Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Onko joku ahdistellut teitä?

Vierailija
05.06.2024 |

Entä oletteko kertoneet siitä? Mitä tapahtui?

Kommentit (251)

Vierailija
101/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstauli aloitti ketjun päästäkseen vähän vihaamaan naisia.

Etkä todellakaan näe mikä psykoottinen miesviha siitä seurasi?

Mitä miesvihaa se on jos naiset kertovat kokemuksiaan. Ja sitten kaiken huipuksi pari ulia tulee tänne tietty myös h.uorittelemaan naisia, niin kuin joillain palstamiehillä tapana on.

Tuo teinipoika se jaksaa paskoa ketjun kuin ketjun, kun ei muuta elämää ole. Ja sitten alkaa videoiden spämmääminen. Isin pitäisi antaa sille vähän isän kädestä.

Siinä laadukas kommentti juurikin päivystävältä vanhapiialta. 

Anteeksi. Unohdin, ettei kukaan tiedä, kuka isäsi on. Traumoja se on varmasti jättänyt.

Vierailija
102/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaha joku triggeröitynyt setä alapeukuttaa täällä viestejä VPN:llä 😅. Ihanaa tietää että menee edelleen ihon alle, kun naiset kertovat omista kokemuksistaan. Mutta hän on nyt se voittaja, kun paukutti 16 alapeukkua johonkin viestiin parissa minuutissa. Ah, näytinpä niille naisille kuka täällä on kuningas 😂😂😂.

Ai sinä olet se VPN-jankkaaja? Olet kyllä tullut tutuksi vaikka palstalla harvoin käyn. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kesällä kokoajan kun nää ulk.m miehet tulevat perään. Tosi inhottavaa ja ahdistavaa!!!

Vierailija
104/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstauli aloitti ketjun päästäkseen vähän vihaamaan naisia.

Etkä todellakaan näe mikä psykoottinen miesviha siitä seurasi?

Mitä miesvihaa se on jos naiset kertovat kokemuksiaan. Ja sitten kaiken huipuksi pari ulia tulee tänne tietty myös h.uorittelemaan naisia, niin kuin joillain palstamiehillä tapana on.

Tuo teinipoika se jaksaa paskoa ketjun kuin ketjun, kun ei muuta elämää ole. Ja sitten alkaa videoiden spämmääminen. Isin pitäisi antaa sille vähän isän kädestä.

Totta. Kohta varmaan alkaa se videospämmi. 

Melko ennustettava tyyppi tosiaan :D

Vierailija
105/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet tän ketjun naisista kuolee kuukauden sisällä halvaukseen. 

Vierailija
106/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut paljon ahdistelua ja kaksi raiskausyritystä. Alkoivat kun olin ala-asteella. Tälläkin hetkellä vaikka olen viisikymppinen niin työpaikalla välillä ahdistellaan (törkeyksiä ladellaan ja likistellään).

Vierailija
107/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on! Nuorempana baareissa tisseihini tartuttiin usein kiinni. Tämä tuntui olevan silloin ihan normitouhua isotissiselle, vaikka vihasin sitä aina. Sitten pahempi juttu oli tuntematon puskar*iskaaja kotimatkalla. Ehti tekemään temppuja ennen kuin pääsin pakenemaan. Ilmoitin poliisille, mutta eihän sitä saatu koskaan kiinni ja vieläkin mietin että kuinkahan monta tyttöä tuo mahtoi r*iskata, tai ainakin yrittää.

Vierailija
108/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kun ahdistelu lähtee "limaisista katseista" on aivan varma että kaikkia ahdistellaan. Toisaalta tuo vie tolkun koko keskustelusta.

Mutta toisaalta tätä osataan käyttää myös hyväksi, siis sitä että "eihän katseista voi syyttää, tämä on vapaa maa ja saan katsoa mihin haluan, ne limaiset katseet on kuule sun päässä" jne.

Annan itselleni tapahtuneet esimerkit: olin opiskelijana lähikaupassa töissä, vuorossa oltiin yleensä yksin. Eräs tietty mieshenkilö tuli usein illalla kauppaan ja vain katsoi minua. Seisoi maitohyllyllä muka maitoa valitsemassa kymmenen minuuttia, mutta oikeasti hän vain tuijotti. Hitaasti mittasi katseellaan ylhäältä alas ja alhaalta ylös. Ja kiva jos piti jotain tehdä siinä kun hän kaupassa seisoskeli, nostaa vaikka laatikoita maasta, niin tunsi oikein kuinka katse porautui entistäkin tiukemmin vartalooni"

Esimerkissäsi on kyse vainoamisesta, joka on kaikkea muuta kuin vain "limainen katse"

Vierailija
109/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ahdisteltu Suomessa ja ulkomailla. Mm. käyty kiinni perseeseen, esitelty sukuelintä ja runkattu, kommentoitu, ehdoteltu ja tuijotettu asiattomasti, koskettu ilman lupaa jnejne. 

Vierailija
110/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kesällä kokoajan kun nää ulk.m miehet tulevat perään. Tosi inhottavaa ja ahdistavaa!!!

RASISTI REPPANA OLET!

Vierailija
111/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, eräässä tanssipaikassa mies työnsi minut väkisin seinää vasten ja alkoi suutelemaan väkisin. En päässyt miehen ja seinän välistä pois. Tuo kesti 8 tanssikappaletta. Naispuolinen ystäväni ihmetteli mihin olin kadonnut.

Tapauksesta ei mennyt ilmoitusta poliisille. En edes ymmärtänyt tuolloin, että se oli rikos.

Vierailija
112/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ahdisteltu Suomessa ja ulkomailla. Mm. käyty kiinni perseeseen, esitelty sukuelintä ja runkattu, kommentoitu, ehdoteltu ja tuijotettu asiattomasti, koskettu ilman lupaa jnejne. 

Onko töksäytetty sormea ryppyyn?

Vierailija
113/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteelta saakka, silloin ihan fyysistä, rinnoista ja pepusta puristelua, revittiin väkisin koulun vessaan yms yms. Sen lisäksi huutelut kadulla. Parisuhteissa ahdistelua ja henkistä että fyysistä välivaltaa myös.

Vierailija
114/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut ovat selkää ahdistelua, mutta tuo asiaton tuijottelu on kyllä surkeaa. Tuolla perusteella minäkin olen ahdisteltu vähintään kerran päivässä.

Vierailija
115/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kouluikäisenä eno käpälöi alapäästä. Siitä eteenpäin setä kokeili toistuvasti, että onko tissit kasvanut, lopetti kun ne alkoi kasvaa.

Baarissa tiskillä seisoessa joku mies otti takaapäin haaroista kiinni ja nosti ylöspäin. Toinen yritti käydä haaroihin kun istuin.

Yksi puolituttu sai mustasukkaisuuskohtauksen, kun juttelin toisen miehen kanssa ja kaatoi mut kumoon, kolmesti.

Töissä miespuolinen työkaveri kulki perässä kädet ojossa muka kourien mun takapuolta, tätä kesti pari vuotta.

Vanhempien tuttu yritti uida liiveihin, ja halusi vain suudella. Kahdesti.

Yksi tuttu otti kurkusta kiinni ja paiskasi seinää päin, hänkin halusi vain suudella. Sanoin hänelle moi, ennenkuin tämä tapahtui. 

Siinä nyt muutama.

En ole vienyt näitä eteenpäin

Vierailija
116/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala-asteelta saakka, silloin ihan fyysistä, rinnoista ja pepusta puristelua, revittiin väkisin koulun vessaan yms yms. Sen lisäksi huutelut kadulla. Parisuhteissa ahdistelua ja henkistä että fyysistä välivaltaa myös.

Ainiin ja äitini entinen poikaystävä kännissä yritti lähestyä ja masturboi olohuoneessa. Olin tuolloin 15v.

Vierailija
117/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainiin ja äitini entinen poikaystävä kännissä yritti lähestyä ja masturboi olohuoneessa. Olin tuolloin 15v.

Näin mieli unohtelee, itsensä paljastajia ollut kolme ja yksi tyyppi yritti houkutella minua ja kaveria Jammu-sedän aikoihin mukaansa leikkipaikalta. Oltiin ekaluokkalaisia.

Vierailija
118/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin tapahtuma oli, kun puolituttu yritti väkisin suudella mua baarissa. Kun yritin vetäytyä pois hänen läheltään, niin hän otti päästäni kiinni ja kun yritin kääntää päätäni, niin hän repi mua naamasta ja hiuksista, että saisi suudeltua huulille, vaikka sanoin useampaan otteeseen, että "päästä irti" ja "lopeta".

Kukaan seurueessa olevista ei puuttunut tilanteeseen millään tavalla. Myöhemmin laitoin miehelle viestiä, että tilanne oli todella ahdistava ja parempi, että me ei olla enää missään tekemisissä. Hän ei pyytänyt anteeksi vaan selitteli vain olleensa humalassa ja yrittäneensä halata (mielestäni halaamiseen ei liity toisen päästä kiinni pitäminen ja vääntäminen). 

Harmittaa, etten tehnyt rikosilmoitusta. Seuraavalla kerralla teen, koska tuollaiset ihmiset eivät ehkä usko tekevänsä väärin ennen kuin heidät ihan virallisesti tuomitaan (jos silloinkaan). Muuten kyse taitaa olla heidän mielestään vain jonkinlaisesta hysteriasta ja näkemyseroista.

Vierailija
119/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Kaikkea huutelusta, pepun, haarovälin ja rintojen yllättävästä ja luvattomasta koskemisesta väkisin suuteluun ja r*iskauksen yritykseen. Olen saanut mm. dickpickejä ja täysin pyytämättä seksuaalisia v*kivalt*fantasioita ja painostusta seksiin mm. itsetuhoisuuteen vetoamalla. Näitä ovat tehneet niin kavereiksi luulemani, opettajani ja pitkäaikaiset, "luotettavat" kumppanit. Myös naiset ovat koskeneet luvatta.

Ensimmäiset ahdistelut muistan käyneen noin 12-13-vuoden ikäisenä, odotin isäni kanssa dösää ja joku deeku tuli puhumaan miten olen pantavan näköinen. 15-vuotiaana luulin tapaavani muutamaa vuotta vanhemman nettitutun, vastassa oli 30-vuotias mies joka halusi jatkaa kotiinsa missä olisi ollut alkoholia. Pahimmat olivat ikävuodet 16-25, sen jälkeen on vahva laskeva käyrä ahdistelussa, mutta kyllä sitä yhä kokee näin keski-ikäisenä.

Lähes aina kun olen reagoinut torjuvasti ja vetänyt tiukat rajat, ovat torjutuksi tulleet ahdistelijat hermostuneet ja moni alkanut haukkumaan. Jos joku on tehnyt virhearvioinnin ja heittänyt seksuaalista flirttiä vähän väärässä kohtaa, olen kohteliaasti mutta nöyryyttämättä kertonut, ettei kiinnosta. Mutta kyllä aina pelottaa, että kuoriutuuko miehestä tällöin misogyyni. Ja vaikkei asialla ole suoranaisesti merkitystä, en ole mikään erityisen hemaiseva tapaus. Rinnat ovat vain hieman normaalia isommat.

Viimeisin kokemani ahdistelu oli välillistä, menin suojelemaan sporassa noin 9-vuotiasta tyttöä, jolle joku kaatokännissä ollut ped* alkoi jutella hyvin epämieluisaan sävyyn. Mies veti estämisestä herneen nenään ja kertoi sitten miten minut pitäisi r**skata.

Vierailija
120/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä :(