Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Onko joku ahdistellut teitä?

Vierailija
05.06.2024 |

Entä oletteko kertoneet siitä? Mitä tapahtui?

Kommentit (251)

Vierailija
241/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joutunut Maantiekylän pedarin ahdistelemaksi, kuten moni muukin tyttö, naapureiden lapsetkin. Asiasta puhuttu, mutta meitä ei uskottu. Sairasta porukkaa. Päätekijä muuttanut stadiin.

Vierailija
242/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja varmaankin olen ahdistellut naisia. 

Joskus olen rohkaistunut ja tiedustellut naispuoliselta, olisiko hänellä kiinnostusta kanssakäymisen aloitteluun kanssani.

Muutama on näyttänyt vihreää valoa ja rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, että useampi on kieltäytynyt.

Mutta en ole keksinyt oikein muutakaan keinoa edetä asiassa; ehkä siihen on jokin salainen kikka?

No yksi "kikka" olisi tutustua ensin ja kysyä lähempää kanssakäymistä vasta siinä vaiheessa. Kauhistuisin, jos joku ehdottaisi ensimmäisenä seksiä. Se on iljettävää.

Jos nyt todella tarkoititkin tällä, että pyysit vaikka kahville, niin se on ihan ok, kunhan hyväksyy kieltävän vastauksen asiallisesti. Voi vaan todeta, että eipä mitään, mukavaa päivänjatkoa, eikä alkaa huorittelemaan tai syyllistämään jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistetty auto parkkiin tien tukkeeksi ja ikkunasta esitelty itsetyydytystä, kaksi puistossa itsensä esittelijää (toinen useamman kerran, toinen ulkomaan lomalla), yritetty raahata puskaan - ohikulkeva pariskunta pelasti, työpaikalla ahdistettu nurkkaan ja tungettu kättä housuihin, toisella työpaikalla puristeltu jopa muiden nähden, koulussa opettaja kommentoinut rintojen kokoa ja arvaillut kuppikoon muuttumista seiskasta lukioon. Siinä ne mieleenjäävimmät.

Vierailija
244/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ahdisteltu, mutta en käy baareissa.

Vierailija
245/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole koskaan ahdisteltu. Ja olen elännyt ihan normaalia elämää ihmisten ilmoilla. Tätä keskustelua kun seuraa alkaa mietityttää mikä vika mussa on...

Ei tietenkään joka ikistä ahdistella, eihän se nyt herranjestas niinkään mene. Ei muakaan ole mitenkään paljon ahdisteltu, mutta se yksikin kerta muutti omaa maailmankuvaani melkoisesti. Olin silloin vielä lapsi, enkä edes ymmärtänyt sen olevan ahdistelua vielä silloin. 

Ja jos olet vielä nuori niin nykyäänhän ahdistelua on huomattavasti vähemmän kuin aiempina vuosikymmeninä, jolloin sitä pidettiin jokseenkin normaalina asiana mitä naisten pitää vaan kestää. 

Nykyään näistä asioista saa puhua edes hiukan vapaammin ja siksi tulee se mielikuva, että "kaikkia naisia on ahdisteltu". 

Vähän sama kuin masennuksen kanssa, että nyt yhtäkkiä "kaikki on masentuneita" ja ei ennen oltu. Kyllä oltiin. Sitä vaan ei saanut sanoa, eikä kaikki edes tajunneet olleensa masentuneita koska ei olleet koskaan kuulleetkaan mikä se sellainen sitten on.

Ja lapsilla nepsy ongelmat: "nykyään kaikilla lapsilla on adhd ja autismi yms". Ei ole kaikilla, mutta nykyään niihin puututaan. Ennen sellaiset laitettiin tarkkikselle ja pidettiin häiriintyneinä, hulluina!

Se on vaan kun asioista PUHUTAAN ja tiedetään enemmän. Tieto lisää tuskaa myös.

Vierailija
246/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomat miehet ovat ahdistelleet ohimenevissä tilanteissa, esim. junassa, kadulla, töissä asiakkaat jne. En ole tuollaisista tehnyt ilmoituksia. Ei mitään kovin vakavaa kylläkään, sanallista ja pari pyllyn kourimista ja muuta lääppimistä. Peniskuvia olen toki myös saanut.

Vierailija
247/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ja en ole kertonut. Ehkä josku jollekin naiselle, joka avautuu omista kokoemuksistaan olen jotain vähän kertonut.

Vierailija
248/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 12 v ja tulin bussilla Helsingistä Turkuun. Jossain alkumatkasta bussin kyytiin nousi noin 60 v mies, ja jostain syystä halusi istua juuri minun viereeni. Aloitti jatkuvan puhetulvan, väitti nimekseen Onni Kukka. Selvitti, mihin olin matkalla, jäi pois samalla pysäkillä Kaarinassa, sanoi, että menee Kivitasku hotelliin, tule sinne myös, koska ollaan ystäviä..... Tule tyttö mukaan, juodaan mehua....... Minua oli ahdistanut koko bussimatkan. Valehtelin, että minua ollaan vastassa, ja että voin tulla myöhemmin. Vauhdilla lähdin kotiin Kuusistoon, pelkäsin, että se mies vielä jotenkin löytää minut. En uskaltanut moneen aikaan kulkea bussilla.

Jälkikäteen olen tajunnut, että mies oli varmaan pedofiili. 

Vierailija
249/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin noin 16 vuotiaana kesäyönä kotiin. Viereen pysähtyi auto, jossa oli kolme miestä, houkuttelivat kovasti kyytiin. Valehtelin, että olen jo ihan kodin vieressä ja osoitin jotain taloa lähellä ja vilkutin sinne päin.... Oikeasti matkaa kotiin oli vielä useita kilometrejä, mutta onneksi tajusin varoa. 

Vierailija
250/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin16-28 vuotiaana baarissa aina noin 40-65 v miehet pyörivät koko illan ympärillä ehdotuksineen. Siihen jotenkin tottui ja luulin, että de on normaalia. Tämä on ilmeisesti todella yleistä. 

Vierailija
251/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorisotalolla kun olin mopoiässä pyöri 30 v miehiä iskemässä. Jälkikäteen tajusin, että vähän turhan nuoria vonkasivat.