40-60v nainen, missä asiassa olet valmis joustamaan kumppanin löytääksesi?
Olen eronnut 5 vuotta sitten 25 vuoden suhteesta ja lapset ovat jo aikuisia. Olen tässä 5 vuoden aikana tapaillut ja seurustellut muutamia kertoja, mutta en lopulta ole valmis sitoutumaan, jos ei kaikin puolin sopivaa kumppania löydy.
En suostu joustamaan siinä, että kumppanilla ei saa olla alaikäisiä lapsia. Tai merkittävää ylipainoa, merkittäviä terveysongelmia, talous kuralla, päihteiden käyttöä tms riippuvuuksia ei saa olla. Laiskuus/vähäenergiryys rassaa myös. Itse olen aktiivinen enkä tee mitään miehellä, joka makaa sohvalla katsomassa urheilua. Miehen ei tarvitse olla rikas, mutta sellainen elintaso, että pystyy itse kustantamaan omat kulunsa yhdessä matkustellessa tms. Seksinkin pitää sujua.
Olen yhä vakuuttuneempi, että tässä ikäryhmässä miehistä on vain pohjajämät vapaana...
Kommentit (189)
Hiukset. Sori, en vain koe kaljuuntumista viehättävänä.
Vierailija kirjoitti:
Aika monella on tämä. Tosin kaljuuntuvia on niin paljon, että pellehermanni-look kranssitukalla on vähän kuin keskivartalolihavuus - pakollinen siedettävä,
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että jätät kaljut meille jotka pitävät nimenomaan kaljuista eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että jätät kaljut meille jotka pitävät nimenomaan kaljuista eniten.
Kalju on ok, mutta pellehermanni-kranssitukka ei.
Itse en viehäty tatuoinneista. Jos muuten natsaisi kaikki, voisin tässä ehkä joustaa. Vaikea silti kuvitella että joku kaulansa tatuoinut olisi muuten arvomaailmaltaan sopiva.
Na tässä iässä ei enää tarvitse ajatella sitä, minkälainen mies olisi isänä, koska lapsia ei ole tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en viehäty tatuoinneista. Jos muuten natsaisi kaikki, voisin tässä ehkä joustaa. Vaikea silti kuvitella että joku kaulansa tatuoinut olisi muuten arvomaailmaltaan sopiva.
Tämä, ja aikuisella ihmisellä shokkivärein värjätyt hiukset. Vaikkapa nyt tatuoitu syöpähiha ja sininen ponnari yli nelikymppisellä. Kyllä se on siinä.
Minun olisi mahdotonta löytää enää uutta kumppania, sillä aviomieheni on yksinkertaisesti niin täydellinen pakkaus! Vaikea edes kuvitella, että joku muu olisi puoliksikaan yhtä hyvä mies. Niinpä pidän hönestä hyvää huolta kaikin puolin, jotta saamme jatkaa yhteiselämäämme loppuun asti.
Kalju on ok, sen sijaan en tykkää yrittäjistä jonka Mersu maksetaan verorahoilla ja keittiökaapit ja kodinkoneet.
Ja kehdataan vielä haukkua työttömiä ja leikata tuet.
Ikä kun karttuu, nainen vaan nostaa standardeja... jonka vuoksi nuoret naiset ovat helppoja nakkeja vanhemmille miehille. Jatkakaa. Ei mitään uutta auringon alla.
Vierailija kirjoitti:
Ikä kun karttuu, nainen vaan nostaa standardeja... jonka vuoksi nuoret naiset ovat helppoja nakkeja vanhemmille miehille. Jatkakaa. Ei mitään uutta auringon alla.
Oman ukkoni kun potkaisin pihalle, joku 10 vuotta nuorempi nainen hänet nappasi. Onnea vaan hänelle, kaikki voitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman ukkoni kun potkaisin pihalle, joku 10 vuotta nuorempi nainen hänet nappasi. Onnea vaan hänelle, kaikki voitti.
Melkein nimenomaan jollei etenkin.
En oikeastaan jousta mistään. Mikäli jokin asia on minulle ok tai edes tapauskohtaisesti ok, silloin ei kyseessä ollutkaan mikään kriteeri. Ne asiat, joita kumppanilta toivon, ovat sen verran tärkeitä, että ei niistä oikein voi mistään joustaa. Ja vaikka haluaisinkin, niin käytännössä niiden puute estäisi suhteen toimimisen omalta puoleltani, joten ei suhde edes voisi jatkua. Mitään turhaa tai epäolennaista ei minulla toivelistassa ole - ei siis mitään sellaista, mistä voisi joustaa.
Tai no, teoriassa oikean ihmisen kohdalla voisin ehkä joustaa asuinpaikkakunnasta - mutta käytännössä etäsuhde ei vain elämäntilanteeni vuoksi toimisi, eli luultavasti homma kuivuisi kasaan.
N46
Vierailija kirjoitti:
Sen verran kannattaa ymmärtää, että meidän yhteiskunnassamme ei kenenkään enää tarvitse olla parisuhteessa talouden vuoksi. Kun ikää kertyy, ohimenevä lisääntymisikä aika usein ihan biologisesti laskee libidoa. Seksi ei ole prioriteetti eikä edes kaikille millään tavalla tärkeää. Eikä läheisyyskään. Parisuhde voi olla jopa ahdistava vanhemmalla iällä. Ei ole mikään tarve panostaa parisuhteisiin tai kilpailla miehistä/naisista kenenkään kanssa. Nuorilla tuollainen provosoiva puhe voi vielä toimia, mutta viisikymppisenä tuijotan sinua ihmeissäni, ja mietin mitä helvettiä suollat!
😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran kannattaa ymmärtää, että meidän yhteiskunnassamme ei kenenkään enää tarvitse olla parisuhteessa talouden vuoksi. Kun ikää kertyy, ohimenevä lisääntymisikä aika usein ihan biologisesti laskee libidoa. Seksi ei ole prioriteetti eikä edes kaikille millään tavalla tärkeää. Eikä läheisyyskään. Parisuhde voi olla jopa ahdistava vanhemmalla iällä. Ei ole mikään tarve panostaa parisuhteisiin tai kilpailla miehistä/naisista kenenkään kanssa. Nuorilla tuollainen provosoiva puhe voi vielä toimia, mutta viisikymppisenä tuijotan sinua ihmeissäni, ja mietin mitä helvettiä suollat!
😳
Miehen lisääntymisikä ei mene ohi. Seksi on elinvoimaisille miehille kolmanneksi tärkein juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😳
Miehen lisääntymisikä ei mene ohi. Se
Se on vanhenevan miehen ongelma se. Jos libido ei seuraa biologiaa, voi lääkäristä hakea jarrua. Addiktiohan tuo on. Eikä kukaan halua parisuhteeseen kassientyhjennyksen takia.
Vierailija kirjoitti:
En ole nostanut. Olen hieman laskenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en mistään. Viihdyn oikein hyvin yksin. En hae parisuhdetta.
En usko että olet relevantti kohderyhmä tässä kysymyksessä.
Minä taas uskon olevani. Olen luopunut ajatuksesta saada parisuhde koska en halua joustaa missään minulle itselleni tärkeässä asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Ikä karttuu, ulkonäkö huononee , katkeruus lisääntyy ja luonne vittumaistuu, mutta standardit miesten suhteen vaan nousee entisestään. Voittava konsepti 👍
Ehdoton vaatimus miehelle, jos olisin sellaista vailla olisi, että miehen olisi hyvä olla niin monipuolisesti sivistynyt ja älykäs, ettei ole tarvetta halveksua ja mollata muita, koulutusta tai muitakaan asioita. Eli itsetunto kaikin puolin kunnossa.
Itsetunnon rakentamisestahan siinä on kyse, kun pyritään mollaamaan muiden koulutusta ja olemusta. Ei voi reilusti olla tyytyväinen itseensä, elämäänsä, tekemisiinsä ja koulutukseensa, mutta ainoa keino osoittaa sitä on haukkua muita. Ei kuulosta hyvältä.
En kyllä ole tuollaisia milloinkaan tavannutkaan paitsi täällä. Ehkä sitten on niin, että tuollaisia on paljon vähemmän koulutetuissa ihmisissä. Suurin osa ystävistäni on enemmän koulutettuja, akateemisia, mutta ei se ole meidän piireissä mikään "juttu", jota pitäisi erityisesti korostaa.