Miten olette löytäneet itsellenne FWB:n?
Eli mistä/miten, minkälaisessa elämäntilanteessa, minkä ikäisen, miehen vai naisen, jne?
Kiinnostaisi, kun pitkä suhde päättyi, uuteen ei vielä ole valmis, mutta panettaa kovasti.
Kommentit (111)
Onhan siellä Tinderissä paljon kasvoilla ihmisiä jotka kertovat että ovat avoimessa suhteessa ja etsivät FB:tä. Sieltä vaan, kerro reilusti tilanne. Sitten on nämä avoimet parit, joista vain se seuraa hakeva on avoimessa suhteessa eli oikeasti valehteleva pelkuri.
Sinne vaan Tinderiin etsimään sitä FB:tä. Siitä se voi muuttua FWBksi, ja sitten parisuhteeksi. Harvinaisempaa kylläkin, sillä eipä ole etsimälläkään löytynyt keski-ikäistä mieltä jolla olisi tunnetaitoja alkeellisenkaan parisuhteeseen.
Nää itseään nuorekkaana pitävät 50+ miehet... Hei huutonauru! Edes Brad Pitt tai Keanu Reeves ei ole nuorekkaita, vaan ikäisensä näköisiä, mutta hoikkia, hyväkuntoisia ja karismaattisia miehiä.
Huomioikaa nyt äijät ikänään vaikutus, kun ihmettelette utuisen upeaa ulkonäköänne peilistä. T: ihan ikäisensä näköinen 52-vuotias nainen.
Kun ystäväni erosi miehestään, niin iskin aika pian kiinni. Ollaan aina oltu samalla aaltopituudella tuon miehen kanssa. Kumpikaan meistä ei halua parisuhdetta, vaan selkeän seksisuhteen. Meillä se toimii hyvin. Eli itse löysin fwb miehen tällä tavoin valmiiksi tutusta vaihtoehdosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sain Tinderissä useamman tykkäyksen ja viestin. Kun nuorekkaana 5-kymppisenä laitoin että haen 45-55-vuotiaita naisia, niin suuri osa matcheista näytti 55-65-vuotiailta.
Ei varmaan pitäisi olla ronkeli, jos FB:tä hakee, mutta joku raja sentään. Pakko kai lähteä baariin.
Onko se sitten ongelma jos 55-vuotias näyttää 55-vuotiaalta? Kaikki viisikymppiset on nuorekkaita, ainakin omasta mielestään, kuten sinäkin.
Sanoinpahan vaan, tietenkin jokainen saa olla just niin ronkeli kuin on.
Kaikki saavat näyttää, miltä näyttävät. Mutta jos 5-kymppinen nainen tuo mieleen ylä asteen ryppyisen ruotsinmaikan, Pirkon, 35 vuoden takaa, niin ei siinä nyt ensimmäiseksi tule nuorekkaalle kilpasuunnistajalle että tuossapa oivaa vaimomatskua. Tai isän nuorimman siskon, joka on jotovin ollut eläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Nää itseään nuorekkaana pitävät 50+ miehet... Hei huutonauru! Edes Brad Pitt tai Keanu Reeves ei ole nuorekkaita, vaan ikäisensä näköisiä, mutta hoikkia, hyväkuntoisia ja karismaattisia miehiä.
Huomioikaa nyt äijät ikänään vaikutus, kun ihmettelette utuisen upeaa ulkonäköänne peilistä. T: ihan ikäisensä näköinen 52-vuotias nainen.
Jos ruoka- tai viinakaupassa kysytään ajoittain papereita, niin varmaan sitä ikänäköä on sitten myös niillä kolmekymppisillä myyjilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sain Tinderissä useamman tykkäyksen ja viestin. Kun nuorekkaana 5-kymppisenä laitoin että haen 45-55-vuotiaita naisia, niin suuri osa matcheista näytti 55-65-vuotiailta.
Ei varmaan pitäisi olla ronkeli, jos FB:tä hakee, mutta joku raja sentään. Pakko kai lähteä baariin.
Onko se sitten ongelma jos 55-vuotias näyttää 55-vuotiaalta? Kaikki viisikymppiset on nuorekkaita, ainakin omasta mielestään, kuten sinäkin.
Kaikki saavat näyttää, miltä näyttävät. Mutta jos 5-kymppinen nainen tuo mieleen ylä asteen ryppyisen ruotsinmaikan, Pirkon, 35 vuoden takaa, niin ei siinä nyt ensimmäiseksi tule nuorekkaalle kilpasuunnistajalle että tuossapa oivaa vaimomatskua. Tai isän nuorimman
Oho, nyt taisi osua urheilijanuorukaiseen.... joka onkin oikein vaimoa etsimässä? Laitas se ikähaarukka kohdilleen tinderissä jos kerran nuoren haluat. Onnea suunnistukseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomioikaa nyt äijät ikänään vaikutus, kun ihmettelette utuisen upeaa ulkonäköänne peilistä. T: ihan ikäisensä näköinen 52-vuotias nainen.Jos ruoka- tai viinakaupassa kysytään ajoittain papereita, niin varmaan sitä ikänäköä on sitten myös niillä kolmekymppisillä myyjilläkin.
Niin onkin, koska ne kolmekymppiseltä näyttävät myyjäthän ovat tietenkin niitä nuorekkaita viisikymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
52v voi olla ihan nuorekkaan näköinen, jos on hoikka tai edes sopusuhtainen, ei röökaa ja viettää muutenkin suht terveitä elämäntapoja. Minua arveltiin viimeksi 40-vuotiaaksi kun baarissa tuli eräån naisen kanssa aikuiset lapseni puheeksi.
Viiskymppisenä ei tarvitse naisen näyttää Justiinalta eikä miehen Sörsselssöniltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomioikaa nyt äijät ikänään vaikutus, kun ihmettelette utuisen upeaa ulkonäköänne peilistä. T: ihan ikäisensä näköinen 52-vuotias nainen.52v voi olla ihan nuorekkaan näköinen, jos on hoikka tai edes sopusuhtainen, ei röökaa ja viettää muutenkin suht terveitä elämäntapoja. Minua arveltiin viimeksi 40-vuotiaaksi kun baarissa tuli eräån naisen kanssa aikuiset lapseni puheeksi.
Viiskymppisenä ei tarvitse naisen näyttää Justiinalta eikä miehen Sörsselssöniltä.
Juu juu, eikä suurin osa näytäkään. Ja se osa kuulee juuri tuota "et näytä päivääkään yli nelikymppiseltä"- imartelua jatkuvasti. Ja kun törmäät uuteen ihmiseen joka näyttää mielestäsi nelikymppiseltä, niin ethän sinäkään tiedä jos hän onkin nuorekas viisikymppinen.
Mutta, jos tinderissä saat matcheja vain entisen äikänlehtorin näköisiltä justiinoilta niin mitäs siitä sitten pitäisi päätellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomioikaa nyt äijät ikänään vaikutus, kun ihmettelette utuisen upeaa ulkonäköänne peilistä. T: ihan ikäisensä näköinen 52-vuotias nainen.52v voi olla ihan nuorekkaan näköinen, jos on hoikka tai edes sopusuhtainen, ei röökaa ja viettää muutenkin suht terveitä elämäntapoja. Minua arveltiin viimeksi 40-vuotiaaksi kun baarissa tuli eräån naisen kanssa aikuiset lapseni puheeksi.
Juu juu, eikä suurin osa näytäkään. Ja se osa kuulee juuri tuota "et näytä päivääkään yli
Sellaisia se tinder tuppaa välillä tarjoamaan, joku muu saa poimia ne. 56v nuorekas kiinnostaa enemmän kuin 44v elämäm kovan koulun käynyt ja siltä myös näyttävä vaihtoehto. Ja ei tatskoja, kiitoa!
Mulla on nyt 57v himokas nainen fwb-kaverina. En valita, vaikka hän on melkein 20v vanhempi kuin minä. Ja ei, hän ei ole nuoremman näköinen tai edes luule olevansa. On löytänyt oman seksuaalisuutensa kypsällä iällä ja minä autan häntä tässä mielelläni. Ainoa miinus on että häntä sattuu polvillaan olo. Takaapäin pano pitää tehdä muissa asennoissa. Samoin suihinotossa hän ei voi olla polvillaan.
Olispa ihana löytää sellainen FWB, jonka kanssa voisi edetä hitaasti. Eli oletuksena ei olisi heti sänkyyn hyppääminen, vaan että kyse todella olisi myös hyvästä ystävyydestä, joka sitten saisi omalla painollaan edetä sinne "benefits-puolelle" jos siltä tuntuisi. Tällaista ei vaan taida nykymaailmassa olla? Keksisin heti vaikka kuinka paljon yhteistä tekemistä, mut parisuhde ei välttis oo mulle se juttu. Siksi tällaista mietin :)
N32
Vierailija kirjoitti:
Olispa ihana löytää sellainen FWB, jonka kanssa voisi edetä hitaasti. Eli oletuksena ei olisi heti sänkyyn hyppääminen, vaan että kyse todella olisi myös hyvästä ystävyydestä, joka sitten saisi omalla painollaan edetä sinne "benefits-puolelle" jos siltä tuntuisi. Tällaista ei vaan taida nykymaailmassa olla? Keksisin heti vaikka kuinka paljon yhteistä tekemistä, mut parisuhde ei välttis oo mulle se juttu. Siksi tällaista mietin :)
N32
Tämä on mullakin haaveissa.
M56
Vierailija kirjoitti:
N32
Mulle kelpaisi hyvin tuollainen juttu. Tosin olet vähän nuori...
M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
M51
Oletko se old school -mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
M51
Olen sitäkin, mutta en tiedä olenko "Se old school mies"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
M51
Alkaen viestistä #6.
Yritin joskus, mutta se friends-osuus ei ollut miekkosilla hanskassa, ja se oli minusta vastenmielistä. Antaa olla.
XUssa ei tapahtunut oikein mitään. Se on sisäpiiri, johon on turha yrittää mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
M51
Alkaen viestistä #6.
Joo, sama mies.