Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kardiologi Outi Haggrenin ruokavalio

Vierailija
06.06.2024 |

Olisko jollain ystävällisellä ihmisellä jakaa infoa, mitä Outi Haggrenin supertehokas kolesterolia laskeva ruokavalio pitää sisällään? Oli IS:n sivuilla maksumuurin takana.

Ihmettelen, miksi tällaista tietoa ei kerrota ilmaiseksi, jos siis kyseessä on joku uusi, tavallisista ohjeista eroava asia.  Sydänsairauksien kustannukset ja vaikutukset kansanterveydelle huomioiden!

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.eeva.fi/jutut/asiantuntijat-elamantapamuutos

Katsokaapa tässä jutussa esiintyvän "personal rainerin" lantiota :D  Kuvan perusteella, missä ihrat tursuaa lantiolta, en kyllä kutsuisi itseäni personal raineriksi. Ei edes kehtaisi.

Jep, itselläni on sellainen periaate, että en ota ruokavalio tai treenineuvontaa henkilöiltä, joilla on näkyvästi suurempi rasvaprosentti kuin minulla. Joko heidän neuvonnallaan  nousee paino, tai sitten neuvoja on niin mahdoton noudattaa, että eivät itsekään niitä noudata.

Ja tässä olisi vielä kuvallinen esitys siitä, kannattaako olla vegaani, vai kannattaisiko käyttää kermaa ja voita:

https://diaryofadomesticgoddess.wordpress.com/2010/11/25/gillian-mckeit…

Sille.on tehty lihavuusleikkaus!

Vierailija
122/129 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen pt on myös Anna Liljeroos. Sekä hälle ja Henriikkalle on tehty lihavuusleikkaus.

Sen jälkeen kumpikin on pt ja ohjaa muita elämäntapamuutoksessa 

Eli kun itse onnistuu laihtumaan vain huijaammalla, niin on pätevä neuvomaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvostele ulkonäköä, mutta itse olen yrittänyt jo pitkään päästä samanlaisesta vstsaröllykästä eroon. Minä rn maksa pt:n neuvoista, joka ei itse pysty elämään kuten opettaa.

Vierailija
124/129 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs mieltä statiineista, puolesta vai vastaan ?

Vierailija
125/129 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitäs mieltä statiineista, puolesta vai vastaan ?

Ehdottomasti vastaan.

Vierailija
126/129 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yrittää elää liian pitkään?

Vierailija
127/129 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vain" luopumalla valkoisesta leivästä? Kuitenkin luovuit vielä lisäksi voista, juustoista, makkarasta yms. rasvaisista tuotteista. Ts. pelkästään valkoisesta leivästä luopuminen ei vielä alenna kolesterolia, vaan avaintekijä on kova rasva. 

Vierailija
128/129 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolesterolin kertyminen on yksilöllistä, eli riippuu enimmäkseen perintötekijöistä. Jos omaat paskan geeniperimän, on ihan sama mitä suuhusi laitat. Tietenkään ei kannata ahtaa mahaansa ylen määrin sokeria ja rasvaa, sillä kyllä ne yleisterveyteen vaikuttavat jollakin tavalla kuitenkin.

Vierailija
129/129 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mitään uutta auringon alla. Runsaasti kuituja (eli viljaa, kasviksia ja hedelmiä), vähän kovas rasvaa (ja suolaa!).

Valkoinen jauho ja sokeri ei kumpikaan ole mikään myrkky - kunhan pääpaino ravinnossa on muussa ja elopaino kohdillaan.