Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma nainen ja se masentaa

Vierailija
02.06.2024 |

Eilen tuntui kurjalta katsoa kaupungilla kauniita ja ikäisensä näköisiä ylioppilaita, miten nykynuoret ovatkin niin kauniita? Jokainen näyttää mallilta, treenattuja, pitkiä ja hoikkia tyttöjä, ei rypyn ryppyä yhtään missään, symmetriset kasvot ja hyvät hiukset kaikilla. Tunnen itseni hirviömäisen rumaksi nykynaisten keskuudessa. Minusta ei ole kukaan ikäiseni mies tai edes vanhemmat miehet olleet koskaan kiinnostuneita, paitsi hyvin iäkkäät juoppomiehet. Nämä juopot ovat kyllä olleet mukavia ja heistä on tullut hyviä kavereita, vaikken ole iskuyrityksille lämmennyt. 

Olen ollut lapsesta asti ruma. Siskoani on aina kehuttu kauniiksi, samoin kaikkia muita tuttuja naisia. Minua ei ole kukaan sanonut koskaan kauniiksi, nätiksi tai edes söpöksi. Koulussa oli noloa jos joutui minun viereen istumaan ja sääliteltiin aina, jos joku joutui minun kanssani esimerkiksi paritöitä tekemään. Muutamia kavereita minulla on ja he osaavat arvostaa muita hyviä ominaisuuksiani. 

Ulkonäkövikani ovat sellaista laatua, ettei niitä voi veitsen alla korjata. Kasvoni ovat radikaalisti epäsymmetriset, näytän noin 20 vuotta ikäistäni vanhemmalta, kroppa on aina ollut tanttamainen ja tukeva. Silmäni ovat huomattavan eri kokoiset ja eri korkeuksilla, nenäni on epäsymmetrinen ja töpselimäinen, toinen sierain on todella iso ja ammottava reikä, toinen oikein pieni ja ahdas, huulissa iso ja pahan näköinen arpi ja tyypillinen hevoshymy. Kasvot pallon muotoiset ja kalkkunaheltta ilmestyy myös paastokausina pelkästä vatsallaan nukkumisesta. Ripset lyhyet tyngät ja hiukset päätä myöten makaavat lirut.

Onko täällä muita oikeasti rumia naisia? Minkälaista kohtelua saatte muilta?

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa aina miehen jos vaan nainen laskee rimaa ja ottaa ruman miehen. Nainen ei koskaan jää ilman rakkautta tässä elämässä.

Ei pidä paikkaansa. Toki jos ajattelee että kun ottaa kenet vaan 20 v vanhemman rapajuopon niin sama pätee miehiinkin. Kyllä joku aina kelpuuttaa jos yhtään mitään kriteerejä ei ole. 

Vierailija
102/102 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa aina miehen jos vaan nainen laskee rimaa ja ottaa ruman miehen. Nainen ei koskaan jää ilman rakkautta tässä elämässä.

Ei pidä paikkaansa. Toki jos ajattelee että kun ottaa kenet vaan 20 v vanhemman rapajuopon niin sama pätee miehiinkin. Kyllä joku aina kelpuuttaa jos yhtään mitään kriteerejä ei ole. 

Joku voi kelpuuttaa, mutta henkilö jolle vastasit väitti että nainen saa aina rakkauttakin. Ei kelpuuttaminen ole rakastamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi