Miten jotkut löytää uuden parisuhteen aina niin nopeasti?
Omaa kaveripiiriä seuratessakin sinkkuna ollaan eron jälkeen maksimissaan puoli vuotta ennen kuin on jo uusi kumppani. Itse taas en edes ihastu keneenkään muuta kuin todella harvoin, nyt neljättä vuotta sinkkuna kun ei vaan ole kukaan kolahtanut. Miten niitä sopivia puolisoita tuntuu joillekin löytyvän niin helposti?
Kommentit (484)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mukava luonne ja ulkonäkö. Ketä nyt yksin haluaisi olla.
Toi ketä -sana pitäisi kieltää
Ketä kiinnostaa?
Itse olen tällainen "suhdehyppijä", mutta omalla kohdalla koen tämän enemmän olevan hetkeen tarttumista kuin mitään muuta takertumista. Tiedän olevani melko tunneköyhä ja olen sitä puolta tässä vuosien saatossa yrittänytkin kehittää, mutta on tullut ruvettua suhteisiin monesti sen takia, että on tuntunut hyvältä ja toinen osapuoli on ollut selkeästi innoissaan. Ei siis ole ollut mitään erityisen suuria tunteita, mutta on ollut kuitenkin mukavaa olla yhdessä, niin olen lähtenyt mukaan katsomaan, että miten pitkään tämä hyvä olo tuntuu. Ja "toinen selkeästi innoissaan" meinaa tässä kohtaa esimerkiksi toiselta paikkakunnalta muuttamista tai valmiutta siihen.
Viimeisen suhdehypyn jälkeen on löytynyt aito yhteys ja kumppanuus on aiempiin suhteisiin verrattuna aivan eri sfääreistä, minkä takia nyt on sitten tullut itsekin ihmeteltyä, että miten niihin aiempiin suhteisiin tuli tyydyttyä.
Mutta, kun ei ole tiennyt paremmasta ja mitä rakkaus oikeasti on, niin miten sellaista osaisi etsiäkkään? Vaan nyt on hyvin.
Eräs tuttuni hommasi uuden poikaystävän alta aikayksikön. Tällä ystävälläni ei ole autoa eikä ajokorttia, niin siksipä hommasikin aina sellaisen miehen, joka kuskaili häntä paikasta toiseen. Itse taas en helposti ihastu ja olen menevää sorttia, niin ei mitkään urheiluruutua kotisohvalla katselevat miehet edes kiinnosta. Kyllä joku yhteinen tekijä täytyy olla, että edes kiinnostuisi ja ajatusmaailma synkassa keskenään.
Toi ketä -sana pitäisi kieltää