Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Onko joku ahdistellut teitä?

Vierailija
05.06.2024 |

Entä oletteko kertoneet siitä? Mitä tapahtui?

Kommentit (251)

Vierailija
61/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikäisissä pikkujouluissa firman limainen läski kontrollerinainen ahdistelee. Olen sanonut asiasta pomolle, hän ei usko sillä on nainen. 

Vierailija
62/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ekaa kertaa 4 vuotiaana ja siitä sitten tasaisesti vuosien varrella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki huoarat taas yhdessä ketjussa. 

Ja yksi ahdistelijakin ilmoittautui.

Vierailija
64/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuten pikkulasten mielestä pieni haava sormessa sattuu kauheasti ja on maailmanloppu, niin pieni miehinen flirtti on teidän muijien mielestä järkyttävää ahdistelua. 

Vierailija
65/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ulkomaalaisia kaikki yhtä lukuunottamatta. En ole ilmoittanut mihinkään, koska olen päässyt tilanteista pois eikä ole ollut suurta vaaraa törmätä heihin uudestaan. 

Yllättävää kyllä, moni ei usko tuota ulkomaalaisten osuutta.

Vierailija
66/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstauli aloitti ketjun päästäkseen vähän vihaamaan naisia.

Vierailija
67/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuten pikkulasten mielestä pieni haava sormessa sattuu kauheasti ja on maailmanloppu, niin pieni miehinen flirtti on teidän muijien mielestä järkyttävää ahdistelua. 

Ei kai sitten haittaa, jos homomiehet vähän kouraisevat sinua? Pientä miehistä flirttiä se vain on.

Vierailija
68/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On monta kertaa ja pari kertaa hyvin törkeästi. Olen kuitenkin ehjä ja täyspäinen enkä jäänyt vellomaan juttuihin. Niistä törkeistäkin on kuitenkin aikaa kulunut jo vuosikymmeniä, ei kannattaisi alkaa meuhaamaan ja repimään auki parantuneita haavoja. 

Yritätkö jotenkin syyllistää niitä uhreja jotka haluavat tuoda asiat ja törkeydet esiin?! Niistä todellakin saa meuhkata, vaikka vuosia jälkeen. Eihän se ahdistelu ja seksirikollisuus lopu koskaan jos kaikki ovat sinunlaisiasi hyssyttelijöitä ja uhrien syyllistäjiä. 

Olen eri mutta mä ainakin yritän. Toivon että tähän tulisi joku järki. Minusta on mielenvikaista ajatella että limainen katse on seksuaalirikollisuutta ja minusta se vähättelee esimerkiksi raiskauksen uhreja.

En usko, että kukaan väittää katseen olevan s*ksuaalirikollisuutta.

Mutta jos ajatellaan nimenomaan naisiin kohdistuvaa väkivaltaa ilmiönä, niin se kumpuaa siitä, että näihin tekoihin syyllistyvät miehet eivät pidä naisia yhdenvertaisina ihmisinä vaan enemmänkin objekteina tai hyödykkeinä. Tuijotus ja tarkkailu ovat oireita siitä samasta; nämä tuijottelevat miehet katsovat naista ikään kuin nainen esiintyisi juuri heille. He eivät välitä huomaako nainen tuijotusta, koska heidän näkökulmastaan nainen on esiintyjä. Tällainen toiminta on esineellistämistä, vaikkakaan ei tekona yhtä vakavaa kuin suoranainen koskettelu.

Varmasti se tuntuu typerältä ylianalysoida joitakin katseita, jos ei ole itse ollut sellaisen kohteena. Mutta pelkkä katsominen on täysin eri asia kuin tarkkailu. Minua ei haittaa jos joku katsoo minua pidempään, tai vaikka ajatuksissaan unohtuu tuijottamaan. Mutta jos joku ihan oikeasti tarkkailee silmää räpäyttämättä, niin se on todella epämiellyttävää. En usko, että miehetkään tykkäävät siitä jos heitä tarkkaillaan (mitä nyt olen päätellyt siitä, kun joskus baareissa saanut kuunnella sellaista "mitä sä tuijotat, haluutko turpaas??"-tyyppistä mölyä miehiltä toisille miehille).

Vierailija
69/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan kehtaa alapeukuttaa? Onko muiden sairaiden hullujen lisäksi tää myös pedofiilipalsta?

Vierailija
70/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua miehenä on ahdistelleet: naapurin tyttö kellarissa 5-vuotiaan, tytöt koulussa joka ikisellä luokka-asteella, rippileirillä isoset, partiossa naisjohtajat, yliopistossa känniset naiset kaikissa bileissä, joita oli TODELLA paljon, lihavat naiset töissä, kaupan kassajonossa naispariakunnat ym ym ym

EI ole mahdollista. 

t. Suominaiset

Vierailija
71/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Flirttailunhan pitäisi olla kevyttä ja molemmille osapuolille mukavaa toimintaa. 

Jos sinun kokemus on se, että kaikki naiset pitävät flirttiäsi "järkyttävänä ahdisteluna", niin olisiko aika lopettaa?

Vierailija
72/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai sitten haittaa, jos homomiehet vähän kouraisevat sinua? Pientä miehistä flirttiä se vain on.

Minä olen homo. 

-sama

Vierailija
73/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistelisipa joku kiva tyttö minua.

Entäpä jos joku lihava vanha pubiruusu tai Jorma 70v. ahdistelisi sinua?  Yleensä se ahdistelija ei ole mikään kiva tyttö tai poika.

Vierailija
74/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan kehtaa alapeukuttaa? Onko muiden sairaiden hullujen lisäksi tää myös pedofiilipalsta?

Koska olet hysteerinen trollaaja. 

Vierailija
75/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusiskoa ahdisteltiin s eksuaalisesti. Tehtiin rikosilmoitus. 

Vierailija
76/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen homo. 

-sama

OK. Ystäväpiirissäni on monia homoja, eikä heistäkään ole kovin mukavaa, jos joku tuntematon tulee kourimaan. Voithan sinä tietysti olla poikkeus, joka vahvistaa säännön.

Vierailija
77/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä lähtien kun täytin 10 v. Koulumatkalla, liikuntatunnilla, bussissa, kaupungilla, töissä, taksissa, baarissa, junassa, kaikkina vuodenaikoina ja kaikkina vuorokauden aikoina.

Tämä 🏻

Vierailija
78/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen homo. 

-sama

Naittisitko sitten naisellisesta flirtistä joltain känniseltä tantalta?  

Vierailija
79/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstauli aloitti ketjun päästäkseen vähän vihaamaan naisia.

Etkä todellakaan näe mikä psykoottinen miesviha siitä seurasi?

Vierailija
80/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole flirttiä, jos mies kourii naista. Flirtti on molemminpuolista hieman vihjailevaa leikkimielistä puhetta. Tässä miesten on hyvä muistaa nimenomaan sana molemminpuolinen. Ei ole flirttiä huomautella työkaverille tämän rinnoista tai takapuolesta.