Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lohipiirakka- apua kaivataan

Vierailija
06.06.2024 |

Auttakaa, kun pitäisi tehdä lohipiirakka, minkä täytteeseen ei tule kananmunaa. Näyttää kaikissa resepteissä olevan. Kaupan pyöreä piirakkapohja ja täytteeksi kylmä- tai savulohta. Maitotuotteet täytteessä ok ja kaikki kasvikset. Onko nuo kanamunat pakollisia. Kiitos.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole pakollista. Jätät vain pois. Itse olen tehnyt usein kannellisen piirakan, jossa on lohta, riisiä, sipulia ja tilliä. Jos haluaa vähän jotain nesteentynkää, voi lisätä hiukan kermaviiliä. 

Vierailija
2/4 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, useimmat täytteet hyytyy hyvin ilman kananmunaa. Voit käyttää täytteeseen jotain tuorejuustoa (ei mielellään kevyt) ja lisäksi vaikka kermaviiliä tai ranskankermaa. Jos käytät jotain nestemäisempää esim. kuohu- tai ruokakermaa, niin niiden sekaan voit ripsauttaa perunajauhoa tai maissitärkkelystä hyytymistä avittamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti avusta!

Ap

Vierailija
4/4 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole pakollista. Jätät vain pois. Itse olen tehnyt usein kannellisen piirakan, jossa on lohta, riisiä, sipulia ja tilliä. Jos haluaa vähän jotain nesteentynkää, voi lisätä hiukan kermaviiliä. 

Tällä ohjeella, kun  teet onnistut varmasti!!😋

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän