Kardiologi Outi Haggrenin ruokavalio
Olisko jollain ystävällisellä ihmisellä jakaa infoa, mitä Outi Haggrenin supertehokas kolesterolia laskeva ruokavalio pitää sisällään? Oli IS:n sivuilla maksumuurin takana.
Ihmettelen, miksi tällaista tietoa ei kerrota ilmaiseksi, jos siis kyseessä on joku uusi, tavallisista ohjeista eroava asia. Sydänsairauksien kustannukset ja vaikutukset kansanterveydelle huomioiden!
Kommentit (129)
Samanlainen pt on myös Anna Liljeroos. Sekä hälle ja Henriikkalle on tehty lihavuusleikkaus.
Sen jälkeen kumpikin on pt ja ohjaa muita elämäntapamuutoksessa
Eli kun itse onnistuu laihtumaan vain huijaammalla, niin on pätevä neuvomaan?
En arvostele ulkonäköä, mutta itse olen yrittänyt jo pitkään päästä samanlaisesta vstsaröllykästä eroon. Minä rn maksa pt:n neuvoista, joka ei itse pysty elämään kuten opettaa.
mitäs mieltä statiineista, puolesta vai vastaan ?
Vierailija kirjoitti:
mitäs mieltä statiineista, puolesta vai vastaan ?
Ehdottomasti vastaan.
Miksi yrittää elää liian pitkään?
"Vain" luopumalla valkoisesta leivästä? Kuitenkin luovuit vielä lisäksi voista, juustoista, makkarasta yms. rasvaisista tuotteista. Ts. pelkästään valkoisesta leivästä luopuminen ei vielä alenna kolesterolia, vaan avaintekijä on kova rasva.
Kolesterolin kertyminen on yksilöllistä, eli riippuu enimmäkseen perintötekijöistä. Jos omaat paskan geeniperimän, on ihan sama mitä suuhusi laitat. Tietenkään ei kannata ahtaa mahaansa ylen määrin sokeria ja rasvaa, sillä kyllä ne yleisterveyteen vaikuttavat jollakin tavalla kuitenkin.
Ei yhtään mitään uutta auringon alla. Runsaasti kuituja (eli viljaa, kasviksia ja hedelmiä), vähän kovas rasvaa (ja suolaa!).
Valkoinen jauho ja sokeri ei kumpikaan ole mikään myrkky - kunhan pääpaino ravinnossa on muussa ja elopaino kohdillaan.