En kelpaa naisille, kuinka siis nostan omaa tasoani?
Miehen tasoon vaikuttaa melko paljon status ja palkka, pitääkö minun opiskella lisää jotta saan parempi palkkaisemman työn?
Pituutta mies ei voi kasvaa mutta salilla voi hankkia lihaksikkaan ja rasvattoman kropan.
Miten siis tavallisena miehenä voin nostaa tasoa jotta kelpaan naisille?
Kommentit (278)
"1. Hanki asema
2. Hanki Porsche
3. Hanki iso omakotitalo järven rannalta
4. Ole pitkä ja komea"
Suurin osa suomalaisista miehistä elää parisuhteessa ja siis täyttää nämä vaatimukset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpot keinot oman tason nostoon:
1. Ymmärrät aidosti, että naiset ovat ihmisiä kuten sinä.
2. Selvität omat katkeruutesi ja vihasi mitä naisiin tulee. Ne leijuvat ympärilläsi kuin paha haju.
3. Olet aidosti kiinnostunut naisten ajatuksista ja tunteista.
4. Etsit kumppania siitä lähtökohdasta kenen kanssa aidosti viihdyt etkä siitä lähtökohdasta, että sillä on "reikä".
5. Uskallat aidosti näyttää itsesi ja ottaa riskejä oman haavoittuvuutesi kanssa.
VMP!
1. Hanki asema
2. Hanki Porsche
4. Ole pitkä ja komea
Okei. Tuo on siis toiminut sun kohdalla ja seuraa piisaa?
No suuntimoilleen... Ei minulla Porschea ole, AMG Mersu kyllä. Eikä järvenrantaa, vain palanen Aurajokea menee tuosta kaupunkiasunnon vierestä.
Vierailija kirjoitti:
"1. Hanki asema
2. Hanki Porsche
4. Ole pitkä ja komea"
Suurin osa suomalaisista miehistä elää parisuhteessa ja siis täyttää nämä vaatimukset...
Jokaisen ulipojan äiti on siis instamalli ja isä latoleukainen lentäjälääkäri kun eihän suomessa kukaan muu pariudu.
Harmi vaan kun geenit ei tarttuneet poikaansa :D
"1. Hanki asema"
Tämä on helppo. Vanhoja asemarakennuksia on myynnissä pilkkahintaan ympäri maata. Pitää vain olla vähän remonttitaitoja.
Vierailija kirjoitti:
Käy lukemassa se hesarin juttu Joonaksesta. Liikunnallinen, sosiaalinen ja kuvan perusteella hoikka/normaalipainoinen investointijohtaja ei kelvannut naisille. Siinä on se taso, joka sun täytyy ainakin ylittää. Jos tuntuu hankalalta, kannattaa suosiolla tehdä jotain muuta.
Joonas ei tiedä mitä haluaa, se oli se ongelma. Hän ilmeisesti etsii kevyeen suhteeseen naista jolla on lapsi
Vierailija kirjoitti:
Juu kyllähän minuakin keskitason miehenä turhauttaa se etten naisille kelpaa, ainoastaan ne alhaisen tason naiset tuntuu kiinnostuvan minusta. Olen ikisinkku koska sopivaa kumppania ei vaan löydy.
Sama naisena. Oon normaalipainoinen itsestäni huolta pitävä, hyväkäytöksinen nainen. En valitettavasti pysty kiinnostumaan miehistä, joilla elämänhallinta sakkaa, ulkonäkö on suttuinen, mahaa kertynyt ja sosiaaliset taidotkin vähän hakusessa.
Muuten elämässä on tullut kaikkea vaikeutta vastaan enkä odota täydellistä elämää toiseltakaan, en todellakaan. Mutta oma fyysinen ja sosiaalinen perustaso on tuo mitä mulla on, sen "alle" en pysty kiinnostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpot keinot oman tason nostoon:
1. Ymmärrät aidosti, että naiset ovat ihmisiä kuten sinä.
2. Selvität omat katkeruutesi ja vihasi mitä naisiin tulee. Ne leijuvat ympärilläsi kuin paha haju.
3. Olet aidosti kiinnostunut naisten ajatuksista ja tunteista.
4. Etsit kumppania siitä lähtökohdasta kenen kanssa aidosti viihdyt etkä siitä lähtökohdasta, että sillä on "reikä".
5. Uskallat aidosti näyttää itsesi ja ottaa riskejä oman haavoittuvuutesi kanssa.
VMP!
1. Hanki asema
2. Hanki Porsche
4. Ole pitkä ja komea
Tehkää sitten noin jos uskotte että se on ainoa tapa löytää parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poistut tältä palstalta jankuttamasta noin ensi alkuun, niin tasosi nousee heti 100 %.
Tämä on kyllä helppoa...
Kuulostaa helpolta. Mutta poistupa itse palstalta ja kokeile kuinka helposti se poistuminen käy.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on päätetty jo kauan sitten (joku mies päätti), että naisille kelpaa vain Jason Momoa. Ja siksi meillä kaikilla on sellainen, joilla mies siis on. Muu ei kelpaa. Sori.
Ja mun momoalla on viisi hiusta enemmän kuin teidän momo'oilla!
Ei tähän ole mitään ihme keinoa.
Paitsi se söpön koiran hankkiminen. Naiset rakastaa eläimiä ja eläinrakkaita miehiä.
Kun ulkoilutat koiraasi, sun ei tarvi edes hakeutua naisten luo, ne tulee sun luo, tai siis sen sun koiran luo. Sitten voit jutustella ihan rennosti naisen kanssa.
Mutta koira on sitoumus sen koiran loppuelämän ajaksi. Jos et tykkää oikeasti koirista, älä hanki sellaista.
Mitä tässä nyt kohta kymmenen vuoden sinkkuilun aikana käynyt treffeillä, niin suurimassa osassa tapauksia kumpaakaan ei ole kiinnostanut toiset treffit. Onko syy siis jommassakummassa vai yhteinen vastuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten aina, kun naisilta kysytään:
Miksi naiset eivät kiinnostu minusta?
Naiset vastaavat kysymykseen:
Miksi en ole unelmamiesystävä ja kiva kaveri kaikille naisille?
Vaikka ap torpattaisiin kuvien perusteella Tinderissä, naiset vastaisivat että kunnioita naisia, availe ovia ja ole kiva eläimille.
Mitkä syyt oikeasti ratkaisevat?
- pituus ja raamikkuus
- naamakomeus
- matala ja miehekäs ääni
- hiusraja
- raha ja asema
- itsevarmuus
- läpänheittotaidot, erityisesti kyky heittää hassunhauskaa ja hölmöä läppää
- pelimiestaidot, eli kyky edetä kahvittelusta kosketteluun sulavasti mutta silti määrätietoisesti
Nämä asiat ratkaisevat sen kiinnostuuko nainen, ja pääseekö mies panemaan. Sitten katsotaan onko mies unelmamiesystävä tLoistava yhteenveto.
Naiset alapeukuttavat?
No mietitäänpä seuraavaa miestä:
- pituus 186cm
- luonnostaan raamikas kroppa, V-mallinen rintakehä ja leveät hartiat
- kalsarimallin naama. voimakaspiirteiset kasvot, vahva leuka, täydelliset hampaat
- matala ja sointuva ääni
- tummat hiukset täydellisellä hiusrajalla
- johtavassa asemassa kansainvälisessä yhtiössä, omistusasunto Eiranrannassa
- itsevarma kaikissa tilanteissa, osaa ottaa tilanteet haltuun
- osaa "heittäytyä", "laittaa itsensä likoon" ja "hassutella" (heittää hassunhauskaa ja hölmöä läppää, kuten kirjoitin)
- tykkää viedä romanttisissa tilanteissa ja osaa luoda naiselle tunteen että asiat vain tapahtuvat
Neuvoisitteko te tätä miestä käymään suihkussa, olemaan kiva eläimille ja lukemaan naistenkirjallisuutta?
Vai sanoisitteko että painu muualle täältä, kyllähän sinulle on naisia jonoksi asti?
Jos hän valittaisi, ettei naista löydy, niin tottakai mä ainakin neuvoisin käymään suihkussa jne.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi se söpön koiran hankkiminen. Naiset rakastaa eläimiä ja eläinrakkaita miehiä.
Kun ulkoilutat koiraasi, sun ei tarvi edes hakeutua naisten luo, ne tulee sun luo, tai siis sen sun koiran luo. Sitten voit jutustella ihan rennosti naisen kanssa.
Mutta koira on sitoumus sen koiran loppuelämän ajaksi. Jos et tykkää oikeasti koirista, älä hanki sellaista.
Minulle taas koira olisi miehellä ehdoton turn off. Pelkään koiria enkä harkitsisi ikinä suhdetta miehen kanssa, jolla on koira.
Vierailija kirjoitti:
Tavis naiset haluaa komean top 10 miehen eli urheilullisen hoikan pitkän miehen jolla on rahaa ja varallisuutta elättää myös naista. Näin se vaan menee suomessa koska suomessa on nirsoimmat naiset maailmassa. Kyllä tässä nyt jokainen tavis mies olisi parisuhteessa jos naiset ei olisi niin nirsoja. Minäkin sain tylyt pakit 160 cm 75 kg pullukka naiselta joka sanoi että olen liian lyhyt ja olen 167 cm.
Sä olet aika lyhyt, mutta et liian lyhyt.
Luultavasti sait pakit asenteesi ja kielenkäyttösi takia. Nainen vaan syytti pituuttasi, koska halusi loukata noin rumasti ajattelevaa miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle taas koira olisi miehellä ehdoton turn off. Pelkään koiria enkä harkitsisi ikinä suhdetta miehen kanssa, jolla on koira.
Näin, on erilaisia naisia, ja niillä ihan erilaisia käsityksiä siitä, mikä ominaisuus miehessä on hyvä tai huono. Mutta tämä ei uppoa u.lin tajuntaan, hän ei näe naisia ihmisinä, vaan pelkkinä perseinä, tisseinä ja reikinä. Ja sitten ihmettelee, kun aina tulee pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lähes 100% varajkkaista miehistä on parisuhteessa. Väittäisin, etteivät he kaikki ole keskustelevia ja tunneälykkäitä. Tiedän itsekin useamman esimerkin tästä. Mies joka hankkii kunnolla resursseja ja statusta, saa aina naisen."
Te elätte jossain ihme mustavalkoisessa maailmassa jossa on vain varakkaita ja sitten muita. Oikeasti varakkaat miehet ovat niin marginaalinen ryhmä että heidän pariutumisestaan ei voi kummoisia johtopäätöksiä tehdä. Varmasti heille riittä naisia koska niin pientä miesjoukkoa varmasti vastaa naisjoukko joka haluaa nimenomaan varakkaan miehen. Mutta sekin naisjoukko on lopulta aika pieni.
Oikea kysymys tavallisille miehille onkin se että millainen tavallinen mies saa naisen. On ihan turha puhua varakkaista kun se ei kosketa mitenkään sen taviksen elämää.
Suurin osa taviksistakin saa parisuhteen joten ei sitä tarvitse kuin saada itsensä siihen joukk
Jostain syystä naiset haluavat erottaa tavikset ja kärkiporukan.
Tavisnaiset pitävät aivan samoista asioista kuin ne hyvännäköiset kärkimiesten vaimotkin. Tavisnaisilla ei vain riittänyt rahkeita komean ja menestyvän miehen saamiseen, joten itselle perustellaan että tavismies on paras.
Ei se tavisnainen pistäisi pahakseen jos mies vaurastuisi, noin esimerkkinä.
Ketä nyt haittaisi rikastuminen? En tiedä yhtään ihmistä, joka ei haluisi rikastua. Etkö sä itse halua olla rikkaampi?
Vähän kuin ihmettelisi, että kuka pistäisi pahakseen jos olisi vähän onnellisempi tai saisi kuolleen, rakkaan äitinsä takaisin.
Ei se tarkoita sitä, että raha olisi joku kriteeri.
Rahasta itkevät on yleensä niitä, joilta rahan lisäksi puuttuu myös koulutus ja usein työpaikkakin. Ei naisilla on hirveä hinku elättämään aikuista miestä, haloo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavis naiset haluaa komean top 10 miehen eli urheilullisen hoikan pitkän miehen jolla on rahaa ja varallisuutta elättää myös naista. Näin se vaan menee suomessa koska suomessa on nirsoimmat naiset maailmassa. Kyllä tässä nyt jokainen tavis mies olisi parisuhteessa jos naiset ei olisi niin nirsoja. Minäkin sain tylyt pakit 160 cm 75 kg pullukka naiselta joka sanoi että olen liian lyhyt ja olen 167 cm.
Aina tätä lätinää pituudesta. Olen myös noin 167 cm mies, ja naisia on riittänyt, paitsi tapailuun, myös parisuhteeseen ja avioliittoon asti. Ja viimeksi mainitusta huolimatta naiset ovat lähestyneet minua. Miksi: a) olen avoin, hymyilen, juttelen, olen helposti lähestyttävä; b) olen lyhyt, enkä lainkaan uhkaavan oloinen, vaan hauska pikku mies, jota naisen ei tarvitse pelätä; c) olen kasvoistani ihan ok näköinen (joskus verra
Väitätkö että muiden asioiden ollessa samoja, 167cm mies on paremmissa asemissa kuin 190cm mies? Ei ole.
Naisten toivoma pituusero on keskimäärin 22cm. Tutkittua.
Niinpä optimipituus miehelle on karvan alle 190cm.
No ei todellakaan ole 22cm. Onko linkkiä tuohon?
Jos mun pitäisi valita, 167cm vai 190cm mies, ottaisin sen lyhyemmän. Olen itsekin vain 160cm. Ja tuo vain pituuden perusteella. Noiden viestienne perusteella ottaisin ehdottomasti ennemmin tuon lyhyemmän kirjottajan kuin pituusjankkaajan, ihan sama mikä pituusjankkaajan pituus tai muut speksit on.
Vierailija kirjoitti:
"Miettikääpä vaikkapa pienikokoista naista - tuntuisiko hänestä turvalliselta, jos häntä tulisi iskemään baarissa 190-senttinen, toista sataa kiloa painava, treenattu, kaapin kokoinen salimake, joka pukeutuu hihattomaan paitaan, puhuu möreällä äänellä, tuijottaa hymyttömänä, humalaisen oloisena ja esittelee lihaksiaan?
Vai sitten siistiin kauluspaitaan ja farkkuihin pukeutunut, hoikka, olemukseltaan fiksu ja hymyilevä 167 cm mies, joka juttelee kepeästi niitä näitä ja osaa nauraa itselleen?"
Voisin veikata, että pienikokoistakin naista kiinnostaisi enemmän siistiin kauluspaitaan ja farkkuihin pukeutunut, hoikka, olemukseltaan fiksu ja hymyilevä 190 cm mies, joka juttelee kepeästi niitä näitä ja osaa nauraa itselleen.
Taas vaan ne ääripäät! Mihin unohtui se 175-senttinen siistiin kauluspaitaan ja farkkuihin pukeutunut, hoikka, olemukseltaan fiksu ja hymyilevä mies, joka juttelee kepeästi niitä näitä ja osaa nauraa itselleen? Sen mä haluan.
Aika harva mies on suomessa 167 tai 190cm.
Okei. Tuo on siis toiminut sun kohdalla ja seuraa piisaa?