Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma nainen ja se masentaa

Vierailija
02.06.2024 |

Eilen tuntui kurjalta katsoa kaupungilla kauniita ja ikäisensä näköisiä ylioppilaita, miten nykynuoret ovatkin niin kauniita? Jokainen näyttää mallilta, treenattuja, pitkiä ja hoikkia tyttöjä, ei rypyn ryppyä yhtään missään, symmetriset kasvot ja hyvät hiukset kaikilla. Tunnen itseni hirviömäisen rumaksi nykynaisten keskuudessa. Minusta ei ole kukaan ikäiseni mies tai edes vanhemmat miehet olleet koskaan kiinnostuneita, paitsi hyvin iäkkäät juoppomiehet. Nämä juopot ovat kyllä olleet mukavia ja heistä on tullut hyviä kavereita, vaikken ole iskuyrityksille lämmennyt. 

Olen ollut lapsesta asti ruma. Siskoani on aina kehuttu kauniiksi, samoin kaikkia muita tuttuja naisia. Minua ei ole kukaan sanonut koskaan kauniiksi, nätiksi tai edes söpöksi. Koulussa oli noloa jos joutui minun viereen istumaan ja sääliteltiin aina, jos joku joutui minun kanssani esimerkiksi paritöitä tekemään. Muutamia kavereita minulla on ja he osaavat arvostaa muita hyviä ominaisuuksiani. 

Ulkonäkövikani ovat sellaista laatua, ettei niitä voi veitsen alla korjata. Kasvoni ovat radikaalisti epäsymmetriset, näytän noin 20 vuotta ikäistäni vanhemmalta, kroppa on aina ollut tanttamainen ja tukeva. Silmäni ovat huomattavan eri kokoiset ja eri korkeuksilla, nenäni on epäsymmetrinen ja töpselimäinen, toinen sierain on todella iso ja ammottava reikä, toinen oikein pieni ja ahdas, huulissa iso ja pahan näköinen arpi ja tyypillinen hevoshymy. Kasvot pallon muotoiset ja kalkkunaheltta ilmestyy myös paastokausina pelkästä vatsallaan nukkumisesta. Ripset lyhyet tyngät ja hiukset päätä myöten makaavat lirut.

Onko täällä muita oikeasti rumia naisia? Minkälaista kohtelua saatte muilta?

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iloisella, nauravaisella ja eläväisen positiivisella luonteella korjaa nuo puutteet.

M46

No ei rumat jaksa olla sen iloisempia ja eläväisempiä kuin kauniitkaan. Emme ole mitään kultaisia noutajia.

Ja koska ruma ihminen kohtaa yhteiskunnassa niin paljon enemmän huonoa kohtelua ja syrjintää kuin kaunis, niin herää kysymys että miksi ruma edes olisi eläväinen ja iloinen?

Vierailija
62/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuntosalille laittamaan kroppaa kuntoon. Tarvittaessa hieman kauneusoperaatioita mukaan kuvioon. Viime kädessä naisen viehättävyydessä olennaisinta on se, että ei ole ylipainoa ja kroppa on kiinteä. Ei se kaikki kaikessa ole, mutta tärkeintä kuitenkin.

Niin kuin kaikilla olisi rahaa plastiikkakirurgiaan

Rahaa saa tekemällä töitä. Ja rahalla voi ostaa vaikka kauniimpaa ulkonäköä. Ja jos rumuus häiritsee elämää, asia kannattaa korjata. Toinen vaihtoehto on marmattaa mammapalstalla kuinka on kamalaa, eikä tilanne muuksi tule muuttumaan.

Olet julma ajattelukyvytön ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mikä tarve on aina naisen saada itselleen mies! Ei se ole mikään onnen tae, päinvastoin. Ja rumuus on sellainen ominaisuus joka häipyy vanhetessa. Tai katoaa muiden joukkoon. Hyvin harva yli seitsemänkymppinen nainen on ilo silmälle. Ja siinä vaiheessa aivan muut asiat ovat tärkeitä. Että mammografiatulos on negatiivinen, ja että pääsee kaihileikkaukseen kunnallisella puolella. Itse en ollut nuorena mikään kaunotar mutta sain sen aviomiehen jonka halusin ja kauniit tyttäret. Nyt olen leski, mutta tyttäret ovat parhaita ystäviäni. En ole vilkaissut miestä 13 vuoteen. Enää en edes ole huomiotaherättävän ruma. En enää juuri koskaan edes murehdi ulkonäköäni. Usko pois, tuo helpottaa ajan myötä.

Olet malliesimerkki hyvää tarkoittavasta idiootista.

Jos joku nainen haluaa itselleen kumppanin, ei se halu poistu sillä että kaltaisesi dorka tulee sanomaan: "hei, lopeta vaan sen kumppanin haluaminen, niin ongelmasi poistuu". 

Vierailija
64/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran sanon että tuo asenne ei ainakaan paranna tilannetta. Minä ainakin olen kiinnostunut niistä jotka ovat iloisempia ja positiivisempia, olipa ruma tai ei. Joskus ihmettelinkin kun en ulkoisesti ollut kiinnostunut yhdestä naisesta mutta joku siinä veti puoleensa. Tajusin että se oli positiivinen asenne elämään ja hän oli sinut itsensä kanssa. 

Olitko siis parisuhteessa hänen kanssaan? Tai kenenkään muun ruman? 

Vierailija
65/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silläkö se ulkonäkö paranee kun nillität tätä täällä. kauneus on katsojan silmissä. Nauti siitä että kävelelet, näet, kuulet, tunnet ja olet muuten terve. Ole onnellinen että olet juuri sinä, sillä kauniilla voi olla traaginen elämä ja muuta murhetta. Se kaunis ihminen varmaan haluaisi olla sinä.

Vierailija
66/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnellinen nainen, kun sinun ei tarvitse olla kaikkien sikamiesten ahdistelema.

Vierailija
67/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mikä tarve on aina naisen saada itselleen mies! Ei se ole mikään onnen tae, päinvastoin. Ja rumuus on sellainen ominaisuus joka häipyy vanhetessa. Tai katoaa muiden joukkoon. Hyvin harva yli seitsemänkymppinen nainen on ilo silmälle. Ja siinä vaiheessa aivan muut asiat ovat tärkeitä. Että mammografiatulos on negatiivinen, ja että pääsee kaihileikkaukseen kunnallisella puolella. Itse en ollut nuorena mikään kaunotar mutta sain sen aviomiehen jonka halusin ja kauniit tyttäret. Nyt olen leski, mutta tyttäret ovat parhaita ystäviäni. En ole vilkaissut miestä 13 vuoteen. Enää en edes ole huomiotaherättävän ruma. En enää juuri koskaan edes murehdi ulkonäköäni. Usko pois, tuo helpottaa ajan myötä.

Olet malliesimerkki hyvää tarkoittavasta idiootista.

Jos joku nainen haluaa itselleen kumppanin, ei se halu poistu sillä että kaltaisesi dorka tulee sanomaan: "

Etenkin jos itse on saanut sen kumppanin. Ja sen myötä ne tyttäret jotka nyt on maailman tärkeimpiä.

Vierailija
68/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silläkö se ulkonäkö paranee kun nillität tätä täällä. kauneus on katsojan silmissä. Nauti siitä että kävelelet, näet, kuulet, tunnet ja olet muuten terve. Ole onnellinen että olet juuri sinä, sillä kauniilla voi olla traaginen elämä ja muuta murhetta. Se kaunis ihminen varmaan haluaisi olla sinä.

No mulla on rumuuden lisäksi traaginen elämä enkä ole terve. 

Vierailija
69/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös sellainen persjalkainen sisäsiittoisen näköinen suomalainen taikinanaama ohuilla hiuksilla. On ollut kieltämättä kova pala olla siellä deittilaarin pohjalla. Nuorempana oli karua seurata miten nätit ystävät saivat huomiota ja seurustelusuhteita kun itse olin seinäruusuna. Ne mieskuviot mitä sain, oli aina sellaisia että mies teki selväksi että oli kanssani kivan luonteen takia tai kun ei parempaakaan saanut. Oma pelastukseni oli harrastukset ja se että minulla on sukulaisia, ystäviä ja hyviä kokemuksia työelämästä missä minua on arvostettu ja kehuttu. Näin 29-vuotiaana identiteettini nojaa onnistumisiin elämän muilla osa-alueilla vaikka epäsuosio vastakkaisen sukupuolen silmissä on jättänyt arpensa. Minulla on kuitenkin kivoja veljiä ja miespuolisia työkavereita jotka tykkäävät minusta (tietysti ei-romanttisesti) joka tavallaan kyllä paikkaa jollain tavalla. Etenkin sitä traumaa että olin nuorempana se jonka vieressä istuminen sai l

"jättämään esimerkiksi Tinderit pois elämästä kokonaan"

Tämä on kyllä totta. Jos ihminen on oikeasti ruma, niin hänen ei missään nimessä kannata mennä tinderiin. Se tulee nimittäin tuhoamaan sen vähäisenkin itsetunnon mitä tällaisella henkilöllä vielä on. 

Vierailija
70/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset yliarvioivat oman tasonsa. Ap on alhaisen tason nainen ja se etsii korkeatasoista miestä, sitten se itkee netissä kun ne korkeakoulutetut komistusket ei kelpuuta ap:n kaltaista rumilusta kumppaniksi.

Miksi sulle ei kelpaa tasoisesi mies?

Vierailija
71/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se kaunis ihminen varmaan haluaisi olla sinä"

Kaunis ihminen haluaisi olla ruma? Ei millään pahalla, mutta vaikuttaa siltä että olet täysin menettänyt kosketuksesi todellisuuteen. 

Vierailija
72/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet onnellinen nainen, kun sinun ei tarvitse olla kaikkien sikamiesten ahdistelema.

Miehet ahdistelee myös rumia naisia. 

Vierailija
73/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ahdistelee myös rumia naisia. 

Mutta ei tätä naista hänen onnekseen, niinhä ap kirjoitti. Nyt puhutaan hänestä urpo.

Vierailija
74/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä sanoisin, että kauneus lähtee aika pitkälti sisältä eikä niinkään naamasta tai muusta ulkoisesta. En minä naisessa kiinnostu nätistä kasvoista vaan siitä, mitä pään sisällä liikkuu, millainen olemus ja persoona tai luonne toisella on. Ulkokuori kuitenkin rapistuu kaikilla, joten ei sen perusteella kannata kumppania valita.

Vierailija
75/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä sanoisin, että kauneus lähtee aika pitkälti sisältä eikä niinkään naamasta tai muusta ulkoisesta. En minä naisessa kiinnostu nätistä kasvoista vaan siitä, mitä pään sisällä liikkuu, millainen olemus ja persoona tai luonne toisella on. Ulkokuori kuitenkin rapistuu kaikilla, joten ei sen perusteella kannata kumppania valita.

ok mutta miksi valehtelet

Vierailija
76/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne oikeasti kauniit tuppaa olemaan kauniita vanhempanakin. Esim Janina Fry. 

Oletko ikinä seurustellut yleisesti epäviehättävänä pidetyn naisen kanssa? 

Vierailija
77/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruman naisen pitää keskittyä työhön ja hankkia eläin miehen korvikkeeksi esim. koiraeläin, kissaeläin, nekrueläin tai hevoseläimet ovat yleisimpiä.

Vierailija
78/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuntosalille laittamaan kroppaa kuntoon. Tarvittaessa hieman kauneusoperaatioita mukaan kuvioon. Viime kädessä naisen viehättävyydessä olennaisinta on se, että ei ole ylipainoa ja kroppa on kiinteä. Ei se kaikki kaikessa ole, mutta tärkeintä kuitenkin.

Jaa kenelle se on tärkeää/olennaista että on kiinteä roppa eikä ylipainoa? 

Miellyttävät kasvot ( ja ettei oo hirveän ylipainoinen ) on tärkeämmät kun kiinteä kroppa.

Sanon tämän miehenä vaikken halua loukkata ap ta.

Vierailija
79/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painonpudotus, terveellinen ruokavalio ja liikunta. Käy kampaajalle ja mieti sopiva leikkaus tai kiharat hiuksiin. Opettele meikkaamaan ja tuo parhaat puolesi esiin meikillä. Kukaan ei ole ruma. 

Jos on huonot hiukset, ei siihen leikkaus auta. Mulla on niin lurut ettei lisäkkeetkään sovi, kun ne erottuu niin selkeästi. Oon käyttänyt jo vuosia peruukkia. Niitä saa nykyään suht kohtuulliseen hintaan ja aika aidon näköisiä. Huonompikin peruukki välttää, jos käyttää lisäksi pantaa, huivia, hattua tms. Hiuksilla saa myös kasvoja piiloon. Ongelmana on nämä kuumat kesäpäivät kun peruukki on todella tukala ja hiostava.

Vierailija
80/102 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rumuus on naiselle kova kohtalo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi