HS: Tinderissä on käynnissä naisten joukkopako
https://www.hs.fi/visio/art-2000010464418.html
Briteissä tehdyn tutkimuksen mukaan vain 25 prosenttia 18-34v. naisista on käyttänyt Tinderiä, miesten osuus 47 prosenttiä (joka muuten sekään ei ole kovin korkea, vaikka jutussa ei sitä mainittukaan). Seurauksena Tinderin omistavan Match Groupin osakkeen arvosta on laskenut 80 prosenttia.
Sama ilmiö näkyy kaikkialla eli naistet kaikkoavat paikalta, kun huonosti käyttäytyvät miehet spämmäävät omaa asiaansa.
Miksi normaalit miehet eivät vastusta tällaista, täällä palstallakin, kysyn vain. Heidän mahdollisuutensahan nämä pilaavat. Naiset kyllä viihtyvät omillaan ja löytävät kumppanin sellaista halutessaan - muualta kuin deittipalveluista.
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
HS:n pitäisi kirjoittaa juttu siitä miten Tinderissä jakaminen voimaannuttaa naisen
Mitä naiset siellä jakavat? Eivät ilmeisesti ainakaan puhelinnumeroitaan, kun miehet valittavat, ettei sieltä naista löydy.
Mä en kyllä ole erakkona löytänyt kumppania tinderistä tai muualtakaan. Että ei kaikki naiset saa suhdetta halutessaan
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ole erakkona löytänyt kumppania tinderistä tai muualtakaan. Että ei kaikki naiset saa suhdetta halutessaan
Oletko kokeillut kiinnostavan miehen vastaantullessa sanoa taikasanan moi
Vierailija kirjoitti:
No erakko on vähän eri asia.
Asensin Tinderin pitkästä aikaa. Pakka loppui kahdessa päivässä (Tampereella, ei missään tuppukylässä) ja kaikista niistä swaippasin oikealle ehkä 10. Miesten laatu on siellä ala-arvoinen.
Raiskauksista ym. uutisoitu ihan tarpeeksi, että uskaltaisi ketään tavata Tinderin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Asensin Tinderin pitkästä aikaa. Pakka loppui kahdessa päivässä (Tampereella, ei missään tuppukylässä) ja kaikista niistä swaippasin oikealle ehkä 10. Miesten laatu on siellä ala-arvoinen.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Kesätoimittajat...
Meinaatko, ettei jutun faktat pidä paikkansa?
Kaikella on aikansa ja jossakin vaiheessa tulee aina vastareaktio. Somen ensimmäinen aktiivinen käyttäjäpolvi alkaa olla nuorempien mielestä noloa pelleporukkaa, joten vastareaktiona varmaan tulee juuri tuo että tinderit ynnä muut tönderit jää junttien ja vanhusten puuhaksi ja järkevämpi osasto nuoria keksii jotakin muuta.
Sadasta naisesta vain 25 asentanut Tinderin, se on aika vähän eikä miehistäkään kuin 47.
Tervetullutta, jos aletaan tapailla livenä kuten ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikella on aikansa ja jossakin vaiheessa tulee aina vastareaktio. Somen ensimmäinen aktiivinen käyttäjäpolvi alkaa olla nuorempien mielestä noloa pelleporukkaa, joten vastareaktiona varmaan tulee juuri tuo että tinderit ynnä muut tönderit jää junttien ja vanhusten puuhaksi ja järkevämpi osasto nuoria keksii jotakin muuta.
Sama käy Facebookille. Se on tuulipukujen internet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesätoimittajat...
Meinaatko, ettei jutun faktat pidä paikkansa?
Pitää toki mutta ei se ole myöskään yllätys tai noin ison analyysin tarpeessa. Ihmisen psykologia lakkaa valitsemasta mitään, silloin kun vaihtoehtoja on yli 8. Sen sijaan että otettaisiin neuvoja vastaan ja valittaisiin vaikkapa 5 miestä joiden kanssa lähteä treffeille ja Tinder kiinni siksi aikaa jotta keskittyy deittailuun hetken, ihmiset päättävät antaa olla ja jäädä yksin kun valinnanvaraa on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Nojoo kuulut marginaaliin. Melkein kaikki naiset saavat parisuhteen niin halutessaan.
En ole koskaan käyttänyt tinderiä enkä hyväksy ketään joka on.
Itse ainakin kaipaan ihan kohtaamisia oikeassa elämässä tämän kaiken some ja virtuaalitodellisuuden rinnalla. En ole myöskään koskaan syttynyt pelkistä kuvista, olipa kyseessä kuinka hyvännäköinen mies tahansa. Haluan nähdä kaikki eleet, ilmeet ja maneerit ne kun kertovat paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
et sinä sitten suhdetta halunnutkaan, jos et sieltä miestä löytänyt. valinnanvaraa on vaikka kuinka
Normaalit miehet eivät ole Tinderissä, enkä ainakaan itse aio ottaa vastuuta muiden käytöksestä.
Mansplaining ja dickpicit koituvat vielä ihmiskunnan tuhoksi.
Ihmekös tuo kun siirtyvät onlyfansiin.