40-60v nainen, missä asiassa olet valmis joustamaan kumppanin löytääksesi?
Olen eronnut 5 vuotta sitten 25 vuoden suhteesta ja lapset ovat jo aikuisia. Olen tässä 5 vuoden aikana tapaillut ja seurustellut muutamia kertoja, mutta en lopulta ole valmis sitoutumaan, jos ei kaikin puolin sopivaa kumppania löydy.
En suostu joustamaan siinä, että kumppanilla ei saa olla alaikäisiä lapsia. Tai merkittävää ylipainoa, merkittäviä terveysongelmia, talous kuralla, päihteiden käyttöä tms riippuvuuksia ei saa olla. Laiskuus/vähäenergiryys rassaa myös. Itse olen aktiivinen enkä tee mitään miehellä, joka makaa sohvalla katsomassa urheilua. Miehen ei tarvitse olla rikas, mutta sellainen elintaso, että pystyy itse kustantamaan omat kulunsa yhdessä matkustellessa tms. Seksinkin pitää sujua.
Olen yhä vakuuttuneempi, että tässä ikäryhmässä miehistä on vain pohjajämät vapaana...
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä kun karttuu, nainen vaan nostaa standardeja... jonka vuoksi nuoret naiset ovat helppoja nakkeja vanhemmille miehille. Jatkakaa. Ei mitään uutta auringon alla.
Ikä karttuu, ulkonäkö huononee , katkeruus lisääntyy ja luonne vittumaistuu, mutta standardit miesten suhteen vaan nousee entisestään. Voittava konsepti 👍
Minulla on 2 lasta. Parisuhde ei ole välttämätön.
On paljon kivoja harrastuksia, dildot on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä kun karttuu, nainen vaan nostaa standardeja... jonka vuoksi nuoret naiset ovat helppoja nakkeja vanhemmille miehille. Jatkakaa. Ei mitään uutta auringon alla.
Ikä karttuu, ulkonäkö huononee , katkeruus lisääntyy ja luonne vittumaistuu, mutta standardit miesten suhteen vaan nousee entisestään. Voittava konsepti 👍
Nainen ei tarvitse penetraatiota mihinkään, orgasmi syntyy klitorista kiihottamalla. Dildo on miesten keksintö.
Mies voi olla kalju ja samanpituinen, mutta luonne pitää olla ok.
Mies ei saa hermostua helposti eikä valittaa, jos on likaisia tiskejä pöydällä.
Eli ei tiettyjen ammattien tarkkoja miehiä.
Pitää olla rento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi vapaaehtoisesti huonontaa elämäänsä alkamalla parisuhteeseen joka ei miellytä??
Joillekin ihmisille on ylivoimaista nyt käsittää, että nykyaikaisessa yhteiskunnassa parisuhteen merkitys keski-iässä on puhdas nolla tai miinusmerkkinen, ellei siitä tule todella huomattavaa positiivista lisää elämään. Jaettu talous ja seksi ovat tähän ikään mennessä jo katsotut jutut, niitä ilman pärjää mainiosti.
En mistään, siksi ei oikein löydy.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla rento.
Just ton takia en halua uutta parisuhdetta.
En jaksa siivota koko ajan.
Sillä onko mies kalju, pitkähiuksinen tai lyhythiuksinen ei ole merkitystä.
Lisäksi en jaksa uutta anoppia, joka puuttuu joka asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla rento.
Jos olet itse 50, on se anopi jo usein hoitokodissa/kohta maan sylissä 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla rento.
Parisuhteessa tulee niin paljon asioita mitä ei jaksa: uusi anoppi, miehellä voi olla lapsia, miehen kaverit käy kylässä.
Ainakin eri asunnot pitäisi olla.
Ei ole väliä onko mies kalju vai pitkähiuksinen eikä pituudella ole väliä.
Miehet ei ymmärrä, että naiset ajattelevat laajasti mitä muuta tulee parisuhteen mukana eikä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla rento.
Jos olet itse 50, on se anopi jo usein hoitokodissa/kohta maan sylissä 😃
Ei ole, se on joku 78, joka kysyy miksi minun hame on liian lyhyt tai jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla rento.
Parisuhteessa tulee niin paljon asioita mitä ei jaksa: uusi anoppi, miehellä voi olla lapsia, miehen kaverit käy kylässä.
Ainakin eri asunnot pitäisi olla.
Ei ole väliä onko mies kalju vai pitkähiuksinen eikä pituudella ole väliä.
Miehellä voi olla ilkeitä siskoja jotka puuttuu joka asiaan ja hyppää kylässä koko ajan.
En jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä sanon samaa naisista. Isolla osalla on joku trauma. Sit niitä ,jotka ei jaksa kävellä puolta kilometriä omin jaloin. On terveys annettu mennä piloille. Useat yleistävät kaikkien miehien olevan väkivaltaisia, pettäjiä, juoppoja, narsisteja ja laiskoja.
Monet ehdottavat treffejä baariin. Ehkäpä sieltä baarista saisi jonkun kapakkaruusun helpommalla mukaansa ilman treffejä. Enkä mitään kännäävää naista enää elämääni kaipaa.
Sit kuitenkin naiset kysyy tulot, omistukset, pitää olla Bemari tai Mersu. Osa vaatii pitämään suoria housuja ja kauluspaitaa normivaatteena kotonakin. Pitää olla silotellut posket ja hiuksia kerta viikkoon leikkaamassa.
Nämä kaikki ilman värikynää tulleet vastaan tinderissä ja muissa deittiapeissa. Ihme, ettei pariuduta
Vähän on ennakkoluuloja sielläkin. Baariin treffeille kutsuminen voi olla tehty ihan miehen miellyttämismielessä tai käytännön syistä. Ei siitä voi vetää johtopäätöstä, että on kapakkaruusu. Sillä tavalla lähes kaikki nuoremmat tapaavat, vaikka ei joisi juuri koskaan. Itseäni on haukuttu absolutistiksi, mutta kyllä hyvin voisin lähteä juuri baariin treffeille ottamaan yhden siiderin. Ja en edes käy baareissa, enkä juo kuin pari annosta vuodessa.
Tulojen selvittely voi liittyä myös siihen, että nainen pelkää, että mies on ulosotossa ja nainen joutuu maksamaan hänen velkojaan tms. Jos naisen tulotaso on hyvä niin voi haluta mieheltäkin rahaa vaativia harrastuksia, että voidaan yhdessä tehdä niitä ilman että nainen joutuu maksajaksi.
Ihan noin helposti jos luovuttaa niin ei ihme, jos ei pariuduta. Kuitenkin itsekin ihmettelit, ettei pariuduta, mutta osasyy on oma ennakkoluuloinen asenteesi.
Ei ainakaan miestä joka käy äidin luona joka viikko ja miehen äiti puuttuu joka asiaan.
Minulle ei tule enää toista sellaista anoppia.
En tiedä mutta hänen on uskottava Jeesukseen Kristukseen. Siitä en jousta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei tarvitse penetraatiota mihinkään, orgasmi syntyy klitorista kiihottamalla. Dildo on miesten keksintö.
No, kokeiltu on ja roskiin tuo pian meni. Alkoi etoi tunkea jotain muovipötkylää.
Ilmeisesti meidän pitäisi ollakin vain reikiä johon on pakko työntää säännöllisesti jotain? Enpä suostu. Ei seksiä voi rinnastaa tuollaiseen itsensäpilkkaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan miestä joka käy äidin luona joka viikko ja miehen äiti puuttuu joka asiaan.
Minulle ei tule enää toista sellaista anoppia.
Yksi mies sanoi työpaikalla, että on käynyt äitinsä luona 2 kuukautta sitten. Ihana mies.
Mä vaan toivon, etten koskaan enää rakastu ja joudu parisuhteeseen. En siis etsi edes miestä .
Onko parisuhteita, missä ei tarvitse mennä anopin luo koskaan eikä anoppi tule kylään.
Sellainen olisi kiva.
En halua mitään anoppia mikä ihmettelee minun sisustamista, vaatteita ja hiuksia ja puuttuu kaikkeen.
Olen valmis ottamaan suuhun, jos nuolee minun toosaani.
Kärsin kovasta väsymyksestä. En halua sen takia parisuhdetta. En jaksa.
Haluan mennä nukkumaan ja nukkua loppuelämän.
Miksi kukaan haluaisi vapaaehtoisesti huonontaa elämäänsä alkamalla parisuhteeseen joka ei miellytä??