IL: Sara Siepin somebusiness romahti! Voitoista suli pois yli puolet
Näin kertoo Iltalehti, liikevaihto romahtanut ja samoin viivan alle jäi enää vaivaiset päälle 20 tonttua.
Samalla Sara hakee uutta assistenttia/kuvaajaa ideoimaan ja visioimaan hänelle uutta sisältöä. Eiköhän auteta naista mäessä ja keksitä, millaista sisältöä tekemällä Sara saisi taas bisneksensä nousuun. Glamöörit hotellikuvat, luksusmatkat, pampaheinät ja halpavaatteet ovat out, eli mitä seuraavaksi?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/13c0d385-562d-4f22-b00c-f1c49c…
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
"AINA verrataan edellisiin tilikausiin, aina. Siihen nuo jutut ja otsikot perustuu. Oletko koskaan Talouselämää lukenut? On paljon brutaalimpiakin ennusteita ja arvioita yritysten kohdalla. Ei tämä ole mikään pelkkää Saraa koskeva ilmiö."
Mutta tulos on edelleen hyvä. Miksi siihen ei kiinnitetä huomiota?
Tulos oli 26 000 euroa. Onko se hyvin vai ei? Ainakaan edellisiin vuosiin verrattuna ei ole ja sen takia media on juttuakin lähtenyt tekemään.
Vanhenevat naiset eivät enään herätä masturbaatioon, uudet ihanteet tulevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"AINA verrataan edellisiin tilikausiin, aina. Siihen nuo jutut ja otsikot perustuu. Oletko koskaan Talouselämää lukenut? On paljon brutaalimpiakin ennusteita ja arvioita yritysten kohdalla. Ei tämä ole mikään pelkkää Saraa koskeva ilmiö."
Tulos oli 26 000 euroa. Onko se hyvin vai ei? Ainakaan edellisiin vuosiin verrattuna ei ole ja sen takia media on juttuakin lähtenyt tekemään.
Kyllä se on hyvä verrattuna liikevaihtoon ja kun suurimmat kulut taitaa olla Saran omat palkkakulut. Et saa tuosta huonoa tulosta sitten millään vaikka kuinka yrittäisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on hyvä verrattuna liikevaihtoon ja kun suurimmat kulut taitaa olla Saran omat palkkakulut. Et saa tuosta huonoa tulosta sitten millään vaikka kuinka yrittäisit.
Asiahan riippuu ihan siitä, mihin verrataan. Jos edellisenä tilikautena voittoa on tullut yli 100 000 euroa viivan alle, niin kyllä tuo herättää kysymyksiä, mitä on oikein tapahtunut. Tulos pienentynyt paljon enemmän kuin liikevaihto, joka sekin on tipahtanut puolella.
Eikä mun tarvitse yrittää saada mistää mitään, luvut ovat sitä mitä ovat. Niistä voi jokainen omat päätelmät ja mielipiteet muodostaa. Jos sun mielestä 26 000 on paljon rahaa ja tosi upea tulos yritykselle, niin voit ihan rauhassa olla sitä mieltä mun puolesta.
"Asiahan riippuu ihan siitä, mihin verrataan. Jos edellisenä tilikautena voittoa on tullut yli 100 000 euroa viivan alle, niin kyllä tuo herättää kysymyksiä, mitä on oikein tapahtunut. Tulos pienentynyt paljon enemmän kuin liikevaihto, joka sekin on tipahtanut puolella.
Eikä mun tarvitse yrittää saada mistää mitään, luvut ovat sitä mitä ovat. Niistä voi jokainen omat päätelmät ja mielipiteet muodostaa. Jos sun mielestä 26 000 on paljon rahaa ja tosi upea tulos yritykselle, niin voit ihan rauhassa olla sitä mieltä mun puolesta."
Tajuatko sinä, että ne suurimmat kulut ovat Saran omat palkkakulut ja hän ihan itse päättää paljon sinne viivan alle jää.
Toisekseen yli 10 prosentin liikevoitto on hyvä yritykselle yleisesti eli hyvin menee edelleen.
Vierailija kirjoitti:
"Asiahan riippuu ihan siitä, mihin verrataan. Jos edellisenä tilikautena voittoa on tullut yli 100 000 euroa viivan alle, niin kyllä tuo herättää kysymyksiä, mitä on oikein tapahtunut. Tulos pienentynyt paljon enemmän kuin liikevaihto, joka sekin on tipahtanut puolella.
Eikä mun tarvitse yrittää saada mistää mitään, luvut ovat sitä mitä ovat. Niistä voi jokainen omat päätelmät ja mielipiteet muodostaa. Jos sun mielestä 26 000 on paljon rahaa ja tosi upea tulos yritykselle, niin voit ihan rauhassa olla sitä mieltä mun puolesta."
Tajuatko sinä, että ne suurimmat kulut ovat Saran omat palkkakulut ja hän ihan itse päättää paljon sinne viivan alle jää.
Toisekseen yli 10 prosentin liikevoitto on hyvä yritykselle yleisesti eli hyvin menee edelleen.
Tajuatko itse, että myös liikevaihto oli kutistunut myös miltei 50%? Puolet pois. Eikä Saran firmalla ole mitään myyntiarvoa myöskään, koska kukaan muu yrittäjä ei pysty jatkamaan henkilöbrändin ympärille rakennettua liiketoimintaa, joka on täysin somealustojen algoritmien ja trendien sanelemaa.
"Tajuatko itse, että myös liikevaihto oli kutistunut myös miltei 50%? Puolet pois. Eikä Saran firmalla ole mitään myyntiarvoa myöskään, koska kukaan muu yrittäjä ei pysty jatkamaan henkilöbrändin ympärille rakennettua liiketoimintaa, joka on täysin somealustojen algoritmien ja trendien sanelemaa."
No on koska, Sara on tehnyt vähemmän töitä viime vuonna kuin aikaisemmin. Hän on pitänyt enemmän taukoa todella kiireisestä työelämästä. Miksi ihmeesä yksi ihminen pitäisi takoa satoja tuhansia joka vuosi vuodesta toiseen? Ei se ole normaalia, että pyhittää koko elämänsä vain työelämälle. Tässä on kuitenkin kyseessä vain yksi ihminen, jonka työpanos vaikuttaa koko tulokseen.
"Tajuatko itse, että myös liikevaihto oli kutistunut myös miltei 50%? Puolet pois. Eikä Saran firmalla ole mitään myyntiarvoa myöskään, koska kukaan muu yrittäjä ei pysty jatkamaan henkilöbrändin ympärille rakennettua liiketoimintaa, joka on täysin somealustojen algoritmien ja trendien sanelemaa."
Sara taisi tajuta, että elämän ei pitäisi olla pelkkää työtä vaan pitää keskittyä myös vapaa-aikaan. Vähemmälläkin pärjää kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
No on koska, Sara on tehnyt vähemmän töitä viime vuonna kuin aikaisemmin. Hän on pitänyt enemmän taukoa todella kiireisestä työelämästä. Miksi ihmeesä yksi ihminen pitäisi takoa satoja tuhansia joka vuosi vuodesta toiseen? Ei se ole normaalia, että pyhittää koko elämänsä vain työelämälle. Tässä on kuitenkin kyseessä vain yksi ihminen, jonka työpanos vaikuttaa koko tulokseen.
Todella kiireisestä työelämästä? Joka on koostunut siis kännykkäkameralla selfieiden ottamisesta, lomailusta, ruoka-annosten kuvaamisesta, ryppyisten vaatteiden kuvaamisesta ja alekoodien promoamisesta jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella kiireisestä työelämästä? Joka on koostunut siis kännykkäkameralla selfieiden ottamisesta, lomailusta, ruoka-annosten kuvaamisesta, ryppyisten vaatteiden
Olet todellinen idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella kiireisestä työelämästä? Joka on koostunut siis kännykkäkameralla selfieiden ottamisesta, lomailusta,
Työ norjat sorron yöstä nouskaa....
Vierailija kirjoitti:
Vanhenevat naiset eivät enään herätä masturbaatioon, uudet ihanteet tulevat.
Tarkista vielä kerran miten enää-sana kirjoitetaan.
Jospa Saara koeajaisi somessa eri valmistajien jellyjortikoita ja muita sisään työnnettäviä kumimunia. Varmasti tulisi rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Jospa Saara koeajaisi somessa eri valmistajien jellyjortikoita ja muita sisään työnnettäviä kumimunia. Varmasti tulisi rahaa.
Oikein isoja ja paksuja, sellaisia että tulee kakka ja alkaa oksentamaan.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Avustajiksi kestävyyslajien harrastajia, jotka jaksavat pumpata eri välineillä oikein vihaisesti ja pitkään!
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan että morkataan, niin kyllä tässä pitäisi kannustaa, että hyvä Sara edelleenkin jaksat painaa hyvään tulokseen.
Täällä ei taida paljon yrittäjiä olla keskustelemassa.
Täällä on paljon työttömiä, jotka elävät tukien varassa. Ajatus Saran tulojen tippumisesta lämmittää.
Ja toinen porukka on sitten kahdeksasta neljään työskenteleviä, viikonloppua ja lomaa odottavia ihmisiä, joita myöskin lämmittää ajatus Saran tulojen tippumisesta. Silloin pääsee toteamaan ettei somella voi uraa tehdä ja niin vain Sarankin olisi kannattanut opiskella oikea ammatti jotta olisi päässyt samaan putkeen kahdeksasta neljään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Avustajiksi kestävyyslajien harrastajia, jotka jaksavat pumpata eri välineillä oikein vihaisesti ja pitkään!
Sellaista vihaista raivorunkkaamista hampaat irvessä ja silmät pullottaen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan että morkataan, niin kyllä tässä pitäisi kannustaa, että hyvä Sara edelleenkin jaksat painaa hyvään tulokseen.
Täällä ei taida paljon yrittäjiä olla keskustelemassa.
Täällä on paljon työttömiä, jotka elävät tukien varassa. Ajatus Saran tulojen tippumisesta lämmittää.
Ja toinen porukka on sitten kahdeksasta neljään työskenteleviä, viikonloppua ja lomaa odottavia ihmisiä, joita myöskin lämmittää ajatus Saran tulojen tippumisesta. Silloin pääsee toteamaan ettei somella voi uraa tehdä ja niin vain Sarankin olisi kannattanut opiskella oikea ammatti jotta olisi päässyt samaan putkeen kahdeksasta neljään.
Harmi vaan Sara edelleenkin tekee hyvää tulosta somella heidän harmikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella kiireisestä työelämästä? Joka on koostunut siis kännykkäkameralla selfieiden ottamisesta, lomailusta, ruoka-annosten kuvaamisesta, ryppyisten vaatteiden
Kyllä. Kaikki tekeminen mistä saa rahaa, on työtä. Veikkaan että Sara tienaa lomailun kuvaamisella enemmän kuin sinä tai minä, joten kyllä se ihan työtä on.
Jos hän on antanut haastatteluja ja tuulettanut mediassa siitä, että yritys tekee puolen miljoonan liikevaihtoa ja ylikin, niin kai siitä nyt on normaalia uutisoida että tätä nykyä liikevaihto on puolet pienempi? Aiemmin on ajateltu, että hän on somettajien kärkikastia tässä asiassa mutta nyt on esim. rosanna kuljun kanssa samalla viivalla. Ei varmaan marraskuussa tituleerata tulokuningattareksi