Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla mainoksia youtube videoissa?

Vierailija
08.06.2024 |

Mulla hävisi mainokset videoista noin 2 viikkoa sitten. En ole tilannut mitään premiumia tai muuta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firefox ja Ublock origin hoitaa nää roskat.

Vierailija
2/8 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Firefox ja Ublock origin hoitaa nää roskat.

Nyt oli kyse siitä että mainokset mystisesti hävinneet ilman toimenpiteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne varmaan tulevat yhtä helposti takaisin sitten? Googlehan on alkanut Chromessa blokkaamaan mainosten blokkaajia. Että suosittelen käyttämään muita selaimia.

Vierailija
4/8 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monta kuukautta käyttänyt täysin mainoksettomana pysyvää Brave-selainta. Kuuntelen YouTubesta äänikirjoja ja valkoista kohinaa, joihin mainokset eivät sovi eivätkä kuulu.

Tällä viikolla äänikirja keskeytyi ja ruutuun ilmestyi YouTuben "tarjous" siitä, katsonko mainoksia vai maksanko. Tämä tietää pahaa. 

Jos on pakko maksaa, maksan sitten sisällöstä, joka ei katoa kesken kaiken. Valkoista kohinaa CD:ltä ja äänikirjat Audiblen kautta.

Vierailija
5/8 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen premium-asiakas, joten ei tarvitse miettiä tuollaista. Kuvottaa ajatuskin siitä, että pitäisi palata takaisin mainokselliseen versioon.

Vierailija
6/8 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildo mainoksia tulee jatkuvasti, mutta eipä tuo haittaa

Vierailija
7/8 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Premium 12e. Mun blokkerit eivät vie häiriöitä videoista, eli maksan.

Vierailija
8/8 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metahan alkaa nyt lukea ja julkaista FB:n ja Instan kirjauksia missä haluaa. Perheen sisäisiä keskusteluja ei laiteta jakoon kaikille. Sillä halutaan valmistautua tekoälyyn ja vähentää rikoksia. Googlehan jo tunnistaa usein kyselyn tekijän ja kertoo millä nimellä ja osoitteella  jotain asiaa on haettu ja halukkaat voivat varmaan jostain katsoa, että mönkkö mönkkönen on hakent sitä ja tätä tilastoa. Nyt se haun voi vielä perua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi