Lue keskustelun säännöt.
**** Enskat vk 5 ****
29.01.2007 |
Tässäpä viime viikko: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9398105&p=&mpage=1&tmode=…
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oon taas stressannut ihan älyttömästi D' n syömisiä :(. Se ei vaan syö ja sit kitisee koko ajan. En tiedä kitiseekö nälkää (kun ei syö) vai sitä et ei pääse liikkeelle. Joka tapauksessa tosi rasittavaa.. Kaiken lisäks (tää on ihan tyhmä juttu, mut en voi mitään..) mä pelkään ihan tosissaan seuraavaa neuvola käyntiä :O. Silloin 8 kk neuvolassa ,kun on lääkäri kans ja mä pelkään tavata sen lääkärin uudestaan! (Jos joku muistaa mun jälkitarkastuksen niin siitä tää johtuu..) Nukun tosi huonosti välillä öisin ym. En vaan saa taottua päähäni, et ei tarvis huolehtia siitä, ainakaan vielä (kun siihen neuvolaan on vielä joku 3 viikkoa). Oon oikeestaan pelännyt tätä jo siitä jälkitarkastuksesta asti, mut onnistunut välillä unohtamaan..
Karssuli: Voimia tohon Ainon ongelmaan.. Musta tuntuu, et mun syömisstressi johtuu osittain siitä et silloin kun D synty niin sitä syömistä ja painon nousua painotettiin ihan hirveesti.. Jossain vaiheessa/tilanteessa imetyksen lopettaminen voi olla kaikille paras vaihtoehto. Silti ite mietin välillä et johtuuko nää D' n syömisongelmat siitä kun imetin vaan 2kk. Toisaalta jos en ois lopettanut imetystä silloin, en ois saanut lääkkeitä. Enkä edes uskalla kuvitella, et missä jamassa tää perhe ois nyt ilman sitä et silloin tein mitä tein..
Toivottavasti Osborne saat hempan nouseen niin jaksatkin sit paremmin.
Kandi: Niinku tossa aiemmin kirjotinkin, niin musta tuntuu et mä edelleen huolehdin tosta syömisestä liikaa sen alun takia.. Eli ymmärrään hyvin, jos sä stressaat kaikkia Noelin sairasteluja..
Jenni