Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut löytää uuden parisuhteen aina niin nopeasti?

Vierailija
05.06.2024 |

Omaa kaveripiiriä seuratessakin sinkkuna ollaan eron jälkeen maksimissaan puoli vuotta ennen kuin on jo uusi kumppani. Itse taas en edes ihastu keneenkään muuta kuin todella harvoin, nyt neljättä vuotta sinkkuna kun ei vaan ole kukaan kolahtanut. Miten niitä sopivia puolisoita tuntuu joillekin löytyvän niin helposti?

Kommentit (445)

Vierailija
241/445 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai pari suhdetta lyhyessä ajassa 

Vierailija
242/445 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tätä miettinyt. Kolme kertaa elämäni aikana olen tutustunut ihmisiin joista tuli ajatus että ton kanssa voisin jakaa elämäni mutta kaikki kolme jo silloin vakituisessa suhteessa ja en ala kotirikkojaksi joten ikisinkkuelämää tähän asti eletty.

Ei ettei kosijoita olisi ollut vaikka muille jakaa mutten jotenkin usko että olen kovin irtautunut todellisuudesta kun arvioin että ihmiset jotka vain läähättävät ulkonäköni, varsinkin pitkien hiukseni perään, ihailevat yleistä näppäryyttäni ja ongelmanratkaisukykyni ja haluaisivat että parannan heidän ahdistusongelmat ja epävarmaa luonnetta tai unelmoivat taitavasta kokista ja siivoushengettärestä oikeasti olisivat hyviä tasavertaisia elämänkumppaneita.

Sit katson kun kaverit ja tuttavat ravistavat parituspussia sikin sokin rakettivautia ja totean että "häh? puhuvatko edes mitään järkevää kun ovat keskenään, niin erilaiset luonteet, vai ovatko ihmiset vain tosi taitavia liistraamaan unelmailluusioita toisten päälle kun panettaa tai on paha halikaipu?"

N34

Kaikki kaveriporukan lasten kummi

Ei ikinä itse seurustellut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/445 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karismasta on 80% kiinni. Sitä joko on tai ei, ja jos sitä on, niin on helppo löytää laadukkaita kumppaneita. Jos taas on sellainen ujompi seinäruusu niin volyymi on niin pieni, ja kiinnostuneita vähemmän, että kestää kauemmin. 

Ihan näin pienenä huomautuksena, ujokin voi olla karismaattinen. Monet tuntuvat ajattelevan että karisma = ulospäinsuuntautuneisuus ja äänekkyys, mutta näinhän asia ei todellakaan ole. Itse asiassa karismaattisimmat ihmiset ovat usein varsin hillittyjä.

Vierailija
244/445 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoli vuotta on jo pitkä aika. On heitä, joilla on tyyliin kaksi viikkoa väliä. 

Vanha viisaus on, että pitää ruveta heti selälleen. Siten saa kumppanin. 

Vierailija
245/445 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus aiemminkin vastannut tänne samantyyppiseen kysymykseen ja sain niskaani kasan p**kaa. 

Olen nainen, johon miehet ovat aina ihastuneet herkästi. Vaikka olen ollut parisuhteessa/naimisissa, niin osa miehistä on "roikkunut" perässäni vuosia, jopa vuosikymmeniä. 

Miehet haluavat nimenomaan kanssani naimisiin tai vakavaan suhteeseen. Yksikään mies ei ole ehdottanut pelkkää s**sisuhdetta.  

Olen keskikokoinen, normaalivartaloinen, aika rauhallinen, vähän ehkä taiteellinen ja romanttinen.  Siinäpä se. Viihdyn erittäin hyvin myös yksin. 

Vierailija
246/445 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rima matalalla. Sen takia se kumppani niin usein vaihtuukin, kun ei oikein natsannut siitenkään. Uusi pettymys vaan kehiin. En, Ap, sinuna kahdehtisi.

Vierailija
247/445 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevytkenkäiset löytävät nopeasti seuraa.

Vierailija
248/445 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tasoon vaikuttaa:

-pituus

-ulkonäkö

-status työelämässä

-koulutustaso

-palkka ja varallisuus

Naisen tasoon vaikuttaa:

-ulkonäkö

-nuorekkuus

-luonne

Mitä paremmin nuo asiat ihmisellä on niin sitä paremmin se löytää seuraa.

Tuo on totta. Ne kerrat, kun olen itse miehenä ollut seuraa hakemassa, on ollut valtavasti hyötyä siitä, että nuo kohdat täyttyy kohdallani. Pituus on tosi tärkeä monelle naiselle.

Vierailija
249/445 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rima matalalla. Sen takia se kumppani niin usein vaihtuukin, kun ei oikein natsannut siitenkään. Uusi pettymys vaan kehiin. En, Ap, sinuna kahdehtisi.

Eihän se, että uusi kumppani löytyy nopeasti, tarkoita että suhteet myös päättyvät nopeasti. On myös pitkistä suhteista eroavia jotka löytävät nopeasti uuden pitkän suhteen. Silloin voi olla vaan helppo ja joustava ihminen ilman kauhean kovia kriteereitä tai myös monille houkutteleva mukava ihminen, joka ns. kelpaa useille. Vanha mesopotamialainen sanonta: ronkelit runkkaa, pitää kutinsa, mutta niin myös saaristolaisviisaus: hankalat karikot kierretään kaukaa.

Vierailija
250/445 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa silmäsi ja näe totuus!

Vierailija
251/445 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut, mutta luulisin, että varmaan löytäisin aika nopeasti uuden miehen, koska tykkään helposti monenlaisista miehistä. Näin nelikymppisenä tuntuu, että kiinnostavien miesten ikähaarukkakin on nykyään noin 25 vuotta leveä. 

Vierailija
252/445 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vähän töissä ja panosta ulkonäköön

Tarjoa

lupaa antaa vaikka et antaisi ekalla

Vierailija
253/445 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, jota kukaan mies ei tarvitse mihinkään kuin ehkä yhdenillan juttuihin. Joku tarvitsee naista siivoamaan, koristeeksi, näyttelyesineeksi....mutta en minäkään kiinnostu jokaisesta vastaantulevasta miehestä

Vierailija
254/445 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset vaan ihastuu helpommin. Siitähän se sitten lähtee. Ihan valtaosa ihmisistä on kuitenkin sillä lailla taviksia, että kumppaneita kyllä löytyisi jos ei ole kovin valikoiva ja tosiaan saa helposti sen ihastumisen tunteen. Ehkä tällaiset tyypit myös viihtyy paremmin parisuhteessa kuin yksin, ja siksi motivaatio sen suhteen löytymiseen on suurempi. 

Tunsin aikoinaan naisen, joka löysi aina pikavauhtia uuden miestystävän, kun edellinen suhde katkesi. Ihmettelin tätä, kunnes minulle selvisi, että hän tapaili yhtaikaa useita miehiä, aina oli vähintään yksi varalla. Selvisi myös, että suhteet katkesivat (ainakin useimmiten) miesten aloitteesta.

Vierailija
255/445 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kokeillut, mutta luulisin, että varmaan löytäisin aika nopeasti uuden miehen, koska tykkään helposti monenlaisista miehistä. Näin nelikymppisenä tuntuu, että kiinnostavien miesten ikähaarukkakin on nykyään noin 25 vuotta leveä. 

Tämä on totta. Ne naiset löytävät helpommin miehen jotka tykkäävät miltei kaikista. On enemmän niitä joista tykkää kuin ei tykkäisi. 

Joillakin vaan tahtoo olla toisinpäin. On hyvin vään niitä joista kiinnostuu tai löytyy vetovoimaa ja yhteensopivuutta. 

Vierailija
256/445 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä parisuhde n. 25v tuli ero ja löysin uuden n. 3kk ja nyt olemme naimisissa (ihana vaimo) + lapsi, yhdessä ollaan nyt oltu reilu 4-vuotta.

M50 / N33

Vierailija
257/445 |
11.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ulkonäkö on ihan ok, ulosanti on hyvä, käytöstavat kunnossa ja osaan tarvittaessa myös flirttailla. Ja kaikki nämä onnistuu tarvittaessa myös selvinpäin ja ilman alko rohkaisua.

M

Vierailija
258/445 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevytkenkäiset löytävät nopeasti seuraa.

Tiukkapipo ei ainakaan naama nyttyrällä.

Vierailija
259/445 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä tarjokkaita olisi jos kriteerit eivät olisi korkeat. En halua enää eläkeiässä muuta kuin pelkän tapailusuhteen, en halua leskimiehelle laastariksi enkä ryhdy hoivasuhteeseen, haluan säilyttää vapauteni elää ja tehdä mitä haluan enkä halua jakaa koko elämääni kenenkään kanssa ja miehen pitää olla hyvä kuntoinen ja itsestään huolta pitävä.

Vierailija
260/445 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo vastaus: Kun unohtaa ne tasoteoriat eikä pidä rimaansa liian korkealla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi