HS: Nelikymppinen Joonas meni Tinderiin ja pettyi - psykologin vinkit
Kommentit (1250)
No eihän tuo komea ole. Mikäli siis on tuossa ingressin kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi, jos tekisi isoja muutoksia. Se vaatisi rahan laittamista aitohiusperuukkiin, hampaisiin ja sen lisäksi rasvaprosenttia pitää saada pienemmäksi. Hän ei ole komea tuossa muodossa, mutta mahdollisuuksia on nostaa ulkoista tasoa huomattavasti, jos oikeasti niitä naisia haluaa sänkyyn. Miehen on tehtävä ulkoisesti paljon naista enemmän töitä, jos meinaa päästä osalliseksi maailman halutuinta asiaa: seksiä kauniin naisen kanssa ilman sitoumuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi, jos tekisi isoja muutoksia. Se vaatisi rahan laittamista aitohiusperuukkiin, hampaisiin ja sen lisäksi rasvaprosenttia pitää saada pienemmäksi. Hän ei ole komea tuossa muodossa, mutta mahdollisuuksia on nostaa ulkoista tasoa huomattavasti, jos oikeasti niitä naisia haluaa sänkyyn. Miehen on tehtävä ulkoisesti paljon naista enemmän töitä, jos meinaa päästä osalliseksi maailman halutuinta asiaa: seksiä kauniin naisen kanssa ilman sitoumuksia.
Mitäs ajattelit tekevän 175 cm pituudelle?
Vierailija kirjoitti:
Makuja on monenlaisia. Minusta tuossa miehessä ei ulkoisesti ole mitään muuta vikaa kuin "vääränväriset" silmät. Sinisilmäinen jos olisi, olisi kyllä puoleensavetävä tyyppi! Kivannäköinen hymy ja rennon rauhallinen olemus. Pituuttakaan en kaipaisi lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä +50 v nainen. Mulla on jäsenyys kristityllä dating apilla.
Mulle lähettää viestiä 40 veet ja siintä nuoremmat. Tai sitten minua paljonpaljon vanhemmat miehet.
En tiedä missä oman ikäseni luuraa ehkäpä ne vuorostaan laittavat viestiä nuorille naisille.
No eipä tässä hetkuilla. Kaikki aikanaan.
Niin se vissiin menee että keski-ikäiset miehet tuppaa menettämään realismin ja hakee itseä 10-20 v nuorempia parisuhteeseen tai sitten saman verran vanhempia sänkyyn. On toki poikkeuksia mutta tätä kuulee paljon.
Voi kuulla paljon, mutta perustuuko tarinat todellisuuteen vai stereotypiaan? Itsellä ikähaitari +-4 vuotta suhteessa omaan ikään ja jokaisella kaverilla kumppani osuu samaan ikähaitariin. Tekisin myös eroa hakeeko ihminen parisuhdetta vai petiseuraa tai onko koko hakuilmoitus miten vakavissaan tehty.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju todistaa sen, että palstamiehet ovat täysin oikeassa Tinderistä.
Minä asun melko kalliilla alueella, joka ei kuitenkaan ole sellainen alue jolla ei voisi asua normaali vähän keskivertoa parempituloinen duunari.
Kuten jo sanoin, täällä kaikista tyypillisin pariskunta on Joonaksen kaltainen mies ja kaunis, hoikka, sporttinen nainen. Ovat ihan työssäkäyviä naisia, osa asiantuntijayössä ja moni liikunta-alla, ihme ja kumma. Toisin kuin palstanaiset, nämä naiset pystyvät harrastamaan liikuntaa normaalin elämän ohessa. He eivät tarvitse vapautusta työelämästä, personal traineria, joogaleirejä ja miehen kustantamaa palvelusväkeä pysyäkseen hoikkina.
Pointtini on, että ainakin täällä Joonaksen tasoiset miehet saavat hieman nuorempia, kauniita, hoikkia ja sporttisia naisia.
Tinderissä eivät saa, koska siellä naiset kurottelevat omaa tasoaan ylöspäin. Syitä uskoisi
Suhtaudun hiukkasen epäillen näihin toistuviin tarinoihin eri sovellusten datasta. Harvempi sovellus taitaa dataansa jakaa, koska se on liikesalaisuus. OKCupidissa ihmiset eivät anna mitään arvosanaa toisilleen, joten miten tykkäyksistä tulkittaisiin ketä kukakin pitänyt rumana/komeana? Tilastoihin kyllä tykätään viitata, mutta harvemmin kukaan antaa mitään linkkiä mistä väitteensä on peräisin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä +50 v nainen. Mulla on jäsenyys kristityllä dating apilla.
Mulle lähettää viestiä 40 veet ja siintä nuoremmat. Tai sitten minua paljonpaljon vanhemmat miehet.
En tiedä missä oman ikäseni luuraa ehkäpä ne vuorostaan laittavat viestiä nuorille naisille.
No eipä tässä hetkuilla. Kaikki aikanaan.
Joo näin se on. Tinderissä ja deittisivuilla ne viestittelevät ovat joko selvästi nuorempia, tai jotain 10-30v vanhempia. Mulla tais tinderissä jäädä rajaukset tekemättä... Nämä nuoremmat ehdottelevat että "olen tulossa sinnepäin, voitais viettää aikaa hauskanpidon merkeissä" tms. varattuja. Yhden 10v nuoremman kanssa juttelin, ja sanoi sitten että sehän on selvää ettei mitään muuta kuin joku fwb-suhde voi tulla kun olen niin vanha. Vaikka se fwb ehkä voisi olla sopinutkin silloin, niin jotenkin meni maku. Ja mies oli lihava ja ihan ikäiseni näköinenkin oikeastaan. Pelkkään panoon on saatavilla parempaakin.
Fb:ssä minua taas iskee mm. vanhan kaverini isä. Siis yli 20v vanhempi. Hänen mukaansa ikäisensä naiset (joita näyttäisi kiinnostuneita olevan päivityksiinsä tulevien flirttien ja kyläilykutsujen perusteella) ovat liian vanhoja, kun kysyin että mites nää naiset jotka sulle vastailee...
Olen useissa sinkkuryhmissä. Jos tulee viestiä joltain, niin poikkeuksetta se on joku yli 10v vanhempi patu. No joo, oli yksi kolmikymppinen, vanhan ystäväni poika joka selvästi on vähän sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Siellä elävässäkin elämässä kannattaa yrittää tutustua niihinkin jotka ei ulkonäöllisesti välttämättä iske"
Olen kyllä täysin eri mieltä tästä. Olen mielummin loppuelämäni sinkkuna, kuin sellaisen miehen kanssa jonka ulkonäkö ei vetoa minuun.
Se on tullut monta kertaa selvästi. Mutta se sun mutuilu ei valitettavasti päde kaikkiin, vaikka sä kuinka yrität niin vakuutella täällä joka.ikinen.päivä.
Minä olen usein lähtenyt suhteeseen sellaisten kanssa, että väkisellä arjessa tulee usein mieleen että voi kun ton naama on vaan niin ällöttävä. No, nää miehet ovat sitten huutaneet siitä kun eivät saa seksiä tarpeeksi. Ehkäpä se on vaan hyvä odottaa sitä jota ei tee pahaa katsella. Ihan näiden miestenkin puolesta uskon näin.
"No ei se tasokkuus nyt kovin abstrakti käsite ole. Vai etkö osaa sanoa kumpi on tasokkaampi: pitkäaikaistyötön, Janne Katajan näköinen, köyhä, 45 v mies vai (nuoren) Brad Pittin näköinen 35 v lääkäri?"
Niin, tasot ja tasot. Itse pidän Katajaa ihan söpönä, ja hauskan oloinen on. Se turn off hänen kaltaisessaan olisi se ruoan suhteen kranttuilu. Ei vaan pysty. Työttömiä ja eläkeläisiä olen tapaillutkin, koska ovat siinä samassa ryhmässä kuin itsekin.
Brad taas minusta on aina ollut ruma. Ei, ei ja ei kiinnostaisi. Niin ja lääkäri olisi poissa laskuista, nehän on tietoisia tasostaan ja toinen on että minua inhottaa ammatit joissa joutuu tekemisiin eritteiden ja sairaiden ihmisten kanssa jne.
Täältäkin voi lukea kuinka miehet usein syyttävät rahaa ja ulkonäköään, hiusrajaa tms. naisettomuudestaan. Oikea syyhän voi olla ihan missä vain siinä olemuksessa, jutuissa, tyylissä, siinä mitä hakee (ne nuoremmat, instabeibet) jne.
Ei tarvitse kuin katsoa sitä "Kolmiodraamaa". Useissa miehissä on jokin luotaantyöntävä asia, eikä se sinällään ole pärstäkään täysin, saati kroppa. Helposti nuo asiat tulevat jutellessakin esille, saati vaikka someprofiilia katsomalla, kuten se että arvelee olevansa nuorempien naisten "tasolla".
Joku on käytökseltään ahdistava, joku, vaikkei kasvoiltaan ole minunkaan mieleeni, on niin herttaisen oloinen että oksat pois, mutta tyyli kertoo siitä ihmisryhmästä joka nostaa punaiset liput. Niin ja liikaa lapsia.
Toinen taas ei halua lapsia.
Se on pienestä kiinni. Jossain kuitenkin on se jolle nämä eivät ole este. Hänet on vain löydettävä. Paitsi tietysti se että moni näistä valittajista ei haluakaan löytää sitä yhtä, vaan he haluavat löytää mahdollisimman monia panoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahahahaaa. Yli-ikäinen ukko meni Tinderiin ja kuvitteli että voi napin painalluksella tilata nuoremman ja kauniimman naisen treffeille ja petiin. Sitten itketään oikein lehteen asti pettyneenä kun naisia ei tulvinutkaan keskinkertaisen sedän kotiovelle minimivaivalla :D Nää on niin nähty.
Saa sinne mennä vaikka ois 90
Öh... mikä hemmetin YLI-IKÄINEN? Kuten sanottua, Tinderissä saa olla vaikka 90-vuotias. Tinder kyllä v...ttaa minua pelkkänä sanana. Toivoisin kovasti, että tulisi joku uusi deittisovellus asap... sellainen, jossa esittely tulisi ensin ja vasta sen jälkeen kuva/video. Jos joku k
Öööö 😂😂 mitä hemmetin naista?! Olen ihan hetero, idiootti. Enkä ole ikinä sanonut olevani tavallisen näköinen.
Eronnut mies, joka ei tiedä haluaako lyhyttä vai pitkää suhdetta, mutta jotain lohduttajaa pitäis sydänsuruun saada. Ei houkuttele.
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköinen mies tarkalleen kelpaa seksisuhteeseen? Tummat hiukset, täydellinen hiusraja, pituutta yli 183 cm, selkeästi piirtyvät lihakset...?
Kaikilla tietysti omat kriteerinsä. Itse en kostu tai laukea miehen ulkonäön katselusta, joten kemia ja toimiva flirtti ovat ne olennaiset asiat, sekä seksuaalinen yhteensopivuus. Eli samansuuntaiset mieltymykset ja fetissit. Jos ollaan näissä eri linjoilla, en edes harkitse, koska mikään peruspano ilman mitään kiinnostavampaa ei ole vaivan arvoinen. Jos haluan pelkän nopean tyydytyksen, on sooloseksi siihen parempi. Toisen kanssa sitten harrastan sellaisia juttuja, mitä ei yksin voi.
Haluaisin sanoa miehille, että kaikki naiset ovat yksilöitä ja erilaisista miehistä.
Osa naisista on rahan perässä, osa ei.
Sinun täytyy vain löytää sopiva ja sen löytämiseen voi joutua näkemään vaivaa.
Kaikki naiset eivät ole tinderissä.
Mene siis vaikka toisen kaupungin hotelliin yöksi ja illalla baareihin ja terasseille katsomaan millaisia naisia on toisessa kaupungissa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sanoa miehille, että kaikki naiset ovat yksilöitä ja erilaisista miehistä.
Osa naisista on rahan perässä, osa ei.
Sinun täytyy vain löytää sopiva ja sen löytämiseen voi joutua näkemään vaivaa.
Kaikki naiset eivät ole tinderissä.
Mene siis vaikka toisen kaupungin hotelliin yöksi ja illalla baareihin ja terasseille katsomaan millaisia naisia on toisessa kaupungissa.
Siis naiset tykkäävät erilaisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Eronnut mies, joka ei tiedä haluaako lyhyttä vai pitkää suhdetta, mutta jotain lohduttajaa pitäis sydänsuruun saada. Ei houkuttele.
Tästä tuo deittivalmentaja olis voinut sanoa suoremminkin. Vaikka tulivathan ne neuvot sieltä, että pitää tietää mitä hakee.
"Jos olet itse vain tavallisen näköinen, et voi vaatia kivannäköistä naista."
Tähän tosiaan kommentoin äsken. Mitä hel-vetin naista minä heteronainen olen vaatinut itselleni?!?!? 😂😂 Enkä ole ikinä sanonut olevani tavallisen näköinen🙄 mistä helvetistä revitte noita juttujanne aina????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naiset sanovat tässä ketjussa suoraan ettei tavallisen näköinen riitä, vaan pitää olla erityisen komea. Tavallisen näköinen on siis peruskomea, raamikas ja sporttinen.
Eli naistenkin perustaso on varmaan sitten peruskaunis, kurvikas ja sporttinen?
Suurin osa on kyllä sanonut ettei vika ole tuon Joonaksen ulkonäössä.
Jos ihan tosissasi väität että 175 cm on suurimmalle osalle naisista tarpeeksi mitta miehelle, niin en kyllä ota todesta mitään sanomaasi.
Tai varsinkin silloin jos voi valita 175 cm miehen ja 185 cm miehen välillä. Eiköhän silloin itse kukin ottaisi sen 185 cm miehen. En tiedä, onko saivartelua silloin sanoa että vika ei ole Joonaksen ulkonäössä vaan siinä että parempiakin miehiä on tarjolla.
Jos naiselle ykköskriteeri on pituus, ja haluaa "mahdollisimman pitkän" miehen, silloin varmaan tuo 185cm on ehdoton valinta. Useimmiten kuitenkin jopa pituutta toivovilla on lukuisia muitakin toiveita, ja tällöin yleensä ei yksittäinen toive jyrää niitä kaikkia muita. Iso osa haluaa kyllä itseään pitemmän miehen, mutta jopa tuo 175cm pitkä mies on pitempi kuin iso osa naisista. Yleensä toiveissa on lukuisia henkiseen puoleen, seksiin ja ulkonäköön liittyviä toiveita, jolloin tuo pituus on vain yksi asia lukuisien muiden joukossa. Kokonaisuus ratkaisee.
Henkilökohtaisesti minusta ihannepituus olisi juuri 175-180, että sikäli. Tosin minulle pituus ei ole mikään kriteeri, koska on niin paljon tärkeämpiä toiveita, ja jopa persoonan ja seksuaalisuuden osalta etsin kumppania jo vähemmistöstä - naurattaa aina nämä pituusvalitukset, koska vaikka olen keskimääräistä naista vähän pitempi (168cm), olisi minun erittäin helppo löytää itseäni pitempi mies. En siis pidä tuota toivetta mitenkään vaikeana "toteuttaa". Mutta sen sijaan ne muut toiveet! Että löytyisi ihminen, jonka kanssa persoonat sopisivat yksiin, sovittaisiin yhteen seksuaalisesti, jonka ulkonäkö olisi sopivassa määrän vähän boheemi, samankaltainen elämäntyyli ja arvomaailma.... TÄMÄ tuntuu olevan kuin yksisarvinen, jota etsin.
Vierailija kirjoitti:
Täältäkin voi lukea kuinka miehet usein syyttävät rahaa ja ulkonäköään, hiusrajaa tms. naisettomuudestaan. Oikea syyhän voi olla ihan missä vain siinä olemuksessa, jutuissa, tyylissä, siinä mitä hakee (ne nuoremmat, instabeibet) jne.
Ei tarvitse kuin katsoa sitä "Kolmiodraamaa". Useissa miehissä on jokin luotaantyöntävä asia, eikä se sinällään ole pärstäkään täysin, saati kroppa. Helposti nuo asiat tulevat jutellessakin esille, saati vaikka someprofiilia katsomalla, kuten se että arvelee olevansa nuorempien naisten "tasolla".
Joku on käytökseltään ahdistava, joku, vaikkei kasvoiltaan ole minunkaan mieleeni, on niin herttaisen oloinen että oksat pois, mutta tyyli kertoo siitä ihmisryhmästä joka nostaa punaiset liput. Niin ja liikaa lapsia.
Toinen taas ei halua lapsia.
Se on pienestä kiinni. Jossain kuitenkin on se jolle nämä eivät ole este. Hänet on vain löydettävä. Paitsi tietysti se että moni nä
Tämä on varsin järkevä mielipide. Ei se nyt mistään hiusrajasta tai lihaksista ole kiinni. Kun on elänyt puolen vuosisataa on tullut nähtyä kaikenlaista. Tuttavapiirissä on lyhyitä ja todella pitkiä, kaikilla on puoliso. Samoin on vähän pyylevää tai todella tiukassa kunnossa olevaa yllättäen kaikilla on puoliso. On ollut jo kauan. määrittävin tekijä on luonne ja karisma. Loppupeleissä arvojen ja tavoitteiden on sovittava yhteen. Vaikka kuinka olisi sama "taso" mutta nuo ei kohtaa, niin mitään ei tapahdu!
Nähty on se hevosrumba ja ei koskaan enää. Viisaita päätöksiä miehiltä.