HS: Nelikymppinen Joonas meni Tinderiin ja pettyi - psykologin vinkit
Kommentit (1250)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahahahaaa. Yli-ikäinen ukko meni Tinderiin ja kuvitteli että voi napin painalluksella tilata nuoremman ja kauniimman naisen treffeille ja petiin. Sitten itketään oikein lehteen asti pettyneenä kun naisia ei tulvinutkaan keskinkertaisen sedän kotiovelle minimivaivalla :D Nää on niin nähty.
Saa sinne mennä vaikka ois 90
Öh... mikä hemmetin YLI-IKÄINEN? Kuten sanottua, Tinderissä saa olla vaikka 90-vuotias. Tinder kyllä v...ttaa minua pelkkänä sanana. Toivoisin kovasti, että tulisi joku uusi deittisovellus asap... sellainen, jossa esittely tulisi ensin ja vasta sen jälkeen kuva/video. Jos joku keksii tällaisen niin muistakaa, että se oli minun ideani ensin.
Olen niin kyllästynyt Tinde
"Mielestäni on maailman tavallisinta, että on normaali kroppa, hyvä hygienia, kiva tyyli (että vaatteet ovat oikeaa kokoa ja sopivat yhteen) ja kiva naama. Mitä ihmeen "keskivertoa parempaa" tuossa on? -sama"
Mielestäni on maailman tavallisinta, että on normaali kroppa (lue : urheilullinen), hyvä hygienia, kiva naama ja hyvä perse.
...kuitenkin vain vähemmistö naisista täyttää nämä tavallistakin tavallisemmat kriteerit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan siellä on teksteissä se perus "haluan sporttisen (eli alusvaatemallin näköisen) naisen (joka ei ole w o k e)." Tuolla ehdolla saat haluta loppuikäsi, yksin.
Usealle miehelle riittää, että nainen on normaalipainoinen, ei ole woke eikä tatuoitu.
Onpa hurjat vaatimukset tosiaan.
Mä en tunne yhtään naista, joka ei olisi ainakin jossain määrin woke.
Miksi nainen haluaisi miehen, joka vastustaa ihmisoikeuksia? Empatiakyvyttömän ja kovasydämisen ihmisen?
No ehkä joku, mutta itse en tosiaan tällaisia tunne.
Itse olen nainen mutta en nää itseäni "wokena" vaikka ihmisoikeuksien puolella olenkin. Woke on minulle negatiivinen ter
Ja miksi ihmeessä keksityn piirroshahmon pitäisi olla ikuisesti samanlainen?
Vierailija kirjoitti:
En tarkoita mitään hillittömiä tankkeja; heille on omat sivustonsa. Esim. sellaisia, joilla bmi on 26. Eli 168-senttinen nainen painaa 73 kiloa. Tällasia on suurin osa nelkyt plus-ikäisistä naisista.
Oletetaan, että kuusi kymmenestä nelkytvuotiaasta ja sitä vanhemmasta naisesta on ylipainoinen. Eli swaippaat vasemmalle nuo kuusi, jäljelle jää neljä.
Näistä neljästä kaksi haluaa lapsia, ei käy.
Jää kaksi, joista kumpikaan ei ole sinusta kiinnostunut.
Käteen jää musta-pekka (lue: oma muna).
Jos laajennat horisonttiasi näihin muutaman lisäkilon kanssa kamppaileviin daameihin, saatat löytää heistä ihan kivaa seuraa.
Otetaan esikuvaksi nykyisen hallituksen naisministerit. Heistä vain kolme on normaalipainoisia. En sano nimiä, mutta näkeehän sen. Lopuilla on "vähän, mistä kiinni ottaa".
Ja samanaikaisesti naisten mielestä hyvässä asemassa oleva, koulutettu, hoikka ja sporttinen mies on tavallistakin tavallisempaa minimitasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahahahaaa. Yli-ikäinen ukko meni Tinderiin ja kuvitteli että voi napin painalluksella tilata nuoremman ja kauniimman naisen treffeille ja petiin. Sitten itketään oikein lehteen asti pettyneenä kun naisia ei tulvinutkaan keskinkertaisen sedän kotiovelle minimivaivalla :D Nää on niin nähty.
Saa sinne mennä vaikka ois 90
Öh... mikä hemmetin YLI-IKÄINEN? Kuten sanottua, Tinderissä saa olla vaikka 90-vuotias. Tinder kyllä v...ttaa minua pelkkänä sanana. Toivoisin kovasti, että tulisi joku uusi deittisovellus asap... sellainen, jossa esittely tulisi ensin ja vasta sen jälkeen kuva/video. Jos joku keksii tällaisen niin muistakaa, että se oli minun
Jos olet itse vain tavallisen näköinen, et voi vaatia kivannäköistä naista.
Eli naiset sanovat tässä ketjussa suoraan ettei tavallisen näköinen riitä, vaan pitää olla erityisen komea. Tavallisen näköinen on siis peruskomea, raamikas ja sporttinen.
Eli naistenkin perustaso on varmaan sitten peruskaunis, kurvikas ja sporttinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naisella on aina varaa laittaa mahdolliselle puolisolle vaatimuksia. Jokaisen naisen pitää ymmärtää, että parempi yksin, kuin huonon tai väärän miehen kanssa. Hänellä on oikeasti suorastaan velvollisuus itseään kohtaan olla nirso. Varsinkin jos hänellä on lapsia ja varsinkin, jos on vähänkin vaaraa, että häntä katsotaan alaspäin, koska hän ei ole muka tarpeeksi kaunis tai nuori."
Sinulla on selvästi trauma omasta ulkonäöstä ja iästä. Oisko terapia mitään?
Iso osa naisista käy kyllä terapiassa. Pikemminkin miesten pitäisi ottaa naisia kii.
Onko siitä terapiasta oikeasti mitään hyöytyä? Tämä ei ole provo, kysyn vilpittömästi.
Joillekin on, joillekin ei. Riippuu terapeutin ammattitaidosta ja myös asiakkaan ja terapeutin välisestä henkilökemiasta, ja jollain tavalla myös itsestä. Itse koin saavani apua, tosin olisi pitänyt vielä jatkaa mutta kela ei korvaa kolmea vuotta enempää.
Vierailija kirjoitti:
Eli naiset sanovat tässä ketjussa suoraan ettei tavallisen näköinen riitä, vaan pitää olla erityisen komea. Tavallisen näköinen on siis peruskomea, raamikas ja sporttinen.
Suurin osa on kyllä sanonut ettei vika ole tuon Joonaksen ulkonäössä.
Tällä alueella asuu vaikka kuinka monta Joonaksen näköistä miestä joilla on vähän nuorempi (mies 40+ / nainen 30+), kaunis ja timmi nainen. Itse asiassa, tyypillisin pari täällä lenkkeilemässä on sellainen.
Papukaijamerkki sille, joka arvaa mitä niillä miehillä on? Ja ei, vastaus ei ole iso penis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa on sanonut, että Joonas hukkuu ulkonäkönsä puolesta massaan.
Eli onko naisissakin peruskaunis, kurvikas ja sporttinen hyväpalkkainen asiantuntija perusmassaa jonka pitäsi tyytyä vähän mahakkaaseen sohvaperunaduunariin?
Vierailija kirjoitti:
Tällä alueella asuu vaikka kuinka monta Joonaksen näköistä miestä joilla on vähän nuorempi (mies 40+ / nainen 30+), kaunis ja timmi nainen. Itse asiassa, tyypillisin pari täällä lenkkeilemässä on sellainen.
Papukaijamerkki sille, joka arvaa mitä niillä miehillä on? Ja ei, vastaus ei ole iso penis.
Mistä tiedät, minkäkokoinen penis noilla sporttisen pariskunnan miehillä on? Veikkaan, että ensimmäinen numero on kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy voi olla siinä, että Joonas swaippailee liian kauniita naisia.
Siirtyisi tavallisemman näköisiin, niin alkaisi tulla vientiä.
Suurin osa naisista on ihan tavallisen näköisiä. Yli nelikymppiset ovat usein hieman ylipainoisiakin. Eli jos ei swaippaa kuin trikoissa ja topeissa pilatesta harrastavia fitness-kottaraisia, niin ei tule matcheja.
Jos hän hakee ikäistään seuraa eikä halua lisää lapsia, niin häntä eivät huoli nelikymppiset, joilla biologinen kello huutaa, eikä toisaalta myöskään vapaaehtoisesti lapsettomat, jotka eivät tahdo äitipuoleksi.
Ongelma on siis se, että lapselliset, nelikymppiset naiset ovat Joonaksen mielestä liian rumia ja hän itse ei kiinnostu heistä.
En ymmärrä miksi kukaan haluaisi ylipainoista naista tapailla? Tai ehkä jos ei
Onko 72% suomalaisista miehistä oikeasti ylipainoisia? Tuo kuulostaa kyllä todella isolta luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet käyttää tinderiä, kun se ei toimi?
Facebookissa on paljon sinkkuryhmiä, joissa voi keskustella toisten kanssa julkisesti, järjestetään tapahtumia ja voi lähestyä yksityisviestelläkin. Niissä saa heti kontaktia, jos vaan haluaa. Näissä ryhmissä on enemmän naisia.
Lehdissä on ollut naisten kokemuksia näistä, siellä viisikymppiset miehet vonkaa kolmikymppisiä ja ohittaa itsensä ikäiset.
Minkäs teet, kun miehet vaan vanhenee eri tavalla kuin naiset ja viisikymppinen nainen on vaan auttamattomasti liian vanha. Luonto on tällainen, ei mahda mitään.
Eipä tuolla kaupungilla niin kovin paljoa hyvännäköisiä viiskymppisiä miehiä näy. Valtaosalla vatsaa ja harva tukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli onko naisissakin peruskaunis, kurvikas ja sporttinen hyväpalkkainen asiantuntija perusmassaa jonka pitäsi tyytyä vähän mahakkaaseen sohvaperunaduunariin?
No mulle tuo kelpaisi ulkonäön puolesta mutta en sanoisi peruskomeaksi vaan ihan kivan näköiseksi. Ei myöskään oo mikään erityisen raamikas vrt kurvikas.
Joonas: jos luet tätä, älä ota itseesi.
Olet komea mies, (savolainen sanoisi, että ihmisen näköinen) ei ne kriitikotkaan mitään jumalattaria ole.
Nelikymppiset vuoroviikko-vanhemmat eivät ehdi harrastaa viittä eri urheilulajia ja heidän täytyy laskea, riittääkö rahat muksujen Lintsi-reissuun tänä kesänä.
Jos etsit ikäistäsi normaalipainoista perijätärtä, joka kuitenkin käy töissä, harrastaa monipuolisesti liikuntaa monta kertaa viikossa, on "katseenkestävä", ei tiedä, haluaako suhteen vai sutinaa, remontoi vapaa-ajallaan mökkiä saaressa ja on sukeltanut kaikissa maailman seitsemässä meressä, saat hakea kauan.
Kanantukkaperseinen koulunkäynninohjaaja, jolla ei ole varaa yksityiseen hammaslääkäriin ja jonka asumistukea juuri leikattiin, saattaisi rakastua juuri sinuun tulenpalavasti, mutta ei uskalla swaipata.
Tässä huomaa juuri sen, miten iso ero huonoilla kuvilla ja tekstillä on. Hänen vanhat kuvat ei kiinnostaneet yhtään, sain hänestä tylsän ja vakavamielisen pukumiehen mielikuvan. Ei oikein kertonut itsestäänkään mitään, miksi olisin kiinnostunut. Uudet kuvat ja tekstit oli kuin eri ihmisen profiilista.
Panostakaa profiiliin! Ja swaipatkaa muitakin kuin parikymppisiä, jos itse olette jo keski-ikäisiä miehiä toisella kierroksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan siellä on teksteissä se perus "haluan sporttisen (eli alusvaatemallin näköisen) naisen (joka ei ole w o k e)." Tuolla ehdolla saat haluta loppuikäsi, yksin.
Usealle miehelle riittää, että nainen on normaalipainoinen, ei ole woke eikä tatuoitu.
Onpa hurjat vaatimukset tosiaan.
Mä en tunne yhtään naista, joka ei olisi ainakin jossain määrin woke.
Miksi nainen haluaisi miehen, joka vastustaa ihmisoikeuksia? Empatiakyvyttömän ja kovasydämisen ihmisen?
No ehkä joku, mutta itse en tosiaan tällaisia tunne.
Itse olen nainen mutta en nää itseäni "wokena" vaikka ihmisoikeuksie
844: miksi ei? Sehän on alkuperäisen taiteilijan ja hahmon luojan näkemys. Ehkä Sinuhe tai John Coffey tai vaikka dr King voisi olla jossain (uudelleen) filmatisoinnissa valkoihoinen?
Ettekö te miehet oikeasti kaipaa hellyyttä, kosketusta, läheisyyttä, sitä että joku kysyy työpäivän jälkeen kotiin tullessasi miten päivä meni? Eikö sinulla ole kaipuuta toista ihmistä kohtaan? Ehkä en vaan ymmärrä miehiä. Miten elämään voi saada riittävää tyydytystä jostain harrastuksesta ja suorittamisesta.
Ilman muuta kaipaisi, jos sellaisesta olisi saanut kokemusta nuorempana. Enää on turha haaveilla moisesta.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet käyttää tinderiä, kun se ei toimi?
Facebookissa on paljon sinkkuryhmiä, joissa voi keskustella toisten kanssa julkisesti, järjestetään tapahtumia ja voi lähestyä yksityisviestelläkin. Niissä saa heti kontaktia, jos vaan haluaa. Näissä ryhmissä on enemmän naisia.
Lehdissä on ollut naisten kokemuksia näistä, siellä viisikymppiset miehet vonkaa kolmikymppisiä ja ohittaa itsensä ikäiset.
Minkäs teet, kun miehet vaan vanhenee eri tavalla kuin naiset ja viisikymppinen nainen on vaan auttamattomasti liian vanha. Luonto on tällainen, ei mahda mitään.
Eipä tuolla kaupungilla niin kovin paljoa hyvännäköisiä viiskymppisiä miehiä näy. Valtaosalla vatsaa ja harva tukka.
Eli täydellinen hiusraja on se juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Joonaksen ulkonäössä ei ole mitään vikaa" ja "Joonas hukkuu ulkonäkönsä puolesta massaan" - eihän nuo ole mitenkään toisiaan poissulkevia. Sinun ajatuksenjuoksu on kieltämättä erikoinen.
Niin se vissiin menee että keski-ikäiset miehet tuppaa menettämään realismin ja hakee itseä 10-20 v nuorempia parisuhteeseen tai sitten saman verran vanhempia sänkyyn. On toki poikkeuksia mutta tätä kuulee paljon.