Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäätelöä, luultua vaarallisempaa!

Vierailija
08.06.2024 |

Meille keventäjille. Tarkoitus laihduttaa ja luulin tekeväni hyvin kun yhtenä päivänä vähän herkuttelin. Yllätyin kun 100g jäätelöä 240kcal. Söin puoli pakettia ja sain siis 1200kcal ylimääräistä energiaa. Ei uskoisi!

Ja toinen juttu, kaakaot. 100g kaakaojauhetta sisältää yli 80g sokeria. Mitä ihmettä! Olkaahan tarkkana kalorioiden kanssa ja sokerin saannin kanssa.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön mitä huvittaa, en seuraa kaloreita.

Vierailija
2/46 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu jäätelö ei ole dieetti syömistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä vedä puolta pakettia 🙄 Jos haluaa olla hoikka, pitää syödä kuin hoikat.

Vierailija
4/46 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut varmaan kaakaojuomajauheesta. Käytä kaakaojauhetta, joka on pelkkää kaakaota. Lisää sokeria vain sen verran kuin haluat.

Ja miksi söit puoli litraa jäätelöä? Aikuiselle riittää desi.

Vierailija
5/46 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulit tekeväsi hyvin kun vedit puoli pakettia jäätelöä? 😂

Vierailija
6/46 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on laskuvirhe. 100 g jäätelöä on tilavuutena noin 200 ml. 

Vierailija
7/46 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä puhdasta kaakaojauhetta ja vähän hunajaa, joka on sokeria makeampaa.

Vierailija
8/46 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelötötterö kaksi kertaa kesässä aurinkoisena päivänä jätskikioskista ostettuna ja puistonpenkillä syötynä kuuluu ohjelmaan vailla huonoa omaatuntoa.

Vierailija
9/46 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelö on pirun vaarallista. Sattumaa vai ei mutta aina kun kesällä jäätelön syönti kasvaa niin ihmisiä hukkuu enemmän. Kummallista kun ei vielä ole vaadittu jäätelön myynnin kieltämistä. Ainakin kesäisin se kielto ettei tulisi niitä hukkumisia.

Vierailija
10/46 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda sokeroitu kaakaojauhe normaaliin, sokeroimattomaan kaakaojauheeseen

jätä sokeri vähäksi aikaa kokonaan pois ruokavaliostasi ja sitten lisää sitä hitusen: huomaat ette oikeastaan edes enää kaipaa koko sokeria

Vierailija
11/46 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka varmaan juuri siksi, että jäätelöä riittää yksi pallo kerran pari kuussa. Olisko 1dl. Puoli pakettia kuulostaa aika sekopäiseltä. Muutenkin monesti kyse on annoskoosta. Aikuinen ei tarvitse niin isoja annoksia ruokaa kuin monesti luulevat.

Vierailija
12/46 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut varmaan kaakaojuomajauheesta. Käytä kaakaojauhetta, joka on pelkkää kaakaota. Lisää sokeria vain sen verran kuin haluat.

Desi jäätelöä 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
13/46 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes yritä laihduttaa sallien itselleni jäätelöt sun muut. Olen asennoitunut niin, ettei elämään enää kuulu herkut. Syön kalorit mielummin täyttävänä ruokana kuin jonain herkkuina, kun niitä kuitenkin saa syödä vain nokareen. Mottoni on: mielummin kokonaan ilman suklaata kuin pari palaa suklaata. 

Vierailija
14/46 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäätelötötterö kaksi kertaa kesässä aurinkoisena päivänä jätskikioskista ostettuna ja puistonpenkillä syötynä kuuluu ohjelmaan vailla huonoa omaatuntoa.

Itse olen pulska ja syön useamman litran jäätelöä viikossa 😭😂 Olen kai jäänyt lapseksi näissä herkkuasioissa Sipsejä syön melkein koko ison pussin kerralla ja kaverilla kestää se sama pussi kuukauden kuulemma, ottaa sieltä kourallisen kerran viikossa ollaan me ihmiset erilaisia. Toiset meistä vähän persoja 😂

Vierailija
15/46 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Desi jäätelöä 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Mitä muita lapsellisia tapoja sinulla on jäätelön ahtamisen lisäksi? Vielä naurat päälle. Siinä yhdessä pienessä kioskin pallossa on about 100ml, veikkaan.

Vierailija
16/46 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostetaan joskus niitä noin 119 kaloria sisältäviä olisko desin purkkeja jäätelöä (valio). Kyllä siinä on herkkua tarpeeksi. Tunnen itseni, jos ostaisin jonkun 3-kaverin pöntöllisen, niin kahdestaan sen kokonaan päivän mittaan söisimme. Minä toki enemmän.

Poissa silmistä, poissa mielestä.

Vierailija
17/46 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pulska ja syön useamman litran jäätelöä viikossa 😭😂 Olen kai jäänyt lapseksi näissä herkkuasioissa Sipsejä syön melkein koko ison pussin kerralla ja kaverilla kestää se sama pussi kuukauden kuulemma, ottaa sieltä kourallisen kerran viikossa ollaan me ihmiset erilaisia. Toiset meistä vähän persoja 😂

Sama täällä Helposti menee se sammiollinen Ainojäätelöä yhdellä istumalla. Olen herkkusuu. Ja toki se vyötäröllä näkyykin.

Vierailija
18/46 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi söit puoli pakettia? Ei tollasilla määrillä tule kuin paha olo. Ja todellakin saat liikaa kaloreita. Opettele syömään kohtuullisia annoksia. 

Vierailija
19/46 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vaihda sokeroitu kaakaojauhe normaaliin, sokeroimattomaan kaakaojauheeseen

jätä sokeri vähäksi aikaa kokonaan pois ruokavaliostasi ja sitten lisää sitä hitusen: huomaat ette oikeastaan edes enää kaipaa koko sokeria

Sitten huomaa, kuinka monet jäätelöt ovat aivan liian makeita.

Vierailija
20/46 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herranjestas.. Minä en kykenisi syömään kokonaista sipsipussia yhdeltä istumalta, vaikka siitä maksettaisiin.