tuttua naista tuli vastaan, tunnistettavia kasvoja toinen mokoma.
Itse sain Tinderissä useamman tykkäyksen ja viestin. Kun nuorekkaana 5-kymppisenä laitoin että haen 45-55-vuotiaita naisia, niin suuri osa matcheista näytti 55-65-vuotiailta.
Ei varmaan pitäisi olla ronkeli, jos FB:tä hakee, mutta joku raja sentään. Pakko kai lähteä baariin.
Mulla FB suhde about 10 vuotta. Tavattiin sidosryhmätilaisuudessa työmatkalla. Juteltiin niitä näitä ja illalla baarissa synkkasi paremmin. Sekstaillaan noin kerran kuussa. Ollaan tahoillamme suhteeessa eikä erota niistä tämän takia. Tämä on keskusteltu läpi. Ollaan keski-ikäisiä ja lapset lähteneet molemmilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M51Espoo
Olen tulossa 10.7. ja menossa myös. En varaa hotellia.
Jos törmäämme, niin hyvä. Jos emme, niin ok.
N.
Tuo keikka ei näemmä suostu koskaan alkamaan, joten istun mieluummin lämpimässä bussissa kuin hyydyn kylmällä baarijakkaralla tyhjän panttina.
Ehkä parempi onni ensi kerralla.
Tänään Stadissa kaksi vapaata miestä viihteellä, varmaan myös mummotunnelissa. Tuntomerkkeinä rennot vaatteet ja hymy kasvoilla. Partaa kummallakin.
M51
tämä minuakin mietityttää. Kenkää ehkä tulee, jos olisin kuvallani jossain seuranhakusivulla. muutenkin haluan netissä pitää anonymiteetin, kun ei siitä toisesta osapuolesta voi olla kuitenkaan varma ettei käytä kuvia missään.