Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Onko joku ahdistellut teitä?

Vierailija
05.06.2024 |

Entä oletteko kertoneet siitä? Mitä tapahtui?

Kommentit (251)

Vierailija
81/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuten pikkulasten mielestä pieni haava sormessa sattuu kauheasti ja on maailmanloppu, niin pieni miehinen flirtti on teidän muijien mielestä järkyttävää ahdistelua. 

Ei kai sitten haittaa, jos homomiehet vähän kouraisevat sinua? Pientä miehistä flirttiä se vain on.

Minä olen homo. 

-sama

Aivan varmasti olet 😂

Vierailija
82/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja se on ollut toinen nainen, oksettava ärsyttävää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistelisipa joku kiva tyttö minua.

Entäpä jos joku lihava vanha pubiruusu tai Jorma 70v. ahdistelisi sinua?  Yleensä se ahdistelija ei ole mikään kiva tyttö tai poika.

Ai sinä?

Vierailija
84/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstauli aloitti ketjun päästäkseen vähän vihaamaan naisia.

Etkä todellakaan näe mikä psykoottinen miesviha siitä seurasi?

Psykoottinen miesviha? Se, että naiset kertovat kokemuksistaan on psykoottista miesvihaa? Sinä taidat pitää miesvihana ihan kaikkea, joka ei omaa silmääsi ja korvaasi miellytä. Jaxuja.

Vierailija
85/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuten pikkulasten mielestä pieni haava sormessa sattuu kauheasti ja on maailmanloppu, niin pieni miehinen flirtti on teidän muijien mielestä järkyttävää ahdistelua. 

Ei kai sitten haittaa, jos homomiehet vähän kouraisevat sinua? Pientä miehistä flirttiä se vain on.

Minä olen homo. 

-sama

Aivan varmasti olet 😂

Palstalla päivystävä hysteerinen vanhapiika TIETÄÄ VARMASTI kuka palstalla on mitäkin. Huoh!

Vierailija
86/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoottinen miesviha? Se, että naiset kertovat kokemuksistaan on psykoottista miesvihaa? Sinä taidat pitää miesvihana ihan kaikkea, joka ei omaa silmääsi ja korvaasi miellytä. Jaxuja.

Vierailija
87/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha joku triggeröitynyt setä alapeukuttaa täällä viestejä VPN:llä 😅. Ihanaa tietää että menee edelleen ihon alle, kun naiset kertovat omista kokemuksistaan. Mutta hän on nyt se voittaja, kun paukutti 16 alapeukkua johonkin viestiin parissa minuutissa. Ah, näytinpä niille naisille kuka täällä on kuningas 😂😂😂.

Vierailija
88/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä miesvihaa se on jos naiset kertovat kokemuksiaan. Ja sitten kaiken huipuksi pari ulia tulee tänne tietty myös h.uorittelemaan naisia, niin kuin joillain palstamiehillä tapana on.

Vierailija
89/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen homo. 

-sama

Aivan varmasti olet 😂

Palstalla päivystävä hysteerinen vanhapiika TIETÄÄ VARMASTI kuka palstalla on mitäkin. Huoh!

Kiva multipeukutella itseään, jonnukka?

Vierailija
90/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ahdistelua? Kaikki sopimaton seksuaalinen toiminta? Joo on minua ahdisteltu eri tavoin. Esimerkiksi pari eri tyyppiä on puristanut minua takamuksesta äkkiarvaamatta. Kummatkin olivat lievässä humalatilassa. Toinen oli ihan täysin tuntematon ja teki sen tempun keskellä katua. 

Vierailija
91/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos joku lihava vanha pubiruusu tai Jorma 70v. ahdistelisi sinua?  Yleensä se ahdistelija ei ole mikään kiva tyttö tai poika.

Ai sinä?

Etkö pysty puhumaan aiheesta? 

Vierailija
92/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen homo. 

-sama

Aivan varmasti olet 😂

Näytät itsekin olevan kovin varma kuka palstalla on mitäkin, kun toisia nimittelet vanhaksipiiaksi. Huoh! 

Vierailija
93/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaha joku triggeröitynyt setä alapeukuttaa täällä viestejä VPN:llä 😅. Ihanaa tietää että menee edelleen ihon alle, kun naiset kertovat omista kokemuksistaan. Mutta hän on nyt se voittaja, kun paukutti 16 alapeukkua johonkin viestiin parissa minuutissa. Ah, näytinpä niille naisille kuka täällä on kuningas 😂😂😂.

Se on joku luuseri, joka vain haaveilee siitä että pääsisi kosketusetäisyydelle jotain naista. Ei osaa käyttäytyä normaalisti ihmisten seurassa. Ei ymmärrä mikä on soveliasta ja mikä ei. Pakkomielteinen. 

Vierailija
94/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä miesvihaa se on jos naiset kertovat kokemuksiaan. Ja sitten kaiken huipuksi pari ulia tulee tänne tietty myös h.uorittelemaan naisia, niin kuin joillain palstamiehillä tapana on.

Tuo teinipoika se jaksaa paskoa ketjun kuin ketjun, kun ei muuta elämää ole. Ja sitten alkaa videoiden spämmääminen. Isin pitäisi antaa sille vähän isän kädestä.

Vierailija
95/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai sinä?

Ei vaan sun mutsi 

Vierailija
96/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen homo. 

-sama

Naittisitko sitten naisellisesta flirtistä joltain känniseltä tantalta?  

Luitko edes kommenttini? Juuri sitä minä olen läpi elämäni saanut!

Vierailija
97/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto. Palstamies kokee sen psykoottisena miesvihana, että naiset vastaavat ap:n kysymykseen. 

Vierailija
98/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo teinipoika se jaksaa paskoa ketjun kuin ketjun, kun ei muuta elämää ole. Ja sitten alkaa videoiden spämmääminen. Isin pitäisi antaa sille vähän isän kädestä.

Siinä laadukas kommentti juurikin päivystävältä vanhapiialta. 

Vierailija
99/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto. Palstamies kokee sen psykoottisena miesvihana, että naiset vastaavat ap:n kysymykseen. 

Johtunee hänen omasta psyykkisestä tilastaan. Ei aikaakaan, kun alkaa jutut sairaanhoitajista ja lastenm u r h i s t a. Hän ei ole terve. Kommentit kannattaa sivuuttaa kokonaan.

Vierailija
100/251 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Kohta varmaan alkaa se videospämmi.