HS: Nelikymppinen Joonas meni Tinderiin ja pettyi - psykologin vinkit
Kommentit (1250)
Oi voi, ihmiset haluavat puolison, joka on töissä.
Monen parisuhde joutuu koetukselle, kun tulee paikallinen sopiminen ja irtisanomissuojan heikentäminen.
Miten on, kuinka hyvin asuntovelkaiset pärjäävät palkan alennus kisoissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla miehillä on vaikeaa tinderissä jos ei näytä tältä:
https://media.allure.com/photos/58f8e098f2de1c5c7e902733/1:1/w_2020,h_2…
Aww, lassukalla on alemmuuskompleksi.
Tässä taas hyvä esimerkki miten kaksinaamaisia tämän palstan naiset ovat. Sitten, kun joku rumempi nainen on täällä valittelemassa, että miehet haluavat vain malleja niin täällä peukutetaan ylös ja haukutaan miehiä.
Sinun ei tarvitse alentua palstan naisten tasolle, näytä parempaa esimerkkiä.
"Irtisanominen on kohta todella helppoa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli naiset sanovat tässä ketjussa suoraan ettei tavallisen näköinen riitä, vaan pitää olla erityisen komea. Tavallisen näköinen on siis peruskomea, raamikas ja sporttinen.
Eli naistenkin perustaso on varmaan sitten peruskaunis, kurvikas ja sporttinen?
Suurin osa on kyllä sanonut ettei vika ole tuon Joonaksen ulkonäössä.
Jos ihan tosissasi väität että 175 cm on suurimmalle osalle naisista tarpeeksi mitta miehelle, niin en kyllä ota todesta mitään sanomaasi.
Tai varsinkin silloin jos voi valita 175 cm miehen ja 185 cm miehen välillä. Eiköhän silloin itse kukin ottaisi sen 185 cm miehen. En tiedä, onko saivartelua silloin sanoa että vika ei ole Joonaksen ulkonäössä vaan siinä että parempiakin miehiä on tarjolla.
Täällä ilmoittautuu nainen, joka ottaisi ilman muuta 175 cm tai lyhyemmänkin miehen (ihannoin +-5cm pituuseroja) mieluummin, _jos_ muut vetovoimatekijät olisivat samaa luokkaa.
Älkää aina yleistäkö! "Kaikkien" tilalle voi kirjoittaa "valtaosa" tms.
Teidät saa kohta irtisanoa helposti ettekä sossupummina kelpaa kenellekään.
Vaimo ottaa avioeron.
Se on sillä tavalla,että hyvät miehet saa hyviä naisia. Enkä puhu nyt ulkonäöstä. Joten lakkaa valittamasta, ja ala olemaan hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ottaa avioeron.
Muut naiset ei halua miestä, jolla on ala-asteikäisiä tai pienempiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas hyvä esimerkki miten kaksinaamaisia tämän palstan naiset ovat. Sitten, kun joku rumempi nainen on täällä valittelemassa, että miehet haluavat vain malleja niin täällä peukutetaan ylös ja haukutaan miehiä.
Siinä ei ole mitään väärää, että hakee omaa silmää miellyttävää seuraa jos oma ulkonäkö riittää siihen. Ero (palsta)miesten ja naisten välillä on se, että naiset tiedostavat miten hyvännäköiseen mieheen itsellä on mahkuja. Miehet jahtaavat kymppejä silloinkin, kun heillä itsellään on kakkosen naama, kolmosen kroppa ja ykkösen persoonallisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ottaa avioeron.
Kiukuttelevia lapsia. Yök.
Ei haluta viettää sellasia viikonloppuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ottaa avioeron.
Miesten kannattaa siis huolehtia siitä alkuperäisestä avioliitostaan ja pitää kiinni ydinperheestä.
Vierailija kirjoitti:
Asiantuntija onnistui poistamaan kuvista persoonan ja laittamaan tilalle geneerisiä ammattikuvaajan kuvia. BOSS-teksti paidassa olisi itselle iso miinus, koska miltään huumorikuvalta se ei vaikuta. Vaelluskuvat tunturissa olisivat saaneet tykkäyksen, mutta niitä ei väitetystä vaellusharrastuksesta huolimatta esitellä.
Samaa mieltä. Uudet kuvat näyttävät jonkun konsulttifirman markkinointikuvilta, tulee epäaito fiilis. Vanhoista kuvista pari olisi voinut korvata jollain hymyilykuvalla, ja sitten kun tekstiä olisi muokannut, olisi ilmoitus tullut paremmaksi. Suurin ongelma on silti se, että henkilö haki lähinnä viihdykettä lapsivapaille viikoille ja antoi myös ymmärtää, että hakee vain jotain kevyttä hupia ja urheilukaveria. Ehkä vielä ei ole oikea aika etsiä kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ottaa avioeron.
Miesten kannattaa siis huolehtia siitä alkuperäisestä avioliitostaan ja pitää kiinni ydinperheestä.
Kohta voi irtisanoa helposti. Vaimo ottaa avioeron.
Työtön mies ei kelpaa enää naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ottaa avioeron.
Kohta voi irtisanoa helposti. Vaimo ottaa avioeron.
Työtön mies ei kelpaa enää naisille.
Palstalla haukutaan työttömiä naisia hönöiksi.
Rakennusalalta tulee koko ajan työttömiä miehiä mitään, ette kelpaa kenellekään kohta. Teiltä loppuu tietyssa kohtaa ansiosidonnaiset. Valoa ei ole näkyvissä.
Rakennusalalla ei näy valoa ja sieltä jää koko ajan miehiä työttömäksi.
Ansiosidonnaista saa vain puolitoista vuotta.
Hallitus lupasi varmat työpaikat rajavartiolaitokselle, poliiseille, vanginvartioille, armeijalla.
Eli on otettava mies noista ammateista.
Hallitus leikkasi muutenkin ansiosidonnaiset surkeaksi ja sovitellut päivärahat.
Vierailija kirjoitti:
"No ei se tasokkuus nyt kovin abstrakti käsite ole. Vai etkö osaa sanoa kumpi on tasokkaampi: pitkäaikaistyötön, Janne Katajan näköinen, köyhä, 45 v mies vai (nuoren) Brad Pittin näköinen 35 v lääkäri?"
Niin, tasot ja tasot. Itse pidän Katajaa ihan söpönä, ja hauskan oloinen on. Se turn off hänen kaltaisessaan olisi se ruoan suhteen kranttuilu. Ei vaan pysty. Työttömiä ja eläkeläisiä olen tapaillutkin, koska ovat siinä samassa ryhmässä kuin itsekin.
Brad taas minusta on aina ollut ruma. Ei, ei ja ei kiinnostaisi. Niin ja lääkäri olisi poissa laskuista, nehän on tietoisia tasostaan ja toinen on että minua inhottaa ammatit joissa joutuu tekemisiin eritteiden ja sairaiden ihmisten kanssa jne.
Nyt on ihan pakko tarttua, koska itse täysin samaa mieltä! Sian silmät ja outo töpselinenä joka on kuin olisi vino. Rokonarpinen iho ja liimaiset hiukset.
Yläkroppa on tosin ollut aika-ajoin kovassa tikissä, siitä plussaa, jos sellaisesta tykkää.
Jotenkin tuntuu, että vetoaa sellaisiin naisiin, joita viehättää pikku-gangstat. Samat varmaan tykkää uudesta Bondistakin. Mulle taas maistuisi paremmin Sir Connery.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei ole mitään väärää, että hakee omaa silmää miellyttävää seuraa jos oma ulkonäkö riittää siihen. Ero (palsta)miesten ja naisten välillä o
Tinder-naiset eivät selvästikään tunnista sitä minkä tasoiseen mieheen heillä on mahkuja.
Naiset eivöt vieläkään ole sisäistäneet sitä, mitä eroa on:
- matchilla
- flirtillä
- treffeillä
- seksillä
- monogaamisella parisuhteella
Tuo jälkimmäinen on se, mihin ei voi valkata sitä itseään tasokkaampaa miestä.
Tässä on hyvä esimerkki miksi on turha kysyä täälä palstalla mitään useiden naisten mieltymyksistä.
Mies: Jos ihan tosissasi väität että 175 cm on suurimmalle osalle naisista tarpeeksi mitta miehelle, niin en kyllä ota todesta mitään sanomaasi.
Nainen: Täällä ilmoittautuu nainen, joka ottaisi ilman muuta 175 cm tai lyhyemmänkin miehen (ihannoin +-5cm pituuseroja) mieluummin, _jos_ muut vetovoimatekijät olisivat samaa luokkaa. Älkää aina yleistäkö! "Kaikkien" tilalle voi kirjoittaa "valtaosa" tms.
Käännös miehille: 175cm kelpaa kyllä, mutta muita kriteerejä on noin 40 ja ne ovat huomattavasti korkeammalla kuin esimerkiksi 185cm kohdalla. Sinulle vastataan myös huomattavasti herkemmin tunteella kuin järjellä, kuten tässäkin tapauksessa mies kirjoittaa "suurimmalle osalle" ja saa vastaukseksi "älkää aina yleistäkö" - Aiheutit siis tunnereaktion tekstilläsi, joka oli ihan oikein kirjoitettu, mutta lukija luki vain mitä hän halusi lukea. Olet siis väärässä, koska aiheutit negatiivisen tunnereaktion. Kun rastitat kaikki 40 kriteeriä, vastaus on "hihihii no en oikeesti".
Sama toimii tietysti toisinkinpäin, kaunis nainen pääsee keskusteluissa helpommalla. Viimeistään alapeukkujen määrästä tiedät, että olen oikeassa. Naiset suuttuvat totuuksista, miehet valheista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No ei se tasokkuus nyt kovin abstrakti käsite ole. Vai etkö osaa sanoa kumpi on tasokkaampi: pitkäaikaistyötön, Janne Katajan näköinen, köyhä, 45 v mies vai (nuoren) Brad Pittin näköinen 35 v lääkäri?"
Niin, tasot ja tasot. Itse pidän Katajaa ihan söpönä, ja hauskan oloinen on. Se turn off hänen kaltaisessaan olisi se ruoan suhteen kranttuilu. Ei vaan pysty. Työttömiä ja eläkeläisiä olen tapaillutkin, koska ovat siinä samassa ryhmässä kuin itsekin.
Brad taas minusta on aina ollut ruma. Ei, ei ja ei kiinnostaisi. Niin ja lääkäri olisi poissa laskuista, nehän on tietoisia tasostaan ja toinen on että minua inhottaa ammatit joissa joutuu tekemisiin eritteiden ja sairaiden ihmisten kanssa jne.
Nyt on ihan pakko tarttua, koska itse täysin samaa mieltä! Sian silmät ja outo töpselinenä joka on kuin olisi vino. Rokonarpinen iho ja liimaiset hiukset.
<
Tässä hyvä esimerkki "makuasioista".
"Makuasiat" rajoittuvat universaalisti komeisiin miehiin. Yhtä miellyttää Brad Pitt, toista Sean Connery.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ihan pakko tarttua, koska itse täysin samaa mieltä! Sian silmät ja outo töpselinenä joka on kuin olisi v
""Makuasiat" rajoittuvat universaalisti komeisiin miehiin. Yhtä miellyttää Brad Pitt, toista Sean Connery."
Voi hyvänen aika! En nyt tullut maininneeksi ihan kaikkia maailman miehiä kommentissani!
Intä intä, kuitenkin minun mieheni on komea minun mielestäni, ei mikään "universaalisesti" komea. Ja jotenkin onnistui nappaamaan naisen, jolle silloin nuorempana suositeltiin missikisoja (162 cm pitkä ja korkeakoulutettu joten.. tuskin sentään).
Alkaa tuntua, että monella naisten suosion pahin este on epämiellyttävä persoona ja ulosanti..
Hönö valtasi tämänkin ketjun. Pietarin paskatrolli.