HS: Nelikymppinen Joonas meni Tinderiin ja pettyi - psykologin vinkit
Kommentit (1250)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kampaaja-Jonilla ole laatunaista, naisensa on eronnut pienen lapsen äiti
No huonompi se olisi jos tuohon ikään mennessä olisi ollut ikisinkku ja lapseton.
Lisäksi Sanna on missin ulkonäöllä varustettu huippuduuneja tekevä kuuluisa miljonääri. Ei sen laadukkaampaa ole.
Feministi ja sosialisti, elä nyt viitsi.
Ei tosiaan sovi peräkammarin kouluttamattomalle ja syrjäytyneelle naisia vihaavalle persusedälle, joka on omasta mielestään "tasokas".
Puhuu hitaasta etenemisestä, kun ei ole edellinen suhde käsitelty. Ei tiedä haluaako ptikää vai lyhyttä. Profiilissa kaverillinen, ei flirttaileva viba.
Naiset, joilla on elämänhallinta priimaa (ulkonäkö, ura, sujuva vuoroviikkoinen lapsiperhearki), eivät kiinnostu elämässään vähän hukassa olevasta miehestä, joka ei tiedä mitä tahtoo.
Naiset, joilla pakka ei ole niin hyvin kasassa, mutta jotka voisivat olla kiinnostuneita, eivät svaippaa oikealle, koska olettavat, että eivät ole riittävän tasokkaita miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Puhuu hitaasta etenemisestä, kun ei ole edellinen suhde käsitelty. Ei tiedä haluaako ptikää vai lyhyttä. Profiilissa kaverillinen, ei flirttaileva viba.
Naiset, joilla on elämänhallinta priimaa (ulkonäkö, ura, sujuva vuoroviikkoinen lapsiperhearki), eivät kiinnostu elämässään vähän hukassa olevasta miehestä, joka ei tiedä mitä tahtoo.
Naiset, joilla pakka ei ole niin hyvin kasassa, mutta jotka voisivat olla kiinnostuneita, eivät svaippaa oikealle, koska olettavat, että eivät ole riittävän tasokkaita miehelle.
Jos puolen vuoden sisällä liittyy Tinderiin, ei tosiaankaan ole pitänyt mitään kunnollista edellisen suhteen käsittelytaukoa parisuhteista, vaan haluaa uutta putkeen heti, kun asunto, ositus, ero ja tapaamis- sekä elatussopimukset on saatu hoidettua.
Vierailija kirjoitti:
Joonas: jos luet tätä, älä ota itseesi.
Olet komea mies, (savolainen sanoisi, että ihmisen näköinen) ei ne kriitikotkaan mitään jumalattaria ole.
Nelikymppiset vuoroviikko-vanhemmat eivät ehdi harrastaa viittä eri urheilulajia ja heidän täytyy laskea, riittääkö rahat muksujen Lintsi-reissuun tänä kesänä.
Jos etsit ikäistäsi normaalipainoista perijätärtä, joka kuitenkin käy töissä, harrastaa monipuolisesti liikuntaa monta kertaa viikossa, on "katseenkestävä", ei tiedä, haluaako suhteen vai sutinaa, remontoi vapaa-ajallaan mökkiä saaressa ja on sukeltanut kaikissa maailman seitsemässä meressä, saat hakea kauan.
Kanantukkaperseinen koulunkäynninohjaaja, jolla ei ole varaa yksityiseen hammaslääkäriin ja jonka asumistukea juuri leikattiin, saattaisi rakastua juuri sinuun tulenpalavasti, mutta ei uskalla swaipata.
Tämähän se. Itse pienituloisena osa-aikatyöllisenä kroonisesti sairaana ei tulis mieleenkään svaipata oikealle, vaikka oon normaalipainoinen ja akateeminen ja treffeillä meillä vois olla hauskaa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse 174 cm pitkä nainen ja minusta 185 cm pitkä mies on minulle liian pitkä. Tykkään, että silmät ovat suunnilleen samalla tasolla. En pidä itseni pituisia miehiä lyhyinä. Enkä usko olevani ainoa nainen, joka ajattelee noin.
Olen samanpituinen nainen, ja minulla on ollut samanpituisia ja itseäni huomattavasti lyhyempiä miehiä. Nyt viisikymppisenä sitten kohtasin sen 187 miehen, ja en tiedä onko sitten se pituus joka osaltaan kiihottaa. Mutta mies kai seisoo niin kumarassa ettei ne silmät nyt oikeastaan kovin eri tasolla ole. Mutta niin, jotenkin toivoisin löytäväni edelleenkin niitä vähän pidempiä miehiä. On kai se etu miehillekin että kykenen saamaan säväreitä.
Niinhän ne miehetkin valikoivat, ja valitettavasti minä olen kovin harvan mieleen, jonka voinee päätellä siitäkin ettei noita pitempiä ole tarjolla ollut. Olen jopa jotain päätä lyhyempää tapaillut, suhde loppui siihen että hän ei mitenkään ollut sitoutumassa, kun nähtävästi etsi parempaa/useita panoja/isoja tissejä/nuorempaa, vaikka olin 7v nuorempi, jne.
Eli minä jatkan sinkkuna lopun elämääni varmaan.
Miksi Joonas ei minua sytytä (N41): Profiilista puuttuu kokonaan flirtti ja pilke. Hän on kuin kaveri, vaikuttaa suoraan sanottuna tylsältä. Sitä ei lasketteluharrastus poista, vaikka selvästi harrastein on yritetty seikkailullisuutta korostaa.
Jos Joonas antaisi ymmärtää enemmän, voisin olla kiinnostunut lyhyestä jutusta. Mutta sihenkin profiili on liian tylsä. Hän ei ikään kuin tiedä, mitä haluaa viestiä, ja luottaa siihen että johtajuus on jokin taikasana. Ei se ole.
En tämänikäisenä todellakaan hakisi kaveria, minulla on ystäviä ja yksinkin viihdyn hienosti. Villiä seksiä Joonas ei lupaa. Sitten taas parisuhteeseen, no siihenkin kaivataan kemiaa.
Kaivataan sytytys!
Mikä sitten käy seksiseuraksi minulle naisena? Ei todellakaan mikään mallipoika tai selkeästi erottuvat lihakset. Vaan sellainen mies, jota haluaisin kokeilla, mutta josta tiedän ettei hän ole parisuheeseen käypä. Rokkimies, työmies, työtön hampuusi... jos heissä on vaan sellaista itsevarmaa tutinaa. Sellaisen voisin lyhyesti hook up, mutta se onkin kaikki sitten kemiapeliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältäkin voi lukea kuinka miehet usein syyttävät rahaa ja ulkonäköään, hiusrajaa tms. naisettomuudestaan. Oikea syyhän voi olla ihan missä vain siinä olemuksessa, jutuissa, tyylissä, siinä mitä hakee (ne nuoremmat, instabeibet) jne.
Ei tarvitse kuin katsoa sitä "Kolmiodraamaa". Useissa miehissä on jokin luotaantyöntävä asia, eikä se sinällään ole pärstäkään täysin, saati kroppa. Helposti nuo asiat tulevat jutellessakin esille, saati vaikka someprofiilia katsomalla, kuten se että arvelee olevansa nuorempien naisten "tasolla".
Joku on käytökseltään ahdistava, joku, vaikkei kasvoiltaan ole minunkaan mieleeni, on niin herttaisen oloinen että oksat pois, mutta tyyli kertoo siitä ihmisryhmästä joka nostaa punaiset liput. Niin ja liikaa lapsia.
Toinen taas ei halua lapsia.
Se on pienestä kiinni. Jossain kuitenkin on se jolle nämä eivät ole este. Hänet on v
Tinderissä luonne ja karisma eivät juurikaan näy. Kevyitä suhteita kun etsii, pitää tietää mitä tekee ja mitkä ovat ne omat valttikortit. Se on jännä kuinka tänne putkahtaa vähän väliä vanhempia naisia jotka unohtavat, että Joonas ei ole hakemassa vakavaa suhdetta, vaan jotain muuta. Joonas ei osaa tuoda esille niitä valttikorttejaan, siitä tässä on kysymys. N30
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tiivistetty. Yksikin ongelma tuossa elämänhallintaa koskevassa listassa on syy naiselle olla swaippaamatta. Kun vielä lisäksi tiedetään miesten ikärasismi...Tässä deittailussa on kyllä massiivinen kohtaanto-ongelma.
Irtisanomissuojan heikentäminen on tulossa.
Jos ette hyväksy työtöntä kumppania niin tiedoksi, että ei teitäkään kukaan irtisanomisen jälkeen hyväksy.
Vierailija kirjoitti:
Irtisanomissuojan heikentäminen on tulossa.
Jos ette hyväksy työtöntä kumppania niin tiedoksi, että ei teitäkään kukaan irtisanomisen jälkeen hyväksy.
Monella on vielä paljon velkaa, loppuelämä ulosotossa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla miehillä on vaikeaa tinderissä jos ei näytä tältä:
https://media.allure.com/photos/58f8e098f2de1c5c7e902733/1:1/w_2020,h_2…
Vähän turhan siro leuka, jota epävarmuuksissaan peittelee parralla.
"Paikallisen sopimisen uudistus etenee."
https://valtioneuvosto.fi/-//1410877/paikallisen-sopimisen-uudistus-ete…
Toi paikallinen sopiminen on hyvä, voi tarjoutua töihin alle tes-palkan.
Seuraavaksi käsitellään irtisanomissuojan heikentäminen ja se, että alle 50 hengen työpaikoilla ei ole enää takaisinottovelvoitetta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Joonas ei minua sytytä (N41): Profiilista puuttuu kokonaan flirtti ja pilke. Hän on kuin kaveri, vaikuttaa suoraan sanottuna tylsältä. Sitä ei lasketteluharrastus poista, vaikka selvästi harrastein on yritetty seikkailullisuutta korostaa.
Jos Joonas antaisi ymmärtää enemmän, voisin olla kiinnostunut lyhyestä jutusta. Mutta sihenkin profiili on liian tylsä. Hän ei ikään kuin tiedä, mitä haluaa viestiä, ja luottaa siihen että johtajuus on jokin taikasana. Ei se ole.
En tämänikäisenä todellakaan hakisi kaveria, minulla on ystäviä ja yksinkin viihdyn hienosti. Villiä seksiä Joonas ei lupaa. Sitten taas parisuhteeseen, no siihenkin kaivataan kemiaa.
Kaivataan sytytys!
Mikä sitten käy seksiseuraksi minulle naisena? Ei todellakaan mikään mallipoika tai selkeästi erottuvat lihakset. Vaan sellainen mies, jota haluaisin kokeilla, mutta josta tiedän ettei hän ole parisuheeseen käypä. Rokkimies, työmies, työtön
Kerro esimerkki, mitä on tinder-profiilissa oleva "flirtti ja pilke"
Voin naisena tarjoutua julkiselle toimistotöihin 1800 bruttopalkalla, vakituiset saa tällä hetkellä 2400 brutto.
Ei ole asuntovelkaa ja voin asua halvassa vuokra-asunnossa, tykkään vaatteista ja siksi haluan toimistotyön.
Kohta saa onneksi vakituisia irtisanoa helposti.
Minulla on tradenomin tutkinto ja tarjoudun julkiselle 1800 brutto palkalla, kun tuo paikallinen sopiminen ja irtisanomissuojan heikentäminen tulee voimaan.
Sorry miehet, jos vien jonkun miehen vaimolta työpaikan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tradenomin tutkinto ja tarjoudun julkiselle 1800 brutto palkalla, kun tuo paikallinen sopiminen ja irtisanomissuojan heikentäminen tulee voimaan.
Sorry miehet, jos vien jonkun miehen vaimolta työpaikan.
Toivotaan ettei julkisella työskentelevillä vakituisilla ole ihan hirveästi asuntovelkaa
Itsellä ei ole. Tykkään vaatteista ja haluan toimistotyön, missä saa pitää omia vaatteita.
Asiantuntija onnistui poistamaan kuvista persoonan ja laittamaan tilalle geneerisiä ammattikuvaajan kuvia. BOSS-teksti paidassa olisi itselle iso miinus, koska miltään huumorikuvalta se ei vaikuta. Vaelluskuvat tunturissa olisivat saaneet tykkäyksen, mutta niitä ei väitetystä vaellusharrastuksesta huolimatta esitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältäkin voi lukea kuinka miehet usein syyttävät rahaa ja ulkonäköään, hiusrajaa tms. naisettomuudestaan. Oikea syyhän voi olla ihan missä vain siinä olemuksessa, jutuissa, tyylissä, siinä mitä hakee (ne nuoremmat, instabeibet) jne.
Ei tarvitse kuin katsoa sitä "Kolmiodraamaa". Useissa miehissä on jokin luotaantyöntävä asia, eikä se sinällään ole pärstäkään täysin, saati kroppa. Helposti nuo asiat tulevat jutellessakin esille, saati vaikka someprofiilia katsomalla, kuten se että arvelee olevansa nuorempien naisten "tasolla".
Joku on käytökseltään ahdistava, joku, vaikkei kasvoiltaan ole minunkaan mieleeni, on niin herttaisen oloinen että oksat pois, mutta tyyli kertoo siitä ihmisryhmästä joka nostaa punaiset liput. Niin ja liikaa lapsia.
Toinen taas ei halua lapsia.
Se on pienestä kiinni. Jossain kuite
Mitä valttikortteja? Aika ruma, ja entinen suhde käsittelemättä. Ei tuosta ole suhteeseen EIKÄ kertahuviksi.
Olen itse 174 cm pitkä nainen ja minusta 185 cm pitkä mies on minulle liian pitkä. Tykkään, että silmät ovat suunnilleen samalla tasolla. En pidä itseni pituisia miehiä lyhyinä. Enkä usko olevani ainoa nainen, joka ajattelee noin.